Daar heb je gelijk in. Maar van Merel is eigenlijk niets in beeld gebracht waarvan ik denk: dat zou misschien een molactie kunnen zijn.
Bij Jan vorig jaar waren er toch echt molacties die duidelijk in beeld werden gebracht? Dozen in de trein, verhuizen met de lada’s en niet verven bij de brug, woordzoeker.
Nou de molacties die je bij Jan noemt zijn ook hele multi-interpretabele acties waarbij hij prima gewoon een kandidaat kon zijn die hard zijn best deed en fanatiek was.
Bij Merel kan ik ook prima wat mogelijke molacties melden die in beeld zijn gekomen: vage communicatie bij ver tellen, voor een joker gaan bij de wachtkamer, naar een verkeerd balkon wisselen bij serenade, te vroeg terug gaan bij min of meer, duidelijk in beeld fouten maken bij koffiepedia, bijna alleen maar korte woorden maken bij parkeergeld, alle opdrachten waar ze aan meewerkt fout doen bij steentje bijdragen, de tweede ronde te laat komen bij links/rechts, meerdere malen tijd rekken bij getouwtrek, rode schermen pakken bij roulette en haar paal niet volkrijgen bij stamhoofd.
Misschien zijn sommige acties niet overtuigend voor sommige mensen, maar er zitten zeker wel een aantal tussen!
Olcay vond ik nu toch niet de meeste molacties hebben?
Ik wel, maar dat is niet het punt
. Anders Stine of Simone dat seizoen, ook prima
. In ieder geval was het punt dat er altijd kandidaten zijn met heel veel zichtbare foute acties die niet de mol zijn geweest.