Ik vind Jasmien op sommige vlakken erg verdacht. Tijdens de derde opdracht loopt ze zowel langs de dinosaurus, als langs de Spaanse helm. Ze vertelt Annelotte niet over de bijnaam van haar kind (in elk geval niet in beeld). Als advocate komt ze niet bij de snuggere schutters. Ze staat in de derde linie met een geweer, wat de meest geschikte plek is voor de mol, omdat de mol daar de reservemol gericht neer kan schieten.
Toch lijken er bij haar gedurende de hele aflevering weinig momenten te zijn waarop zij verdacht in beeld wordt gebracht. Enkel momenten waarop ze anderen verdacht maakt (Kevin, Sven), of waar haar fanatisme als kandidaat wordt onderstreept (Sven tijdens de test over het schrijven in haar molboekje). En dat vind ik verdacht.
Wat ik een erg opvallend moment vind is vanaf 30:42, aan het einde van de eerste opdracht. Misschien zie ik spoken, maar is Jasmien hier tussen het schelden door een glimlach aan het onderdrukken? Een glimlach die ik op dat moment alleen zou kunnen rijmen met het vergaren van de hoofdprijs voor de mol: 5000 euro verliezen en het vooruitzicht van de mol zijn in de mol.