Auteur Topic: [kandidaat] Philip  (gelezen 22609 keer)

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Philip
« Reactie #40 Gepost op: 28-03-2021, 23:34:01 »
Ik weet echt niet of dit een mol kan zijn. Wat ik wel raar vind dat hij tot de bunker opdracht een lieverdje was in alles en dan bij de bunkeropdracht de regie volledig in handen neemt en het op zijn hardst speelt. Zij hij niet in de voorstelfilmpjes dat hij totaal niet tegen ruzie kan?

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Philip
« Reactie #41 Gepost op: 28-03-2021, 23:39:02 »
Ik begin ook te twijfelen aan Philip. Hij werd wel redelijk verdacht in beeld gebracht, maar ook was het niet nodig geweest om 1.000 euro te verdienen in de piano-opdracht...
Hij kreeg het makkelijkste deel. Dat ging aan de neus van Kevin voorbij, die klaagde dat zijn stuk zo veel moeilijker was en zijn 1.000 euro verloren zag gaan. Dus dat Philip hier 1.000 euro binnenhaalt vind ik niet onverdacht. Zeker na zoveel keer indrukken van de verboden toets.
Ik dacht eerst: briljante move dat hij zogenaamd die 3.000 euro niet goed onthield ::rofl:: Totdat bleek dat die 5.000 euro een domme verspreking was. Als Philip de Mol is tenminste, maar het is wel een beetje obvious ja, nu al. All-in gaan maar liefst, dat had ik toch niet verwacht.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Philip
« Reactie #42 Gepost op: 28-03-2021, 23:41:15 »
Tjonge, als Philip de Mol is dan kregen we hem vanavond wel op een presenteerblaadje zeg. Skol!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Philip
« Reactie #43 Gepost op: 28-03-2021, 23:47:12 »
Ik dacht eerst: briljante move dat hij zogenaamd die 3.000 euro niet goed onthield ::rofl:: Totdat bleek dat die 5.000 euro een domme verspreking was. Als Philip de Mol is tenminste, maar het is wel een beetje obvious ja, nu al. All-in gaan maar liefst, dat had ik toch niet verwacht.

Zelfde hier. En dan was Philippe ook nog eens heel vocaal over dat de code in de doos zelf moest staan. (Noah ook trouwens).

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Philip
« Reactie #44 Gepost op: 28-03-2021, 23:52:12 »
Vorige aflevering 'versprak' Philip zich ook al aan het ontbijt door te zeggen dat hij geen fysieke inspanning verwachtte. Leg je zo niet veel te veel aandacht op jezelf als Mol? (Of: hoe is Philip ooit door de Molselectie gekomen?)
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Philip
« Reactie #45 Gepost op: 28-03-2021, 23:54:20 »
Sowieso trekt hij al de aandacht, door zijn persoonlijkheid en doordat hij de oudste (ouderdomsdeken ;)) van de groep is.

Dus eigenlijk is de meest logische conclusie dat Philip niet de Mol is maar een mooie bliksemafleider.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Philip
« Reactie #46 Gepost op: 28-03-2021, 23:54:32 »
Oh ja, dat was ook een hele opvallende... En zou de regie al dat soort versprekingen ook in de uitzendingen laten zitten, mocht Philippe de mol zijn? Twijfelachtig..

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Philip
« Reactie #47 Gepost op: 29-03-2021, 00:00:00 »
t zou me niet eens verbazen als de opbrengst in eerste instantie verdubbeld kon worden naar bijv 6000 euro maar dat ze Philips verspreking gebruikt hebben om m verdacht te maken

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Philip
« Reactie #48 Gepost op: 29-03-2021, 00:00:36 »
Precies, het leek erg op expres slecht liegen. Maar jeetje, werkelijk alles was mols aan Philip in aflevering 2. Die valse toets lekker vaak indrukken, ineens prachtig gevoelig piano kunnen spelen met maar één foutje, juiste beslissingen nemen bij het proeven van de wijn maar wel zijn glas in Kevins nek kieperen, zich verspreken(?) met de 5000 euro, aansturen op de code op het karton, dus "slecht" liegen en dan vergeet ik vast nog het een en ander.

Zo duidelijk is het toch nooit bij De Mol?

Het ligt er idd wel erg dik bovenop. Ik dacht wel hij is de mol. Dan is het wel een slechte mol als hij zich in aflevering 2 al
zo verraadt. Het leek wel een ik ben de mol show. Of hij dacht ik ben vandaag de nepmol. Ik weet nog niet wat ik hier mee aan moet ::)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Philip
« Reactie #49 Gepost op: 29-03-2021, 00:39:36 »
Kan iemand een still maken van een shot uit de mais bestorming van afl 1? Het gaat om het beeld wat we zien nadat dami Met gilles spreekt wat gast mooiste ervaring was.  Het lijkt net of hij iets aan het foefelen is met de walkie talkie op moment da5 het niet direct logisch was.

Ik vind het er nogal allemaal dik bovenop liggen , maar hij staat zeker wel op het lijstje bij me om al de redenen uit afl 2 die hier al genoemd zijn.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Philip
« Reactie #50 Gepost op: 29-03-2021, 00:40:12 »
Ik zit wat betreft Philip met hetzelfde probleem als jullie: te verdacht, te duidelijk. Maar goed, dat had ik met Pieter ook. Toch moet ik van mezelf voor nu even op wat andere kandidaten dan Philip gaan letten.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Philip
« Reactie #51 Gepost op: 29-03-2021, 00:43:50 »
Kan iemand een still maken van een shot uit de mais bestorming van afl 1? Het gaat om het beeld wat we zien nadat dami Met gilles spreekt wat gast mooiste ervaring was.  Het lijkt net of hij iets aan het foefelen is met de walkie talkie op moment da5 het niet direct logisch was.

Ik vind het er nogal allemaal dik bovenop liggen , maar hij staat zeker wel op het lijstje bij me om al de redenen uit afl 2 die hier al genoemd zijn.

Tevens wat dat betreft: Dami benoemt nog even hoe hij gelijk meewerkte en zo betrouwbaar was in die opdracht. Terwijl de mol daar ook gewoon belang bij had!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Philip
« Reactie #52 Gepost op: 29-03-2021, 00:51:44 »
Vorige aflevering 'versprak' Philip zich ook al aan het ontbijt door te zeggen dat hij geen fysieke inspanning verwachtte. Leg je zo niet veel te veel aandacht op jezelf als Mol? (Of: hoe is Philip ooit door de Molselectie gekomen?)
Of het is deel van zijn strategie. Om op die manier met de kandidaten te spelen.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Philip
« Reactie #53 Gepost op: 29-03-2021, 00:55:54 »
Wat wel voor hem spreekt: zijn wijn zo spillen dat mogelijk een andere kandidaat ook nog glazen zou verliezen.
Maar ik heb door dat voorval en het voorval bij t proeven ergens juist t gevoel dat Kevin op hem zat?

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Philip
« Reactie #54 Gepost op: 29-03-2021, 09:32:44 »
O ja, ook nog all-in gaan bij de test en erin blijven. Al is dat ook weer raar voor een Mol, want zoiets hebben we een Mol volgens mij nog nooit zien doen in zo'n vroeg stadium.
Een kandidaat ook niet. Wat ik van WIDM en De Mol ken, tenminste. Tenzij die kandidaat nog voor de finale af gaat vallen.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Philip
« Reactie #55 Gepost op: 29-03-2021, 09:34:58 »
Ik kan me herinneren dat er meermaals kandidaten waren in De Mol die all-in gingen in zo'n vroeg stadium, en dat ik me daar dan over verbaasde. Dit bleek dan in de slotaflevering. (Wie het waren weet ik zo niet, misschien dat ik het nog eens opzoek.)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Philip
« Reactie #56 Gepost op: 29-03-2021, 09:41:06 »
Maar nu wordt in afl. 2 al weggegeven dat iemand all-in is gegaan, en zichzelf een ticket naar de finale in het vooruitzicht stelt. Dat zal toch vrij uniek zijn, denk ik? Daarom vermoed ik dat als Philip kandidaat is, hij toch wel zal afvallen vlak voor de finale.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Philip
« Reactie #57 Gepost op: 29-03-2021, 09:41:58 »
Ja, dat ben ik met je eens.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Philip
« Reactie #58 Gepost op: 29-03-2021, 10:07:12 »
Ik vind het heel goed bij Philip als kandidaat passen om all-in te gaan. Dat (samen met dat het eventuele molschap er veeeel te dik bovenop ligt), overtuigt me toch dat Philip een geslepen kandidaat is.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Philip
« Reactie #59 Gepost op: 29-03-2021, 10:18:25 »
Hij kreeg het makkelijkste deel. Dat ging aan de neus van Kevin voorbij, die klaagde dat zijn stuk zo veel moeilijker was en zijn 1.000 euro verloren zag gaan. Dus dat Philip hier 1.000 euro binnenhaalt vind ik niet onverdacht. Zeker na zoveel keer indrukken van de verboden toets.
Ik dacht eerst: briljante move dat hij zogenaamd die 3.000 euro niet goed onthield ::rofl:: Totdat bleek dat die 5.000 euro een domme verspreking was. Als Philip de Mol is tenminste, maar het is wel een beetje obvious ja, nu al. All-in gaan maar liefst, dat had ik toch niet verwacht.

Dat zou bijna te makkelijk zijn. De twist kan er ook zomaar gekozen zijn door Philip zijn verspreking. Het is ook gewoon weer too much deze aflevering. Heel veel nadruk op die foute toets, terwijl het ook even goed Kevin kon zijn. Tenzij de tactiek de mol overdreven verdacht in beeld brengen dit jaar dat niemand het nog gelooft (wat geniaal zou zijn), geloof ik nog altijd in Philip. Mogelijk wel de nepmol van dit jaar.