Klopt. Het gaat al mis als Lennart zegt: "Dan pak je het rechterhoekje. Dat wordt zijn staartje, dus dat steekt er een beetje uit."
Als je gaat vouwen terwijl het papier op tafel ligt, dan vouw je automatisch naar voren en niet naar achteren. Dat is fout één. De tweede ontstaat volgens mij vanwege het woordje "uitstekend". Hier denk je het eerst aan dat iets langer wordt. Deze twee dingen bij elkaar zorgen er volgens mij dat Annelotte een staartje maakt dat uitsteekt in de lengterichting, dus vanuit het hoofdje gezien naar beneden.
Annelotte vraagt vervolgens, terwijl ze over de vouw die aan de rechterkant zit strijkt, dat staartje zit langs de rechterkant van het hondje? Waarop Lennart zegt: klopt.
Nu komt het volgende stukje verwarring van meneer de mol als hij zegt: het rechterbenedenhoekje is ongeveer even groot als het mondje van het hondje.
Als Lennart nu zegt, dat (benendehoekje dus) moet je naar achteren plooien, is Annelotte de weg kwijt. Ze had dat hoekje toch al geplooid? Moet er nog iets worden gevouwen?
Kortom, Lennart is hier heel duidelijk de mol als je het mij vraagt.