Auteur Topic: [kandidaat] Katrien  (gelezen 9331 keer)

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #80 Gepost op: 11-04-2021, 23:15:39 »
Toen ze de goede serie opnoemde werd mijn kruis definitief.

Bij mij al toen ze een juist antwoord gaf in de quiz. Was helemaal niet nodig geweest als Mol.

Wel een hele leuke kandidaat met een geheimzinnige zweem om zich heen die me toch op het verkeerde spoor heeft gezet. ::bravo::

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #81 Gepost op: 11-04-2021, 23:47:38 »
Ja, vast en zeker goed gecast op haar wat mysterieuze uitstraling.

Ik bleef aan haar twijfelen ondanks haar glansprestatie bij de pianoproef, zelfs vandaag nog. Echt een leuke speler inderdaad.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #82 Gepost op: 12-04-2021, 00:00:27 »
Ja, vast en zeker goed gecast op haar wat mysterieuze uitstraling.

Ik bleef aan haar twijfelen ondanks haar glansprestatie bij de pianoproef, zelfs vandaag nog. Echt een leuke speler inderdaad.
Door vorige week en deze aflevering begon ik toch juist sterk te twijfelen aan Katrien als mol. Eigenlijk maar goed dat ze eruit ligt, nu kan ik mijn pool nog wat redden. (wel een erg charmante vrouw, leuke kandidate inderdaad).

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #83 Gepost op: 12-04-2021, 01:02:15 »
Toen ze de goede serie opnoemde werd mijn kruis definitief. Ondanks dat ze verdacht met haar rug wegzat van het scherm. Toffe kandidaat gewoon, geen mol.

Terecht iemand controversieel afgestreept, doet altijd deugd.
Ik had al een dikke vette streep door haar gezet omdat ze 2 molboekjes afschoot in de maisveld opdracht. Als er weinig aanvallers linie 3 bereiken is het veel te riskant dat niemand de auto haalt. Huppakee €5000 in de pot. De kandidaten die vóór linie 3 aanvallers hebben weggespeeld zijn inmiddels uit het spel.
De paintballers van linie 3 zitten er alle 3 nog in...
« Laatst bewerkt op: 12-04-2021, 01:06:35 door MartinJ »

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #84 Gepost op: 12-04-2021, 01:59:59 »
Katrien was de marionet van Jasmien. Ik had het liever andersom gezien, om het aantal hoofdverdachten te reduceren...
Woosie down?

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #85 Gepost op: 12-04-2021, 02:19:08 »
Heel jammer, Katrien! Ik vond je een heel fijne kandidaat: rustig, observerend, met humor en, zoals Annelotte al zei, een alleskunner die weet wat ze doet ::bravo::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #86 Gepost op: 12-04-2021, 09:25:51 »
Bij mij al toen ze een juist antwoord gaf in de quiz. Was helemaal niet nodig geweest als Mol.

Wel een hele leuke kandidaat met een geheimzinnige zweem om zich heen die me toch op het verkeerde spoor heeft gezet. ::bravo::

Maar ook wel dat heel domme antwoord bij Boskamp. Dan kan een goed antwoord op het einde wel.

Ik had al een dikke vette streep door haar gezet omdat ze 2 molboekjes afschoot in de maisveld opdracht. Als er weinig aanvallers linie 3 bereiken is het veel te riskant dat niemand de auto haalt. Huppakee €5000 in de pot. De kandidaten die vóór linie 3 aanvallers hebben weggespeeld zijn inmiddels uit het spel.
De paintballers van linie 3 zitten er alle 3 nog in...

Meer kandidaten weg, meer kans de mol af te schieten dus snap je redenering bij die proef niet, maar het is ok. Je hebt hem al veel uitgelegd dus we gaan daar niet meer over uitwijden. Ik heb in Katrien nooit een mol gezien, maar een penstreep erdoor na 1 proef vind in hoe dan ook kort door de bocht.
« Laatst bewerkt op: 12-04-2021, 09:27:47 door Belgian Mol »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #87 Gepost op: 12-04-2021, 10:03:49 »
Mooi interview in het media-topic van Katrien! Jammer dat ze nu al afvalt. Maar dat had ik van alle overige ook gevonden.
De paintballers van linie 3 zitten er alle 3 nog in...
Net als de verdachtste van linie 1 en de verdachtste van linie 2. :)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #88 Gepost op: 12-04-2021, 11:55:48 »
Oei, mijn winnaar eruit. Katrien toch!  :(

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #89 Gepost op: 12-04-2021, 22:12:32 »
Heel jammer, Katrien! Ik vond je een heel fijne kandidaat: rustig, observerend, met humor en, zoals Annelotte al zei, een alleskunner die weet wat ze doet ::bravo::
en mijn molletje. Juist door dat zweempje van er niet helemaal bij horen. Los staan.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #90 Gepost op: 25-04-2021, 07:29:19 »
Toch nog even zeggen dat Katrien absoluut een favoriet was. Unieke persoonlijkheid, heerlijk mysterieus, introvert maar toch interessant in beeld gebracht ::bravo::. Heerlijke kandidaat!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human