Auteur Topic: [kandidaat] Katrien  (gelezen 9338 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
[kandidaat] Katrien
« Gepost op: 14-03-2021, 18:05:35 »


Praat mee over het doen en laten van Katrien! Meer weten over deze kandidaat? Klik hier!
« Laatst bewerkt op: 26-03-2021, 16:24:32 door putyourHANSup! »

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #1 Gepost op: 14-03-2021, 21:55:35 »
Ze viel me op met haar filmpje. Zo'n grote fan van De Mol en dan ethische bezwaren hebben als ze de Mol zou zijn? Vind ik niet heel geloofwaardig.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #2 Gepost op: 15-03-2021, 21:16:20 »
Mijn schot voor de boeg. Lijkt me heel erg buiten de groep te staan.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #3 Gepost op: 16-03-2021, 07:59:59 »
Deze dame is denk ik superintelligent en gezien de muzieksmaak en beroepskeuze zeker niet modaal.  Dus dat katrien misschien teveel buiten de groep valt, tja dat gevoel had ik precies ook vanuit de presentatie.

Gevaar voor teveel nadenken en te weinig proeven/ voelen wie de mol kan zijn, ligt bij haar op de loer.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #4 Gepost op: 16-03-2021, 09:47:54 »
Voor de Nederlanders, Katrien zweert bij radio Klara. Een radiozender waar ze enkel klassieke muziek spelen.
Maar uit haar retoriek konden jullie dit misschien al afleiden.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #5 Gepost op: 16-03-2021, 21:58:03 »
Ben Nederlander, maar ken radio Klara al jaren. Misschien omdat ik (ook) van klassieke muziek hou?  ;) (naast allerlei andere muziek overigens).

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #6 Gepost op: 20-03-2021, 18:55:43 »
Ze viel me op met haar filmpje. Zo'n grote fan van De Mol en dan ethische bezwaren hebben als ze de Mol zou zijn? Vind ik niet heel geloofwaardig.

Ethische bezwaren, vond het ook meteen al raar ja  ::rofl::

Beslissen over leven of dood misschien, maar zo in een spelletje (waar je fan van bent) lijkt me ethiek niet meteen heel belangrijk. Maar misschien heeft ze een groot verantwoordelijkheidsgevoel/gevoel het goede te moeten doen, dat ze daar meer op doelt.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #7 Gepost op: 22-03-2021, 13:28:10 »
Ze viel me op met haar filmpje. Zo'n grote fan van De Mol en dan ethische bezwaren hebben als ze de Mol zou zijn? Vind ik niet heel geloofwaardig.
Inderdaad verdacht. Naam moeilijk te vinden in kasteelopdracht, vindt de mol niet erg.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #8 Gepost op: 22-03-2021, 21:05:41 »
Ze geeft mij behoorlijk wat molvibes. Maar ja, ze zat in de eerste opdracht wel in een positie waar ze (te) weinig kon doen.
Tell me what your telescope says

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #9 Gepost op: 22-03-2021, 22:04:41 »
Mijn schot voor de boeg. Lijkt me heel erg buiten de groep te staan.
kwam al een stuk vlotter over. Ik blijf nog even bij haar.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #10 Gepost op: 23-03-2021, 14:58:14 »
Ze geeft mij behoorlijk wat molvibes. Maar ja, ze zat in de eerste opdracht wel in een positie waar ze (te) weinig kon doen.
+1. Haar lichaamstaal komt op mij verdacht over. Weet niet of dat de beste indicator is, maar voor nu zet ik op haar in.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #11 Gepost op: 23-03-2021, 15:59:52 »
Bij haar reactie op het groene scherm viel mij op dat we ook nog een wat vreemde reactie na de eerste reactie van haar in beeld zien. Waarbij ik het gevoel krijg dat deze wat vreemde reactie expres duidelijk in beeld is gehouden omdat wij er dan iets achter zouden zoeken. En dus als dwaalspoor terwijl ze niet de Mol is.

Ik heb het over haar reactie aan het einde van dit gifje:


Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #12 Gepost op: 23-03-2021, 16:07:29 »
Ze geeft mij behoorlijk wat molvibes. Maar ja, ze zat in de eerste opdracht wel in een positie waar ze (te) weinig kon doen.
Klopt, maar toch schoot ze (als enige) drie keer raak. Zou ze van tevoren geoefend hebben of is dit niet meer dan logisch gezien haar beroep? ::vergroot::
🜃

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #13 Gepost op: 23-03-2021, 16:11:59 »
Het lijkt in het gifje wel of ze zich afvraagt of dit non-verbale wel overkomt. Beetje zekfde strekking als het checken bij haar intro op de vraag of zij de mol was, maar daar was het dan verbaal. Lijkt erop of ze ons willen laten zien dat zij ermee strijdt hoe iets over zou komen op beeld.
Voorlopig is ze anders dan de anderen , maar mol, ik geloof er nog niet in.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #14 Gepost op: 24-03-2021, 13:43:04 »
Bij haar zit ik zowat tussen het gevoel helemaal geen mol en zuivere kandidaat en zenuwachtige haar plek zoekende mol in.

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #15 Gepost op: 28-03-2021, 14:13:01 »
Blijf ook nog even in deze tunnel!
Ze deed heel goed haar best in opdracht 1 in het maisveld, daarna volgende 2 opdrachten geen enkel goede prestatie meer, houdt zich wat op achtergrond en veel te kalm in mijn persoonlijke visie, maar ga zeker nog niet in tunnelvisie, te vroeg voor...
« Laatst bewerkt op: 28-03-2021, 14:16:49 door Fay111 »

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #16 Gepost op: 29-03-2021, 16:39:14 »
Niemand nog iets te zeggen over Katrien?

Leuke kandidaat ::love::

In de opdrachten vind ik haar ergens in het midden zitten qua molgedrag. Ik blijf haar gevoelsmatig verdacht vinden, misschien wel top 3.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #17 Gepost op: 29-03-2021, 17:05:57 »
Katrien is zeker niet de mol want zij heeft bij de maisopdracht 2 molboekjes weggeschoten. Dit zou de mol nooit doen. Hoe meer aanvallers linie 3 bereiken, hoe kleiner de kans dat geen enkele aanvaller de auto bereikt. Bovendien moet er iemand de auto bereiken om die €5000 uit de pot te houden en de vervolg opdracht mogelijk te maken.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #18 Gepost op: 29-03-2021, 20:19:13 »
De lastigste beslissing voor Gilles om het glas wijn goed of af te keuren was voor dat van Katrien. Het is maar net op het streepje. Zou Katrien als Mol gehoopt hebben dat het afgekeurd zou worden? Als voice-over zei Gilles nog dat de wijn bij aankomst boven het streepje moest staan.

Ik zie ook geen opluchting of blijdschap na Gilles' verdict "genoeg gevuld" bij Katrien, terwijl Lennart hier meer reactie op geeft.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #19 Gepost op: 30-03-2021, 10:20:09 »
Katrien is zeker niet de mol want zij heeft bij de maisopdracht 2 molboekjes weggeschoten. Dit zou de mol nooit doen. Hoe meer aanvallers linie 3 bereiken, hoe kleiner de kans dat geen enkele aanvaller de auto bereikt. Bovendien moet er iemand de auto bereiken om die €5000 uit de pot te houden en de vervolg opdracht mogelijk te maken.
Enerzijds klopt dat, maar toch, hoe meer mensen doorgaan, des te meer kans dat de mol van de tegenstanders jouw plek kan innemen...
Ich bin ein Bärliner!