Auteur Topic: [kandidaat] Samina  (gelezen 10597 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #60 Gepost op: 11-04-2021, 22:16:05 »
Samina  ::love:: ::love:: 
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #61 Gepost op: 11-04-2021, 23:06:04 »
Als Samina de Mol is, moet ze serieus gaan nadenken over een carrièreswitch naar actrice, want dan acteert ze echt fenomenaal goed.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #62 Gepost op: 12-04-2021, 21:19:55 »
Bij het abseilen timed ze Jasmien precies te laat en Lennart precies te vroeg bij vertrek. De abseilers hadden geen invloed op hun snelheid, anders dan de zwaartekracht. Twee lijnen waar je aan hangt en een touw voor de organisatie om je naar het eindpunt te trekken.
De tweede keer staat Jasmien erbij, maar dat maakt niet uit, zij heeft geen referentie telling van de eerste keer. Twee keer net mis, ik vind het knap. Voorkennis?

Het opstappen bij de bom is echt brilliant. Kijk naar al die reacties: Samina kan de mol niet zijn want ze snapt de opdracht niet.
Sven pikte de bomstoel voor haar neus weg, er was geen spel meer te spelen. Dan maar deze move. Super.
Hier collectief afgeschreven, hoe zou dat bij de kandidaten zijn?
Sven gaat zeker voor die vrijstellingen, hij was nog kwaad van de dominosteentjes. En Annelotte  zal na de domino ook wel pasvragen willen.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #63 Gepost op: 12-04-2021, 21:31:01 »
De abseilers hadden geen invloed op hun snelheid, anders dan de zwaartekracht. Twee lijnen waar je aan hangt en een touw voor de organisatie om je naar het eindpunt te trekken.

Waar baseer je dat nou op? Je ziet toch duidelijk dat ze kunnen bijremmen?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #64 Gepost op: 12-04-2021, 22:24:15 »
Als je zag hoe makkelijk ze citroenen at met schil en al, had ze deze opdracht ook vast glorieus doorstaan.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #65 Gepost op: 12-04-2021, 23:48:45 »
Het opstappen bij de bom is echt brilliant. Kijk naar al die reacties: Samina kan de mol niet zijn want ze snapt de opdracht niet.
Ik ben het helemaal met je eens dat dit geen reden is om Samina af te strepen. Maar niet afstrepen en haar daarom als mol zien zijn dan weer twee verschillende dingen. Tenzij ze zo slim is dat ze dit allemaal bedenkt om haar medekandidaten op een dwaalspoor te zetten. Ik weet het niet.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #66 Gepost op: 13-04-2021, 00:21:55 »
Als je zag hoe makkelijk ze citroenen at met schil en al, had ze deze opdracht ook vast glorieus doorstaan.

Zuur en pittig zijn wel echt enorme verschillende smaken. Ik kan prima Citroen eten met schil (de schil maakt het bitterder en minder zuur), maar traanogen voorkomen van echt heel pittig eten, kan ik niet.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #67 Gepost op: 13-04-2021, 07:36:21 »
Waar baseer je dat nou op? Je ziet toch duidelijk dat ze kunnen bijremmen?
Nee, geen idee hoe de kandidaten zouden kunnen remmen, dat lijkt me duidelijk.
Misschien kan je eens uitleg geven?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #68 Gepost op: 13-04-2021, 17:00:48 »
Dat is heel simpel: men doet dit met het zekeringsapparaat (ATC, GriGri).
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #69 Gepost op: 13-04-2021, 17:29:53 »
Aan de meeste tokkelbanen kun je met de zekering inderdaad wel wat remmen.
Of dat hier ook het geval was, ik zou haast denken van wel, maar daarvoor zouden we een shot moeten hebben van de zekering en de touwen .

Zoiezo was een proefrun met jasmien ,waarbij er getimed werd wanneer ze in het stuk voorbijkwam, wat in beeld zou zijn, een slim plan , maar helaas vlogen ze er weer in zonder overleg of plan van aanpak.


Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #70 Gepost op: 13-04-2021, 19:21:44 »
Aan de meeste tokkelbanen kun je met de zekering inderdaad wel wat remmen.
Of dat hier ook het geval was, ik zou haast denken van wel, maar daarvoor zouden we een shot moeten hebben van de zekering en de touwen .
Als dat kon, heeft Jasmien er misschien gebruik van gemaakt. Lennart ging juist te snel, maar via de zekering versnellen lijkt me niet kunnen. Hij kan wel mollen door te vroeg vertrekken, maar dat valt op. Beste molkansen hier toch voor Samina.
Samina vond ook al de lange stok. Maar wel pas laat, en de methode was verkeerd.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #71 Gepost op: 13-04-2021, 21:00:08 »
Heeft iemands gewicht nog invloed? Jasmien is klein en zal dus een stuk minder wegen dan Lennart. Hoe zwaarder hoe sneller?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #72 Gepost op: 13-04-2021, 21:17:03 »
Had Samina een horloge met secondewijzer of deed ze het op gevoel?

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #73 Gepost op: 13-04-2021, 21:54:57 »
Heeft iemands gewicht nog invloed? Jasmien is klein en zal dus een stuk minder wegen dan Lennart. Hoe zwaarder hoe sneller?
Volgens de wetten van de zwaartekracht zou dit niet uit mogen maken. In het luchtledig valt een baksteen even snel als een veertje. Het enige dat verschil zou kunnen maken is dus de luchtweerstand en de wrijving.

Offline sherlock

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #74 Gepost op: 14-04-2021, 04:01:53 »
Had Samina een horloge met secondewijzer of deed ze het op gevoel?

Ik ga uit van gevoel en dan nog slecht ook. Ze telt 15 sec beeld en 40 sec geen beeld. Er zijn 4 camera's en ik denk dat we er wel van uit kunnen gaan dat elke camera even lang uitzendt. Als hun camera dan 15 sec aan zou staan, betekent dat dat de andere 3 camera's gezamenlijk 45 sec zouden moeten uitzenden

Offline sherlock

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #75 Gepost op: 14-04-2021, 04:17:07 »
Volgens de wetten van de zwaartekracht zou dit niet uit mogen maken. In het luchtledig valt een baksteen even snel als een veertje. Het enige dat verschil zou kunnen maken is dus de luchtweerstand en de wrijving.

Lang geleden dat ik natuurkunde had en het was niet bepaald mn lievelingsvak, maar volgens mij heb jij het nu over de valversnelling die altijd gelijk is, de daadwerkelijke snelheid waarbij een voorwerp zich naar beneden verplaatst is natuurlijk wel afhankelijk van de massa. Al zal in dit spel ook de hoek van de afdaling en de tegenwerkende kracht van de lijn waar de kandidaat aan vastzit nog wel iets uitmaken (hoop dat ik vannacht geen middelbareschool-natuurkunde-flasbacknachtmerries krijg ::rofl::)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #76 Gepost op: 14-04-2021, 08:55:27 »
Als ik met mijn fiets van de brug naar beneden ga, met brede banden nota bene, dan rol ik altijd flink harder naar beneden en moet ik remmen waar anderen trappen. Dus ja in de feitelijke omstandigheden gaat iemand die zwaarder is, harder naar beneden.
Nou nog het verschil in gewicht bepalen tussen Jasmien en Lennart. Ik denk dat Lennart zwaarder is, maar meer dan 10-15 kg verschil zal het niet zijn. En dat is relatief weinig. Op basis van gewicht zal het niet veel schelen. Ik zou er niet op vertrouwen in de zin van mol actie in ieder geval.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #77 Gepost op: 14-04-2021, 09:11:37 »
Het was wel heel slecht getimed omdat ik ervan uitging dat ze een 5 tal seconden vóór het rode licht GO zou zeggen om de start en de eerste meters zipline te overbruggen.
Dat leek ze heel even te doen, maar ze stelde haar GO alsmaar langer uit tot het licht op rood springt.
Dan had ze natuurlijk helemaal niet hoeven te tellen en kon ze gewoon GO zeggen bij rood  ::vergroot::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #78 Gepost op: 14-04-2021, 11:16:00 »
Mail van Mol-Dova op mijn vraag wat Mol-Dova bedoelde met : #9.



This one. If you give each "spot" a number, hers would be #9 or "spot 9" if u use the common european way by starting from top left. #9 representing that she is the 9th mole of Belgiums De Mol.

One thing to notice is, that the candidates faces didnt appear in the order in which theyre shown
at the background but in the order they were introduces. Saminas face appeared 7th, Annelotes 8th and Philips 9th and so on.
This obv might be pretty coincidental but it might be aswell a small way of setting up Philip as one of the seasons main suspects for being the mole (as he is presented as 9th candidate). At the time of the interview they alrdy finished the production of the season, so they could intentionally put Philip in 9th place knowing he would last longer in the game.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Samina
« Reactie #79 Gepost op: 14-04-2021, 11:52:17 »
Als ik met mijn fiets van de brug naar beneden ga, met brede banden nota bene, dan rol ik altijd flink harder naar beneden en moet ik remmen waar anderen trappen. Dus ja in de feitelijke omstandigheden gaat iemand die zwaarder is, harder naar beneden.
Nou nog het verschil in gewicht bepalen tussen Jasmien en Lennart. Ik denk dat Lennart zwaarder is, maar meer dan 10-15 kg verschil zal het niet zijn. En dat is relatief weinig. Op basis van gewicht zal het niet veel schelen. Ik zou er niet op vertrouwen in de zin van mol actie in ieder geval.

Jasmien is niet groot. Lennart is nu ook wel heel mager en niet de allergrootste, dus 10-15kg kan kloppen. Maar zelfs dan geeft dat een aanzienlijk snelheidsverschil.