Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
De tunnel blijft toch nog een weekje overeind. Tegen dit forum ingaan, is in het verleden bijna nooit succesvol geweest, maargoed ik hoor van enkele ervaren molspeulders dat ze geen mol durven aanduiden en hun voorkeur dan wel naar Sarah uitgaat. Ik sluit me wel wat aan bij die mening. Alleen zie ik echt geen mol in Merel en Niels heb ik al helemaal uitgesloten. Als Merel het toch blijkt te zijn, ga ik niet verrast zijn. Eerder ontgoocheld, maar misschien laat aflevering 10 ons wel verrassende acties zien. Hoe dan ook, Sarah blijft het best passen in het plaatje om de mol te zijn.
Dit is het eerste seizoen waarbij ik na aflevering 8 helemaal niemand verdenk. Niemand is dit jaar de mol.
Sarah is niet mijn mol. Maar het is opvallend hoe vrolijk en vooral compleet relaxed Sarah geworden is met als toppunt genietend dansend op haar guilty pleasure liedje.
Dankjewel!! Dit is toch Sarah?Lijkt helemaal niet op Merel om van Niels maar niet te spreken.
Helemaal mee eens, vooral vanwege die traan. Maar dat is vind ik echt veel te makkelijk. Ik geloof niet dat ze al zo snel zo'n gemakkelijke hint weggeven. Zeker niet met al die andere hints naar Sarah. Er moet meer zijn dat hierachter ligt.
Heb al een paar maal geschreven dat er te veel aandacht aan vogels wordt gegeven. Ben er echt zeker van dat dat geen hint is maar een sfeerbeeld.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
474 gasten en 0 vaste bezoekers