Ondanks de veel telleurstellingen die ik hier over de finale lees hoop ik toch dat jullie van dit seizoen genoten hebben. Wij zullen de "harde kern" nooit voor 100% gelukkig kunnen maken, dat weten we. Maar toch proberen we dat wel te bereiken. Wij lezen en luisteren naar jullie commentaar. (Al is dat soms is moeilijk).
Ik heb genoten van de samenstelling v/d groep, de sfeerbeelden van Colombia. Jullie slagen al 19 seizoenen erin om een gevarieerde kandidatengroep op pad te sturen en dat zeer mooi in beeld te brengen.
De gemene delers die terugkomen in het feedbacktopic zijn: kijkers duidelijker informeren met overlays/voice overs en de indeling van aflevering 9/10 zo inrichten zodat bij de live ontknoping meer ruimte is voor het tonen van molacties.
Al zou je het ook kunnen laten zoals het is. En een extra moltalk of Annemieke haar podcast kunnen aanwenden om op een later moment met de mol alles bij langs te gaan.
Ik vind dat Merel het fantastisch gedaan heeft en dat wij een van de leukste kandidaten groepen ooit hebben gehad. Ik vind dat sommige opdrachten dit jaar niet helemaal waren wat ik hoopte (dat is mijn schuld) maar al met al ben ik blij met seizoen 19. Ik dank jullie allemaal voor je passie voor "Wie is de Mol?". En nu ga ik seizoen 20 maken.
Merel heeft zichtbaar genoten als mol. De groep blijft elke keer weer een mooie gevarieerde selectie. Doe vooral door met het selecteren van types zoals Robert/Sinan die je niet snel verwacht terug te zien als kandidaat.
En qua opdrachten. Je bedenkt ze ruim van te voren, hebt ze gemaakt met een bepaald idee. En dan gaat de groep ermee aan de slag. Blijkt het toch anders uit te vallen omdat de groep nooit in te schatten is. Part of the game, doe je weinig aan.
Succes met het twintigste seizoen.
Maak er een mooi jubileumseditie van (en gezien je tot 2022 doorgaat...) door een editie met 10 oudmollen, 10 oud winnaars, 10 oud verliezend finalisten of 10 eerste afvallers. Ik denk dat er zat oudkandidaten staan te popelen om opnieuw mee te gaan