Auteur Topic: [kandidaat] Katrien  (gelezen 9321 keer)

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #40 Gepost op: 4-04-2021, 23:32:09 »
Dat zou ik nog eens terug moeten zien, want ze kan natuurlijk wel zeggen dat zij de meeste hondenbezitters vond (wat niet zo belachelijk veel geld opleverde trouwens), maar was dat ook zo? Feit is wel dat het niet de ideale molpositie was. Verre van.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #41 Gepost op: 4-04-2021, 23:34:59 »
Dat zou ik nog eens terug moeten zien, want ze kan natuurlijk wel zeggen dat zij de meeste hondenbezitters vond (wat niet zo belachelijk veel geld opleverde trouwens), maar was dat ook zo? Feit is wel dat het niet de ideale molpositie was. Verre van.
Het leverde wél belachelijk veel geld op wanneer door zoveel gevonden honden de extra 1000 euro ook nog eens werd binnengesleept. Dat is wel een groot minpuntje.
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #42 Gepost op: 4-04-2021, 23:36:54 »
Hoe zat dat dan precies? Ik heb nog niet helemaal op een rijtje wanneer hoeveel verdiend kon worden, dat zit altijd ingewikkeld in elkaar. ;D

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #43 Gepost op: 4-04-2021, 23:38:50 »
Hoe zat dat dan precies? Ik heb nog niet helemaal op een rijtje wanneer hoeveel verdiend kon worden, dat zit altijd ingewikkeld in elkaar. ;D
Ze moesten de goede hond 'gokken' op het eind. Als ze die niet dankzij de poster in hun ontbijtzaal hadden geraden, was elk gevonden baasje één optie minder voor deze gok.
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #44 Gepost op: 4-04-2021, 23:43:28 »
Maar dat leverde geen extra 1000 euro op. Nu leverde het 300 euro extra op omdat er zeven honden weggespeeld waren. Er moest dus gegokt worden tussen drie honden.

Hierdoor stond sowieso de Mol buitenspel als Jasmien het niet is (die de hond van de poster herkende).

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #45 Gepost op: 4-04-2021, 23:51:05 »
Maar dat leverde geen extra 1000 euro op. Nu leverde het 300 euro extra op omdat er zeven honden weggespeeld waren. Er moest dus gegokt worden tussen drie honden.

Hierdoor stond sowieso de Mol buitenspel als Jasmien het niet is (die de hond van de poster herkende).
Aah vandaar  :-[ Neemt niet weg dat 5 honden vinden de kans dat het maximumbedrag verdiend werd wel zou vergroten.

Vraag: waarom zou Mol Katrien met Jasmien in een duo willen bij de domino's? Dacht ze dat ze zich bij wat minder verdacht kon maken (en vervolgens zich makkelijk door haar kon laten overrulen?). Ik denk nu vanuit een tunnel.
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #46 Gepost op: 4-04-2021, 23:53:37 »
Zou kunnen. Maar het kan ook dat de Mol een van de anderen is die precies die denkwijze had: iemand bij Jasmien zetten die zich zou laten overrulen.

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #47 Gepost op: 4-04-2021, 23:54:35 »
Ze deed het alleen wel veel te goed bij de hondjesopdracht.

Maar dat benadrukte ze ook en gebruikte ze ook om in opdracht 2 vertrouwen van de groep te krijgen..

Maar hmm ja, ze was mijn 1e instinctmol in aflevering 1 maar ik ging er een beetje vanaf. Ook haar lachje bij de mededeling dat Isidoor bij de groep kwam leek me te veel een kandidaat die gewoon genoot van wat de redactie nu weer verzonnen had

Offline #Goedemorgen

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #48 Gepost op: 5-04-2021, 00:41:30 »
Ik vond dit opmerkelijk:"Kom, we lopen verder."

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #49 Gepost op: 5-04-2021, 09:19:50 »
Ik vond dit opmerkelijk:"Kom, we lopen verder."

Ja, met die man op de achtergrond.

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #50 Gepost op: 5-04-2021, 10:15:36 »
Maar diezelfde man vinden ze later toch alsnog?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #51 Gepost op: 5-04-2021, 10:38:36 »
Klopt.

Offline #Goedemorgen

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #52 Gepost op: 5-04-2021, 22:54:46 »
Ja, met die man op de achtergrond.

Precies. Bedankt voor het screenshot.

Offline #Goedemorgen

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #53 Gepost op: 5-04-2021, 22:56:52 »
Maar diezelfde man vinden ze later toch alsnog?

Dat neemt niet weg dat Katrien op dat moment een opzichtige poging doet om de meneer uit beeld te houden.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #54 Gepost op: 5-04-2021, 22:58:36 »
Dat neemt niet weg dat Katrien op dat moment een opzichtige poging doet om de meneer uit beeld te houden.
Conclusie: ze molt wel, maar haalt toch geld binnen ???
...óf niet!

Offline #Goedemorgen

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #55 Gepost op: 5-04-2021, 23:02:58 »
Of ze probeert te mollen, maar wordt gedwarsboomd?

Offline Mol-Dova

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #56 Gepost op: 6-04-2021, 00:29:54 »
Ik - als Duitser - was zeer verbaasd dat Katrien ONMIDDELLIJK tijdens de individuele taak bij de domino met Jasmien "aha-ervaring" als term noemde - nog voordat de strookjes papier op tafel lagen en voordat ze een blik in de doos wierpen.

Deze term is niet echt gebruikelijk in de Duitse taal, dus het is uiterst verrassend dat Katrien hem onmiddellijk herkende.

Is de term echt zo gebruikelijk in België?

Maar ik denk niet dat Katrien de mol is, aangezien ze geen enkele invloed had in de schutterstaak (aflevering 1/taak 1).


Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #57 Gepost op: 6-04-2021, 07:44:33 »
Jasmien kiest voor baasjes spotten en wie gaat er met haar mee om Jasmien in de gaten te houden: Katrien.
Ook die blik richting Jasmien als Lennart blauw niet meer kan schrijven bij hypnose proef: controleren, maar ook: ik ben nu wel iets wijzer geworden.
Baasjes spotten was niet de beste molpositie, dus waarom ga je hier vrijwillig naar toe?

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #58 Gepost op: 6-04-2021, 08:31:36 »
@Mol-Dova: al die Duitse woorden worden misschien niet vaak gebruikt in Nederland en Vlaanderen, toch zijn ze wel bekend. Ik vond het dus niet verdacht dat Katrien het zo goed deed. Wel onverdacht dat Jasmien het vrij matig deed.

Dit was een ideale opdracht om onverdacht 1000 euro uit de pot te halen. Katrien lijkt sindsdien wel erg verdacht te worden door Lennart. Ik ben benieuwd hoe dat zich verder ontwikkelt.
« Laatst bewerkt op: 6-04-2021, 08:35:06 door Heinz »

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #59 Gepost op: 6-04-2021, 12:55:42 »
Katrien komt heel hoog op mijn verdachtenlijst te staan