Auteur Topic: [De Mol] Lennart  (gelezen 27797 keer)

Online Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #120 Gepost op: 13-04-2021, 07:50:37 »
Lennart heeft wel zijn best gedaan om dat niet te laten gebeuren, door eerst fluitend verkeerd te lopen.

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #121 Gepost op: 13-04-2021, 07:55:48 »
Als ik de mol was, had ik dat ook gedaan. Want én aan een bergwand hangen én een bedrag verdubbelen zou me veel te ver gaan ::rofl::

Ma how, zeg!

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #122 Gepost op: 13-04-2021, 09:06:54 »
Nu definitief mijn mol, uit deze tunnel geraak ik niet meer.
Als voetballer ontkwam hij niet aan de voetbalwedstrijd, waar hij de keuze maakt om werkelijk bij elke aftrap voor de carambole te kiezen door te rammen. Een strategie die elke non-voetballer beter zou liggen. Als je zelf voetbal speelt wil je toch de bal aan de voet voelen.
Dat was opzichtig molwerk voor heel de groep waar je tegelijk de indruk geeft heel fanatiek te zijn.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #123 Gepost op: 13-04-2021, 10:02:08 »
Ik zie zeker het molschap in Lennert, maar even een samenraapsel wat me dwars ligt.

1.1
-  Snel kogels kwijt, je wil er toch sparen om je medemol af te schieten?
2.1
- Doet het vrij goed, zeker in vergelijking tot andere kandidaten
2.2
- Perst alle druiven, dit levert echt veel glazen op
3.2
- Wil voor het geld gaan
- Lijkt goede instructies door te geven en bij instructies geven sowieso niet veel invloed
4.1
- Stelt voor dat er iemand in de goal gaat staan, persoonlijk heel onmols vind ik
4.3
- Zit echt ver weg van de goede stoelen
- Lijkt onvoorbereid, meteen uit het spel

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #124 Gepost op: 13-04-2021, 10:41:05 »
Ik zie zeker het molschap in Lennert, maar even een samenraapsel wat me dwars ligt.

1.1
-  Snel kogels kwijt, je wil er toch sparen om je medemol af te schieten?
2.1
- Doet het vrij goed, zeker in vergelijking tot andere kandidaten
2.2
- Perst alle druiven, dit levert echt veel glazen op
3.2
- Wil voor het geld gaan
- Lijkt goede instructies door te geven en bij instructies geven sowieso niet veel invloed
4.1
- Stelt voor dat er iemand in de goal gaat staan, persoonlijk heel onmols vind ik
4.3
- Zit echt ver weg van de goede stoelen
- Lijkt onvoorbereid, meteen uit het spel
1.1 Als mol wil je ook kogels verspillen om tenminste een aanvaller in de auto te zien geraken.

2.2 Lennart perst geen druiven, Samina en Noah deden dat heel fanatiek. Hij bracht de druiven aan. Weinig montage van zijn inzet te zien. Kan perfect zijn dat hij het rustig deed en de programmamakers de wandelsnelheid van de groep onderschat hadden.

3.2 Akkoord als ze werkelijk voor het geld gingen, en ik hoop dat hij echt saboteerde bij de origami maar daar leek het niet echt op.

4.3 Je kan er niet vanuit gaan dat de mol sowieso op een bomstoel gaat zitten, als je dat doortrekt naar elke opdracht heb je de mol meteen beet. Er wordt alleszins geen euro verdiend en hij probeerde (net als iedereen) toch te veinzen op een bomstoel te zitten.

Online MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #125 Gepost op: 13-04-2021, 11:15:48 »
Ik zie zeker het molschap in Lennert, maar even een samenraapsel wat me dwars ligt.

1.1
-  Snel kogels kwijt, je wil er toch sparen om je medemol af te schieten?
2.1
- Doet het vrij goed, zeker in vergelijking tot andere kandidaten
2.2
- Perst alle druiven, dit levert echt veel glazen op
3.2
- Wil voor het geld gaan
- Lijkt goede instructies door te geven en bij instructies geven sowieso niet veel invloed
4.1
- Stelt voor dat er iemand in de goal gaat staan, persoonlijk heel onmols vind ik
4.3
- Zit echt ver weg van de goede stoelen
- Lijkt onvoorbereid, meteen uit het spel

1.1 Heeft als enige nog kogels als Annelotte en Jasmien al geen kogels mee hebben

2.1 Is geen reden waarom hij niet de mol zou zijn

2.2 Perst geen druiven. Doet erg zijn best met de glazen maar net te weinig wijn voor €500

3.2
  - Voor geld gaan is niet het criterium, geld in de pot spelen wel
  - De instructies zijn dermate vaag dat Annelotte hier geen chocola van kan maken

4.1 Hielp niet echt en aanval is de beste verdediging

4.3 Hier hoeft de mol niets te doen

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #126 Gepost op: 13-04-2021, 11:36:40 »

2.2 Lennart perst geen druiven, Samina en Noah deden dat heel fanatiek. Hij bracht de druiven aan. Weinig montage van zijn inzet te zien. Kan perfect zijn dat hij het rustig deed en de programmamakers de wandelsnelheid van de groep onderschat hadden.



2.2 Perst geen druiven. Doet erg zijn best met de glazen maar net te weinig wijn voor €500


Oké hij perst geen druiven, maar jullie weten dat ik bedoel dat hij alle druiven haalt, maar dan ook allemaal. Laat dan minstens een mand staan als mol...

2.1 Is geen reden waarom hij niet de mol zou zijn


Maar toch minpunten. Er zijn genoeg andere kandidaten die hier wel dingen fout doen. Verder is bij de piano veel meer invloed en dus een betere molpositie. Als je dan al op de slechtere molpositie zit, doe dan ten minste nog wat fout.


3.2
  - Voor geld gaan is niet het criterium, geld in de pot spelen wel
  - De instructies zijn dermate vaag dat Annelotte hier geen chocola van kan maken


Laat het toch na 1000 euro uit de pot te spelen terwijl hij de suggestie kon binnenkoppen.


4.3 Je kan er niet vanuit gaan dat de mol sowieso op een bomstoel gaat zitten, als je dat doortrekt naar elke opdracht heb je de mol meteen beet. Er wordt alleszins geen euro verdiend en hij probeerde (net als iedereen) toch te veinzen op een bomstoel te zitten.

Oké, maar hij gaat het misschien wel proberen en dan zit je niet aan de andere kant van de tafel. Voor de opdracht niet te verpesten en leuk te houden is het ook belangrijk dat de mol er lang blijft, dus ten minste wat voorbereid is op de opdrachten zich goed te gedragen. Bij Lennart is aan niets van deze criteria voldaan.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #127 Gepost op: 13-04-2021, 12:26:43 »
Hoog tijd dat er hier weer iemand het begrip ''quote'' uit de doeken doet.

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #128 Gepost op: 15-04-2021, 20:08:07 »
Volgend citaat komt uit Noahs topic, na aflevering 2:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Noah een groot voordeel heeft als kandidaat omdat hij zonder afgeschoten te worden de auto heeft bereikt. Zou hij wellicht ontdekt hebben dat Lennart hem had kunnen afschieten maar dit niet gedaan heeft?
Hij is door en met zo weinig concurrenten kun je niet erg spreiden. In de biecht mogen we alleen horen wat hij aan Kevin verdacht vindt, maar die is het dus niet. Mogen we misschien niet weten dat zijn (hoofd)verdachte Lennart is?

Anderzijds:

Heeft openlijk commentaar op het tempo waarmee Lennart druiven aanvoert — dit gedeelte van de proef lukt uiteindelijk nog wel
Vraagt Lennart waarom hij z'n plateau zo scheef houdt op de "tandradwagen" (bestaat dit woord zelfs buiten het Mol-universum?) — blijkt die achteraf net teveel gemorst te hebben
Ziet vanuit een bevoorrechte positie hoe Lennart zijn prestatie op de schragen niet kan verbeteren en vervolgens toch het meest vatbaar blijkt voor hypnose
...
Gaat er 's anderendaags uit.

« Laatst bewerkt op: 15-04-2021, 20:10:24 door Van Zwam »

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #129 Gepost op: 17-04-2021, 14:12:21 »
Ik wil Lennart wel graag verdenken.
Maar hij praat in zijn slaap. Hoe verdedig je dat?  ???

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #130 Gepost op: 17-04-2021, 14:21:28 »
Ik wil Lennart wel graag verdenken.
Maar hij praat in zijn slaap. Hoe verdedig je dat?  ???
Ik heb dit ook lang als een groot minpunt gezien voor Lennart, maar een korte googleronde lijkt erop te wijzen dat mensen doorgaans geen geheimen verklappen in hun slaap ::slaap::
Citaat
“Inhoudelijk gaat het meestal nergens over”, aldus Willems. “Soms hoor je wel vlagen van gebeurtenissen van de dag ervoor terug, maar doorgaans leggen mensen de meest bizarre verbanden.” Stiekem de diepste geheimen van je partner ontfutselen zit er dus niet in. Ernaar vragen als hij of zij slaapt is sowieso zinloos, legt Dresler uit: “De thalamus, een structuur diep in de hersenen, zorgt ervoor dat je niet van elk geluidje wakker wordt. De slaper zal je dus niet eens kunnen verstaan.” Soms lijkt het misschien alsof je een gesprek kunt voeren met iemand die slaapt, maar de enige gelijkenis met een echte dialoog is dan de beurtwisseling, niet de inhoud.
Het enige risico is misschien nog dingen uit briefings voor de volgende dag verklappen? ???
...óf niet!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #131 Gepost op: 17-04-2021, 17:16:47 »
Ik denk dat er vanuit het programma gepusht wordt om Lennart als mol aan te merken. Waarschijnlijk is hij winnaar.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #132 Gepost op: 17-04-2021, 18:32:59 »
Ik denk dat er vanuit het programma gepusht wordt om Lennart als mol aan te merken.

Hoe wordt er dan gepusht?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #133 Gepost op: 17-04-2021, 18:43:46 »
Hoe wordt er dan gepusht?
Medewerkers van Demol enzo.  :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #134 Gepost op: 17-04-2021, 19:00:26 »
En hoe en waar pushen die dan?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #135 Gepost op: 17-04-2021, 19:14:26 »
En hoe en waar pushen die dan?
Waarom begrijp je het niet?

Straks heb je een winnaar en een mol, dan is het wel zo leuk als beiden ongeveer evenveel verdacht worden als mol.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #136 Gepost op: 17-04-2021, 19:26:05 »
Hoezo begrijp ik het niet? Jij doet een bewering over medewerkers van de Mol die een bepaalde kandidaat zoude pushen. Als ik jou dan vraag om te laten zien waar en hoe ze dat doen, dan kun je kennelijk niets aantonen en beweer je dat ik het niet begrijp...
 Ik denk dat ik het wel begrijp: jij zuigt iets uit je duim.
 ::niet-ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #137 Gepost op: 17-04-2021, 19:29:38 »
Zullen we het wel gemütlich houden? Danke schön. ;)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #138 Gepost op: 17-04-2021, 21:45:53 »
Waarom begrijp je het niet?

Straks heb je een winnaar en een mol, dan is het wel zo leuk als beiden ongeveer evenveel verdacht worden als mol.

Dat is toch niet nodig. In België doen ze niet aan een cliffhanger, alles is bekend na aflevering 8.
klaar voor de strijd

Online MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #139 Gepost op: 18-04-2021, 00:22:21 »
Medewerkers van Demol enzo.  :)
Dat had je al gezegd, want je had het over gepusht vanuit het programma.
Ik ben ook heel benieuwd naar voorbeelden van dat 'pushen', of wat je hieronder verstaat.
« Laatst bewerkt op: 18-04-2021, 00:28:09 door MartinJ »