Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
En ook nog eens de combi Frans, geschiedenis en flamenco Perfectie!
Deze pagina was een beetje onderaan geraakt, maar ik kreeg wat molvibes bij haar in aflevering 1. Was heel sturend in de eerste opdracht, niet heel scherp bij de koekoeksklokken in de tweede opdracht en kon de duidelijke croque niet zien bij de derde opdracht.
Vond haar ook verdacht, alleen dat missen van de croque kan ook net zo goed een kandidatenactie zijn. Ze deed ook beetje gespeeld verdrietig/boos bij de test vond ik. En ze liet de kettingzaag uit haar dierenverhaal.
En ze wilde kogels verspillen, ze probeerde een ander over te halen meteen te schieten. (Ik heb de namen nog niet paraat.)
Ik vond haar (ook) deze week erg sturend. Zoals zelf niet willen liegen, Jasmien t laten doen maar 'niet aan de anderen vertellen'!En ze is de enige die nog in het spel is van de kamer waar Noah's naam werd gevonden, wat vorige week voor de twist toch wel heel prettig was..Oh en 'doe alsof je in de gevangenis zit!' terwijl ze een zwart/wit gestreept truitje aan had.
En het prissoners dillema bij de laatste opdracht.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
475 gasten en 5 vaste bezoekers