Ja inderdaad Lorey, vraag gerust hoor. Maar inderdaad, het is wel eerder in dit topic al besproken zoals Hulpmol aangeeft. Die hele abseilopdracht is het grootste bewijs dat er van die FTM lijstjes niets klopt. Sommigen schreven gewoon bruut 750 toe aan Merel en 0 aan Sinan. Sinan was dus de mol. Huh???
Als je het even wel beschouwt: er gaan 2 kanjers de waterval af. Het leidt geen twijfel dat de een de ander zal controleren. Daarbij komt dat de mol dit soort opdrachten ook leuk vindt, graag doet. Viel Sinan al meteen af als mol zoals ik altijd gezegd heb.
Nou ja, en wat kan je dan nog om de opdracht te doen mislukken? Merel is de enige die dat gepoogd heeft. Op het moment supreme proberen de code te doen falen. Helaas werd zij straf gecorrigeerd door Sarah die Merel's begingetal meteen WEL riep. Dubbel bewijs alweer, Merel molt, Sarah anti-molt. Hoe kun je Merel nu aanwijzen voor 750 euro dan, zij heeft daarbij niets bijgedragen, het slot ging open door Sarah! Merel DEED tenminste wat.
Bij de tuktuk liet zij niet 1 maar 2 tuktuk's afgaan in de 2e gang. In de eerste ging het op een haar na mis. Toegegeven, ik had hier GEEN verhaal gehad als zij daar met 250 aankwam zoals Sinan en Jamie daar, ruim op tijd. Maar het was slechts 9 seconden dus op een haar na, te veel risico genomen. Hoe je het ook wendt of keert, VERDACHT is het zeker.
Bij de dorpsfoto ging ze meermaals opzichtig verkeerd maar werd gecorrigeerd door de dorpsbewoner. Die was helaas al te behulpzaam. Soms zit het ook niet mee. Maar het 2e plan zal geweest zijn verdenking van Robert af te laden, dat lukte perfect, hij moest direct naar huis... VERDACHT.
De andere opdrachten zijn denk ik al heel ruim besproken, overal de perfecte molpositie, en het meeste geld zal ze genomen hebben bij de lasers, staat buiten kijf ZEER verdacht. Op het balkon had zij net zoveel effect op het eindresultaat als Sinan. Wat doet Sinan? Niks. Wat doet Merel? Niks. Buiten de boel een beetje frustreren "iedereen moet tegelijk naar voren komen", waarna ze blijkbaar reden vond om dan ook al helemaal niks meer te doen. Toen ze zag dat het toch wel haar kant op zou gaan, opdracht mislukt, kwam er nog wat beweging. Alsof ze toch heel actief meehielp met de opdracht, beetje rennen. Maakt het allemaal alleen maar meer verdacht. Enz., wat wil je nog meer weten
??
En ja, het is statistisch wel een heel kleine kans dat joker met vrijstelling op het juiste vroege moment, de 2 rode schermen en het verkeerde stokje allemaal maar toeval was. Moet wel Merel als productieassistent zijn. What are the odds? Maar je leest het zowat ook van haar gezicht af, zeker bij het stokje, dat was zo slecht gespeeld. Ik snap de vlaag van verstandsverbijstering, de blunder in het schaakspel, heb ik zelf ook vaak gehad maar dat geloof ik hier toch echt niet bij. Al die kromheid, dan moet ze de mol wel zijn...