Auteur Topic: [Aflevering 6]  (gelezen 6574 keer)

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6]
« Reactie #100 Gepost op: 30-04-2021, 23:38:21 »
Grappig feitje, wij hebben met onze podcast Totale Tunnelpaniek een interview gedaan met Joeri en dit klopt niet. Joeri zat al eerder op
Spoiler: naam mol Vietnam (klik om te tonen/verbergen)
als mol, alleen de edit wou waarschijnlijk dat de mol wat langer minder verdacht werd en heeft het dus zo geëdit dat het lijkt alsof hij hier doorkrijgt wie de juiste mol is.

Hij zal
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
misschien al iets langer in het vizier gehad hebben, maar die verspreking gaf toch de doorslag denk ik. We zien hem in de biecht daarna letterlijk zeggen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 6]
« Reactie #101 Gepost op: 30-04-2021, 23:38:56 »
Ik heb net pas gekeken, we waren er even tussenuit. Fantastische aflevering, origineel om deMol te combineren met het Stasiverleden in de DDR, verraden wordt beloond. Das Leben der Anderen Rivisited, tof! Geweldige kant van Berlijn belicht, precies waarom ik de stad zo'n fijne hoofdstad van Europa vind. Ik verwacht / hoop dat ze nog even in Berlijn blijven.

Hulde voor de makers, en in tegenstelling tot wat teleurstelling hier over de graai uit de groepspot -het kan mij persoonlijk niets schelen wanneer er gegraaid wordt, hoeveel of op welke manier, maar zoals het hier in deze aflevering geschiedde, ik zat werkelijk helemaal op het puntje van mijn stoel, tot en met het laatste "zie je wel!!" shot van Jasmijn haar kijkje in de dossiers. Natuurlijk heeft de mol niet het hoogst geboden...

Echt een fantastiche aflevering, fantastisch seizoen. Ik ga absoluut niet vergelijken met andere programma's, deMol Belgie staat wat mij betreft op zichzelf, en op eenzame hoogte binnen het genre. -Wat een verademing overigens dat vertraagd kijken zonder reclameonderbreking is-.

'Wat komt er in je op als je denkt aan Berlijn?' Philip meteen: "Underground!" .... zou het dan tòch...?! Nee het is te obvious.
Sven: "Berlijnse MBol" (wij noemen het een berliner bol)... het zou zelfs ook nog steeds kunnen. De mol weet dat er kandidaten hebben gespiekt en hoeft zijn vingers er niet aan te branden, maar biedt wel belachelijk veel geld (€7.600) voor een filmpje.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6]
« Reactie #102 Gepost op: 2-05-2021, 21:31:28 »
Aflevering 7?