Bedoel je deze?:
Ja ik bedoelde deze en waarschijnlijk wat andere posts die ik gecombineerd heb. Maar hij was toch anders dan in mijn herinnering.
Wat betreft een nog ontbrekende opdracht, als je er goed over nadenkt is het niet zo gek gedacht:
Stel in de afgelopen aflevering is nog een opdracht gespeeld (wel of niet de leader puzzel, dat maakt even niet uit). De opdracht hebben we nog niet gezien.
De zendtijd (voor de nog niet uitgezonden opdracht) hebben ze gebruikt voor de start met Moltalk in de afgelopen aflevering.
In de Ontknoppings-aflevering gaan ze "terug naar Colombia", zoals Rik in de (ik meen laatste) podcast zegt om die bewuste opdracht nog te tonen.
En als we in afl. 10 een opdracht te zien krijgen, zal dat heus niet na de ontknoping zijn. De opdracht is al gedaan, wij hebben hem alleen nog niet te zien gekregen maar kregen een deel van de ontknoping. De pot wordt dacht ik niet genoemd.
Ik hoop natuurlijk dat uit die opdracht nog een E komt, zodat de woordpuzzel sluitend wordt op een eenvoudige manier. Maar zelfs dat is al wat vergezocht misschien.
Ik ben het wel eens met anderen dat MOLVISIE waarschijnlijk de juiste (eenvoudig uit te leggen) uitkomst is.
Er gaan hier zoveel theorieën de ronde, deze moeder van drie wordt en dol van
en de (voor mij) ingewikkelde lees ik niet, heb ik ook geen tijd voor. Ik was opzoek naar een eenvoudige theorie waar toen "vogelperspectief" uitkwam.
Edit:
Maar ik vind de uitleg van ik meen Chocomol, de drone views te koppelen aan Mol Merel, ook erg sterk.
Deze was van mij dus
Wat ze gemeen hebben is dat ze de mol niet meteen prijsgeven, maar toch simpel uit te leggen zijn.
Precies.