Auteur Topic: [Aflevering 9] De reünie  (gelezen 6146 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[Aflevering 9] De reünie
« Gepost op: 16-05-2021, 10:52:59 »
Praat hier na over de reünie!
2024: wie is de Mol?

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 9] De reünie
« Reactie #1 Gepost op: 16-05-2021, 21:23:28 »
Briljant van A tot Z. ::bravo::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] De reünie
« Reactie #2 Gepost op: 16-05-2021, 21:24:22 »
Zo maak je dus een laatste aflevering. Een fantastische afsluiter van een fantastisch seizoen. Heb weer enorm genoten, kan niet wachten op seizoen 10! Duurt alleen nog zo lang, maar het wachten zal weer beloond worden.

Bedankt vrienden uit België, jullie zijn waanzinnig! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 16-05-2021, 21:26:20 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 9] De reünie
« Reactie #3 Gepost op: 16-05-2021, 21:29:32 »
Een heerlijk seizoen!

Ik hoop ooit nog af te reizen naar dat parallelle universum met Martijn als mol, leek me wel een leuke kerel ook. Hoewel ik wist hoe de eerste opdracht zou aflopen, vond ik het toch nog spannend.
Pech dat hij zo lang en herkenbaar was, anders had hij het wellicht wel kunnen halen.

En een speciale hint voor honden.  ::oink:: ::rofl::
(kan elke tv wel die frequentie afspelen?)


Na 17 maanden komt er dan nu eindelijk een molpauze aan.   :o ::zwaai::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 9] De reünie
« Reactie #4 Gepost op: 16-05-2021, 21:36:37 »
Mooi dat zowel de mol iets zegt over dat de groep hem buiten spel kon zetten en dat annelotte iets zegt over waarom je een mol ziet en er toch niet aan wilt.
Dit zijn precies de valkuilen die al zoveel jaar in het spel zitten, maar nog nooit heeft de groep aks team tegen de mol gespeeld en te vaak zijn er mensen die zich door het doel teveel laten afleiden van waar het omgaat.  ( neem een annelies uit Demol serie 5 die meer vanaf de zijlijn de proeven beleeft om overzicht te houden op wat er exact gebeurt, zo speur je op een mol als deelnemer, niet me5 je kop vol in die opdrachten )

Morse met het strelen van isidoor , erg leuk gevonden
Mooie geste nog naar jens. De molactie aan het hotel blijft geniaal.

Persoonlijk vind ik de terugblik op het maisveld wat te lang en had ik liever wat meer van de deelnemers gehoord, of desnoods bloopers gezien .

Tof seizoen, leuke groep.  Extra beelden en vooral de achter de schermen compilatie kon ik zeer waarderen.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 9] De reünie
« Reactie #5 Gepost op: 16-05-2021, 21:55:12 »
Tegelijk is het ook heel logisch dat je niet twijfelt of het misschien toch Lennart is als je nooit iets op Lennart inzet en toch doorgaat. En helemaal als je zoals Philip en nog wat anderen vol op één persoon inzet en je blijft er beiden in.

Maar wauw, wat een geweldige Mol die Lennart. Ik kan me heel goed voorstellen dat Gilles en de redacteurs af en toe wit wegtrokken bij het zien van wat hij allemaal durfde uit te halen. ::rofl::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] De reünie
« Reactie #6 Gepost op: 16-05-2021, 22:28:38 »
Ik ben erg blij dat niet iedereen eruit is gegaan op Philip. Het is dus niet zo dat Philip de echte nepmol was (zo leek het ook niet te zijn trouwens). Lennart is gewon echt buiten beeld gebleven door de manier waarop hij in het spel stond en hij heeft zich absoluut niet weggestopt achter anderen.

Als mol in linie 3 gaan staan, was eigenlijk al erg risky, maar hij kwam er mee weg en met zoveel meer! Knap!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Aflevering 9] De reünie
« Reactie #7 Gepost op: 16-05-2021, 22:40:51 »
Morse met het strelen van isidoor , erg leuk gevonden
Alleen klopte die niet. De 'O' in morse is namelijk --- en dus niet ---.. wat in beeld kwam.

Verder wel toffe laatste aflevering  ::ok::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Aflevering 9] De reünie
« Reactie #8 Gepost op: 16-05-2021, 22:42:27 »
Top afsluiting. Heeft hier iemand een hond en sloeg die af en toe aan bij de hoge tonen? Briljant :-).
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] De reünie
« Reactie #9 Gepost op: 16-05-2021, 22:43:32 »
Werd die herfstbeelden hint echt niet gevonden? Wanneer heeft Lennart daar precies gestaan?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Aflevering 9] De reünie
« Reactie #10 Gepost op: 16-05-2021, 22:49:23 »
Prachtige afsluiter voor een gedenkwaardig (gezien de omstandigheden) seizoen.

Isidoor heeft echt een "gouden mandje" gevonden. Leuk dat de rode knop mee is gegaan naar België.

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] De reünie
« Reactie #11 Gepost op: 16-05-2021, 22:56:25 »
Briljant van A tot Z. ::bravo::
Geen letter meer aan toe te voegen. Heel tof dat ze ruim de tijd hebben genomen voor de opening van het seizoen. En een erg leuke hint, die met de hondentoon ;)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 9] De reünie
« Reactie #12 Gepost op: 16-05-2021, 22:56:59 »
Geweldige laatste aflevering ::bravo:: Mooi dat er zoveel tijd is om op alles in te gaan. Die strijd tussen de twee mollen ::love::
...óf niet!

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] De reünie
« Reactie #13 Gepost op: 16-05-2021, 23:19:20 »
Hulde aan mol Lennart. Een rol die voor hem was gemaakt en die hij vervolgens perfect heeft uitgevoerd.
Het zal weer behoorlijk afkicken worden. Een prachtig seizoen, en mede door deze omstandigheden nóg een extra hulde aan iedereen die hier aan mee heeft gedaan om het mogelijk te maken.  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] De reünie
« Reactie #14 Gepost op: 16-05-2021, 23:19:53 »
Heel erg genoten van de laatste aflevering! ::bravo::   Wat een briljante mol! ::ok::

Nu weer afkicken :P.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] De reünie
« Reactie #15 Gepost op: 16-05-2021, 23:21:24 »
Briljante mol en een heerlijke laatste aflevering !  ::respect:: 
::bravo::

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] De reünie
« Reactie #16 Gepost op: 16-05-2021, 23:50:23 »
Ook echt heel leuk dat ze Jens nog extra in het zonnetje hebben gezet. Ik had ergens gehoopt dat hij volgend seizoen nog mee zou mogen doen, maar dat kan natuurlijk eigenlijk niet meer.
Maar het mooiste shot was toch wel Lennart op het eind. Hij was er gewoon stil van.  :)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Aflevering 9] De reünie
« Reactie #17 Gepost op: 16-05-2021, 23:57:32 »
Ik heb de hele aflevering, van de eerste tot de laatste seconde, met een big smile naar mijn computerscherm gestaard. Dit was briljante televisie.

Bovendien ben ik vanaf nu ook voor een vergelijkingsverbod met de Nederlandse versie. Uit humanitaire overwegingen welteverstaan: het zou gewoon zielig zijn. 
Woosie down?

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Aflevering 9] De reünie
« Reactie #18 Gepost op: 17-05-2021, 00:09:32 »
Ook echt heel leuk dat ze Jens nog extra in het zonnetje hebben gezet. Ik had ergens gehoopt dat hij volgend seizoen nog mee zou mogen doen, maar dat kan natuurlijk eigenlijk niet meer.

Zeker, dat hebben ze goed gedaan. Op de een of andere manier is Jens toch nog een volledige deelnemer geworden, die langer onthouden wordt dan een paar van zijn collega’s. Dat komt ook door zijn sportieve houding en het feit dat hij de uitzendingen intens beleefd heeft. En dat is ook klasse.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] De reünie
« Reactie #19 Gepost op: 17-05-2021, 00:12:03 »
Erg vreemd trouwens dat Lennart & Isidoor in het voorstukje zat, maar dus niet in de aflevering.
Ik hoop dat ze nog een uitgebreide aflevering met nog sabotages online zetten.

In het voorstukje zagen we ook Lennart tijdens opdracht 2 van de herfstbeelden. Dit kwam ook niet terug..
Dus ze hebben een aantal dingen niet getoond waar Lennart toch ook nog gemold heeft.
« Laatst bewerkt op: 17-05-2021, 00:14:22 door Convans »