Auteur Topic: [kandidaat] Jasmien  (gelezen 9583 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #120 Gepost op: 27-04-2021, 09:35:02 »
Maar ze had dus bij kans de hele pot lopen vergokken voor de vrijstelling  ::vergroot:: Ik denk dat Annelotte direct bijstand nodig zou hebben mocht dat uitgekomen zijn  ;D

Wel een beetje vroeg om te tunnelen op 1 persoon. En mooi om te lezen: we hadden de handen op de Leerdammer gelegd dat we elkaars mol boekje niet zouden inzien. Niemand zei wat over dossiers  >:D Das nu net een verschil die een advocaat zou aanduiden  8)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #121 Gepost op: 27-04-2021, 10:50:30 »
Hele toffe kandidaat en jammer dat ze nu al af moest vallen. Ik had haar een langer verblijf gegund.

Ik zat net nog even de dossier opdracht te herbekijken en nu je weet dat ze gekeken heeft, valt nog eens extra op hoe goed die meid kan liegen zeg! ::rofl::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #122 Gepost op: 27-04-2021, 14:37:38 »
Hele toffe kandidaat en jammer dat ze nu al af moest vallen. Ik had haar een langer verblijf gegund.

Ik zat net nog even de dossier opdracht te herbekijken en nu je weet dat ze gekeken heeft, valt nog eens extra op hoe goed die meid kan liegen zeg! ::rofl::

Hahaha, grappig hoe interpretaties verschillen. Ik vond het net heel duidelijk dat ze gelogen had. Ik was net niet zeker of Annelotte had gelogen of niet.