Maar Sarah heeft ook gezegd dat ze die opdracht fantastisch vond en kan ook geld verduisterd hebben? Dat is toch uit de analyse van de laseropdracht gekomen? Dus veel nieuwe info hebben we toch niet?
Ja, maar Merel heeft letterlijk op Instagram gezegd dat haar lievelingsopdracht in aflevering 3 zat.. en daar zal ze wel niet de Jenga opdrachten of Op Treden mee bedoeld hebben, kan me niet voorstellen dat die opdrachten haar diep hebben geraakt ook..
Dat de mol spontaan zegt dat deze persoon heeft genoten van 'de was ophangen' zonder dat de vraag specifiek daarover ging, zegt me toch dat die opdracht veel voor de mol betekent en dus best de lievelingsopdracht van de mol kan zijn.
Dit is dus een sterke aanwijzing dat Merel de mol is, tenzij Sarah of Niels ook ergens heeft gezegd dat deze opdracht zijn/haar lievelingsopdracht was.
Edit: oh, lol, ik had het niet verwacht, maar Sarah zegt dit ook op haar Instagram!
Hilarisch, dan kan het inderdaad nog alle kanten op. Alleen Niels zie ik niet zo'n uitspraak doen.
Ik vind het wel komisch dat die twee dames zo veel gemeen lijken te hebben.