Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Toen ze de goede serie opnoemde werd mijn kruis definitief.
Ja, vast en zeker goed gecast op haar wat mysterieuze uitstraling.Ik bleef aan haar twijfelen ondanks haar glansprestatie bij de pianoproef, zelfs vandaag nog. Echt een leuke speler inderdaad.
Toen ze de goede serie opnoemde werd mijn kruis definitief. Ondanks dat ze verdacht met haar rug wegzat van het scherm. Toffe kandidaat gewoon, geen mol. Terecht iemand controversieel afgestreept, doet altijd deugd.
Bij mij al toen ze een juist antwoord gaf in de quiz. Was helemaal niet nodig geweest als Mol.Wel een hele leuke kandidaat met een geheimzinnige zweem om zich heen die me toch op het verkeerde spoor heeft gezet.
Ik had al een dikke vette streep door haar gezet omdat ze 2 molboekjes afschoot in de maisveld opdracht. Als er weinig aanvallers linie 3 bereiken is het veel te riskant dat niemand de auto haalt. Huppakee €5000 in de pot. De kandidaten die vóór linie 3 aanvallers hebben weggespeeld zijn inmiddels uit het spel.De paintballers van linie 3 zitten er alle 3 nog in...
De paintballers van linie 3 zitten er alle 3 nog in...
Heel jammer, Katrien! Ik vond je een heel fijne kandidaat: rustig, observerend, met humor en, zoals Annelotte al zei, een alleskunner die weet wat ze doet
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
691 gasten en 2 vaste bezoekers