Ook eens een duit in het zakje. We hebben tot nu toe:
M O L V ? I S ? I
Met de heersende opvatting dat op de voorlaatste plek E van Executie moet staan, waardoor er het wat merkwaardige MOLV?ISEI uit zou komen. Op de site staan bij Afleveringen de laatste 2 in beeld ook omgedraaid (was al eerder opgemerkt):
Afl. 9 Afl. 8 Afl. 7
Afl. 6 Afl. 5 Afl. 4
Afl. 3 Afl. 1 Afl. 2
Zou er een verband zijn? Een aanwijzing dat die 2 laatste letters omgedraaid moeten worden? Mag voor mij zo naar ver gezocht hoor. Want dan zouden we niet alleen de veranderingen en de puzzel in de leader aan elkaar moeten koppelen, maar ook nog eens de site. Maar met één enkele methode lijken we inderdaad niet op het woord MOLVISIE uit te komen.
Als het bij MOLVISEI blijft, dan vind ik de dyslexie (en t.a.v. de site: dyscalculie) van Sarah nog de leukste verklaring eigenlijk.
. Maar dat zij op de afbeelding staat, of er zelfs maar op lijkt, gaat er bij mij niet in. Dan zou ik eerder denken dat MOLVISEI is: "zoals Sarah de dingen ziet, met haar dyslexie".
Maar goed, ik zit niet op Sarah.
EDIT: Had iemand het al eens gegoogled? Als ik dat doe, kom ik bij een goed bekeken YouTube video van Milan Knol, getiteld "Blinde Mol - Iggy Azalea - Fancy". Met daarin de volgende poëtische strofen:
ik heb een steen en die heet chris
het is het broertje van meneer de
visik ben bruin als ik door de modder rol
slippers aan voel me net een blinde
molpak een pan beet en bak een
eipak een baksteen bak het erbij
Nou, nu is het wel duidelijk hè.