Auteur Topic: [kandidaat] Jasmien  (gelezen 9585 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
[kandidaat] Jasmien
« Gepost op: 14-03-2021, 18:04:24 »


Praat mee over het doen en laten van Jasmien! Meer weten over deze kandidaat? Klik hier!
« Laatst bewerkt op: 26-03-2021, 16:25:20 door putyourHANSup! »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #1 Gepost op: 14-03-2021, 21:38:27 »
Fanatieke advocaten ::bravo::
...óf niet!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #2 Gepost op: 15-03-2021, 00:05:28 »
Deed me denken aan Eva uit Vietnam :)

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #3 Gepost op: 15-03-2021, 23:33:14 »
Jasmien zegt dat ze 'in die Chiro heeft gezeten'. Dat is ongetwijfeld iets Vlaams. Kan een aardige Vlaming deze domme Hollander misschien uitleggen wat Chiro is?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #4 Gepost op: 15-03-2021, 23:36:47 »
Chiro is een jeugdbeweging (net zoals scouts, KSA, etc.) ;)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #5 Gepost op: 15-03-2021, 23:45:53 »
Dankjewel!   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Miquem

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #6 Gepost op: 22-03-2021, 17:10:58 »
Jasmien had goede positie in het mais en leek oprecht gestresst dat er iemand in de auto was gekomen, je zag haar wereld instorten. Ze lieten haar als laatste staan naast Jens. Ik vind het typisch iets voor de programmamakers om dat de mol aan te doen, lekker wreed

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #7 Gepost op: 23-03-2021, 01:03:58 »
Als mol had ik dan toch niet als eerste zonder kogels hebben willen zitten. Zeker als je zou weten welke kandidaat je uit moet schakelen. Maar misschien is die wel afgeschoten door de geselecteerde mol en krijgen we dit later nog te zien.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #8 Gepost op: 23-03-2021, 10:49:15 »
Jasmien zegt dat ze 'in die Chiro heeft gezeten'. Dat is ongetwijfeld iets Vlaams. Kan een aardige Vlaming deze domme Hollander misschien uitleggen wat Chiro is?

Bij jullie heet dat de padvinderij.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #9 Gepost op: 23-03-2021, 10:51:42 »
In België heb je 2 jeugdorganisaties, toch? Chiro en Scouts?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #10 Gepost op: 23-03-2021, 10:52:34 »
Bij jullie heet dat de padvinderij.
Chiro is wel zo'n beetje de Club Med van de padvinderij.
Chirogroepen slapen meestal in gebouwen ipv tenten wat al een heel verschil is met KSA of Scouting.
In België heb je 2 jeugdorganisaties, toch? Chiro en Scouts?
Je hebt ook nog KSA/VKSJ en KLJ (landelijke jeugd)
Maar Chiro is de grootste

Offline vloeistof

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #11 Gepost op: 23-03-2021, 17:47:34 »
Ik vind Jasmien op sommige vlakken erg verdacht. Tijdens de derde opdracht loopt ze zowel langs de dinosaurus, als langs de Spaanse helm. Ze vertelt Annelotte niet over de bijnaam van haar kind (in elk geval niet in beeld). Als advocate komt ze niet bij de snuggere schutters. Ze staat in de derde linie met een geweer, wat de meest geschikte plek is voor de mol, omdat de mol daar de reservemol gericht neer kan schieten.
Toch lijken er bij haar gedurende de hele aflevering weinig momenten te zijn waarop zij verdacht in beeld wordt gebracht. Enkel momenten waarop ze anderen verdacht maakt (Kevin, Sven), of waar haar fanatisme als kandidaat wordt onderstreept (Sven tijdens de test over het schrijven in haar molboekje). En dat vind ik verdacht.
Wat ik een erg opvallend moment vind is vanaf 30:42, aan het einde van de eerste opdracht. Misschien zie ik spoken, maar is Jasmien hier tussen het schelden door een glimlach aan het onderdrukken? Een glimlach die ik op dat moment alleen zou kunnen rijmen met het vergaren van de hoofdprijs voor de mol: 5000 euro verliezen en het vooruitzicht van de mol zijn in de mol.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #12 Gepost op: 23-03-2021, 17:49:47 »
Wat ik een erg opvallend moment vind is vanaf 30:42, aan het einde van de eerste opdracht. Misschien zie ik spoken, maar is Jasmien hier tussen het schelden door een glimlach aan het onderdrukken? Een glimlach die ik op dat moment alleen zou kunnen rijmen met het vergaren van de hoofdprijs voor de mol: 5000 euro verliezen en het vooruitzicht van de mol zijn in de mol.

Goh, zou inderdaad kunnen als ik het zo terugkijk. Verder ben ik het eens met je opmerkingen en staat Jasmien ook heel hoog op mijn verdachtenlijstje.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #13 Gepost op: 23-03-2021, 20:35:53 »
Jasmien is niet echt in haar reacties.  Beschuldigt Noah van bij de twee mollen te zijn geweest. Sven: haar eerste molboekje zit al vol. Zat te studeren tijdens voorbereiden ontbijt. Ziet niks in het kasteel en praat over Spaans (Samina)  met de helm in haar hand. Viel op als schutter, had als slimmerik moeten staan. Organiseert zelfs de verdedigingswerken met driepikkel geweer positie en ijzerdraad.
Bij Jasmien klopt het plaatje. Werd bij het verlaten van het maisveld gefeliciteerd door Gilles (omdat er 5000 uit de pot was).
Het is wel een flapuitmol.
Speelt de ideale kandidaat, in België nog origineel, maar in Nederland redelijk afgezaagd.
« Laatst bewerkt op: 26-03-2021, 13:38:18 door foxhunter »

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #14 Gepost op: 23-03-2021, 20:37:47 »
Vind haar wel een sympathiek overkomende kandidate, ik hoop dat ze ver komt.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #15 Gepost op: 24-03-2021, 08:36:10 »
Staat hier samen met Lennart in mijn top 2 van verdachten.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #16 Gepost op: 24-03-2021, 12:45:47 »
Chirogroepen slapen meestal in gebouwen ipv tenten wat al een heel verschil is met KSA of Scouting.

Met de nadruk op meestal. Er zijn ook echte chirogroepen die gewoon in tenten op een weide slapen zonder aanwezigheid van gebouwen.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #17 Gepost op: 24-03-2021, 13:07:45 »
Sommige chiro groepen hebben ook hun eigen gebouwen, ik dacht de chiropractors.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #18 Gepost op: 27-03-2021, 11:23:17 »
Na Sven die zich niet kan voorstellen dat Jasmien de mol is omdat ze alles registreert in haar mollenboekje en dat ze binnenkort al een hele stapel boekjes vol zal hebben, komt nu ook Philip in zijn dichterlijke uitspraken in het extra materiaal met een uitspraak waaruit blijkt dat Jasmien gezien wordt als een ideale kandidaat. Deze:" Als iedereen zo goed zou knuffelen als Lotte en Jasmien gisteren op de ton, dan komt alles goed in Vlaanderen vakantieland."
Jasmien hing al een tijdje in de lucht waarna ze pas los liet. Maar niet de koosnaam van haar kind noemen: Odilleke sterk willeke.
Jasmien zou heel goed de ideale kandidaat kunnen spelen en de regie brengt dit duidelijk in beeld.
« Laatst bewerkt op: 27-03-2021, 21:26:41 door foxhunter »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jasmien
« Reactie #19 Gepost op: 27-03-2021, 11:50:41 »
Mijn voornaamste bezwaar tegen Jasmien is dat ze het thema 'de zee' vindt bij de koekoeksklokken. Met daaraan gekoppeld een makkelijke vraag voor Dami en Samina, die 500 euro in de pot brengt. Daarnaast reproduceert ze de namen van de drie paarden van Annelotte, daar had ze er als mol best een van kunnen 'vergeten'. Nog eens 500 euro. En ze is heel beschuldigend naar anderen, dat ligt er naar mijn smaak iets teveel bovenop.

Ik had haar in eerste instantie op nummer 1 staan, maar bij terugkijken is ze bij mij wat gezakt. Wel nog in mijn top 5.