Auteur Topic: het droom-topic:):)  (gelezen 21039 keer)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
het droom-topic:):)
« Gepost op: 9-05-2002, 15:28:17 »
het schijnt dat verscheidene mensen nogal eens dromen hebben over de chat en het forum enzo, dus vandaar dat we hahahaha e dus weer op het idee kwamen een droomtopic te maken...interessant toch :P

Ikzelf droom nooit, tenminste...je schijnt altijd te dromen, maar ik onthoud ze zelden tot nooit...maar ik wil jullie droompjes wel horen hoor :):)

« Laatst bewerkt op: 9-05-2002, 15:35:09 door julia »
always look on the bright side of life

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
Re:het droom-topic:):)
« Reactie #1 Gepost op: 9-05-2002, 15:29:48 »
droom van doris:

toen k op vakantie was had k gedroomd over missie antartica. ik had een boek en daar stond in wie wanneer af zou valle. dat had k erges op internet gezet en toen moesten ze et programma van de tv afhalen. beter!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #2 Gepost op: 9-05-2002, 15:38:04 »
droom van e een paar dagen geleden:

ik had gedroomd dat ik een mailtje van Prince had gekregen, maar dat ik niet zeker wist of dat nu echt zo was of dat ik het gedroomd had. Dat besprak ik met Lautjuh, die samen met WC Eend om een of andere reden opeens bij mij op cabaret zat, en ook nog met Pino. Echt grappig! Alles wees er eigenlijk op dat ik het níet gedroomd had, maar ja, toen had ik het geheel gedroomd...  

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3 Gepost op: 9-05-2002, 15:39:14 »
droom van pino op 3 mei:

ik had vannacht ook over WIDM gedroomd! Precies weet ik het niet meer, maar volgens mij deed ik zelf mee, Angela was er in ieder geval en zij probeerde mij kaartjes te verkopen van Kabouter Plop voor mijn kinderen!
Het was overigens in Drenthe!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4 Gepost op: 9-05-2002, 15:46:17 »
ow ja, nog een droom van n paar dage gelede

ik deed mee aan widm, en ging parachute springe, volges mij zat k in de finale. ik sprong uit het vliegtuig, was halverwege, en zag ineens in grote letters WORDT VERVOLGD
vaag....

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #5 Gepost op: 9-05-2002, 19:18:45 »
Ik heb nog niet echt over  De Mol gedroomd. Maar mag het ook over dromen in't algemeen zijn?
Hier is een site waar je kan achterhalen wat je dromen betekenen. Ik denk echter niet dat er over De Mol iets instaat ;) http://www.swoon.com/dream/

En hebben jullie al over lucide dromen gehoord? Bewust zijn dat je droomt en zelf je droom controleren. (vb: vliegen als je dat wilt,...) Ik heb m'n dromen nog niet kunnen controleren, maar heb trucjes gelezen hoe je kunt weten dat je droomt:
1) Je kan je hand door de muur steken
2) Als je een brief of iets leest, moet je even ergens anders kijken en dan terug opnieuw lezen en er staat iets anders

Zelf heb ik dus gedroomd dat ik met mijn grootmoeder aan't praten was, en toen besefte ik dat dat niet kan, want ze leeft niet meer. Op dat moment werd ze ineens ook heel anders, ze draaide zich om en wandelde de kamer uit. Op de tafel lagen cadeaux, maar toen ik nog eens keek waren ze plots al uitgepakt. Freaky maar best wel leuk. Heb gelezen dat je er echt op moet oefenen om zelf je droom te controleren. Je moet je vooral eerst bewust zijn dat je ook effectief aan't dromen bent.

Nou misschien had je het al door maar ik ben dus best wel geïnteresseerd in dromen.  ;D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #6 Gepost op: 9-05-2002, 20:40:41 »
ik vind et ook wel leuk, maar vooral omdat ik meestal hele leuke dromen heb, dus bijv. hele leuke mensen om me heen heb, en dat heb ik tijdens widm vaak gehad, en nog steeds wel af en toe. als ik vannacht iets droom wat n beetje de moeite is om jullie van te laten meegenieten zet ik et hier wel ff neer.  :-*

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #7 Gepost op: 10-05-2002, 01:09:01 »

droom van pino op 3 mei:

ik had vannacht ook over WIDM gedroomd! Precies weet ik het niet meer, maar volgens mij deed ik zelf mee, Angela was er in ieder geval en zij probeerde mij kaartjes te verkopen van Kabouter Plop voor mijn kinderen!
Het was overigens in Drenthe!

3 x op jezelf reageren , dat presteerde rr zelfs niet , gefeliciteerd......

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8 Gepost op: 10-05-2002, 10:37:56 »
k heb vannacht wel iets gedroomd, maar k weet niet meer wat... iemand anders nog wat boeiends gedroomd?

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 10-05-2002, 11:18:23 »
Ik heb niets over De Mol gedroomd, maar wel iets HEEEL raar!
We waren in een dierentuin en de baas van de dierentuin was een of andere uitleg aan't geven. Die baas was André Van Duin (geen idee waarom) en toen keek ik uit het raam en daar zag ik vliegende baby giraffen!!! Kei lief, dat wel, maar ook heel raar. Bleek dat ze die alleen in die dierentuin hadden.
En toen we weggingen kwam ik nog in een doolhof terecht  ??? ???

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10 Gepost op: 10-05-2002, 16:07:03 »
hihi RA, en heb je al gekeken wat deze droom kan betekenen???

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 10-05-2002, 19:22:32 »
Julia, je bent 2 dromen van mij vergeten! ;)

7 mei jl: "Was ik daarnet toch helemaal vergeten te vertellen over mijn afgelopen droom...  yepyep, Prince idd, twas wel leuk geloof ik... hij veranderde op een gegeven moment in totaal iemand anders, maar ja, dat heb je altijd in dromen. Verder nog een aantal andere molfans maar ik zou echt niet meer weten wie... behalve dan Natasja, die bij mij thuis kwam samen met haar vriend en baby (!), hahaha. Naja, in totaal wel leuk hoor."
Ja, die droom... toen zat ik gezelli samen met Prince'je op een bankje (hahahahaha) of zoiets en we zaten te kletsen en opeens zei hij iets dat een vriend van me laatst had gezegd, en toen 'bleek' dus ook dat hij die vriend was en niet meer Prince, hij zag er dus plotseling compleet anders uit. Maar in het begin was het zonder twijfel Prince, echt heel erg herkenbaar en ik geloof dat ik bijna flauwviel toen ik hem zag (hahahahaha) of iig deed alsof om aan mijn tante (?) (geloof ik) die achter een raam stond (dat bankje was nl buiten) door te seinen dat ie eraan kwam... (hahahahaha)

8 mei jl: "ik kan jullie weer een droompje vertellen  (ja, begin het nu zelf ook een beetje verbazend te vinden...) : het was eigenlijk gewoon een tweede mfb, weet helaas niet speciaal forummers die er waren, wel John en Prince... twas echt hartstikke leuk, ik werd wel wakker voor ik nog zoenen had kunnen krijgen  maar we hebben wel gezellig gepraat. Prince had in m'n droom veel meer superfans, die hem allemaal brieven hadden gestuurd... hahaha!!"
Die droom, ja, die brieven, allemaal met 'lieve Prince' erboven... :D En de twee vrienden v.h.l. uiteraard weer voortdurend bij elkaar... Oja, we zaten aan tafels, ipv de hele tijd maar te staan... Op zich wel beter, zeker omdat ik dus een plaatsje daar had weten te bemachtigen, tegenover P.

Vannacht heb ik ook iets over widm gedroomd maar dat was nogal vaag, niet zo boeiend ook, want het ging voornamelijk over familieleden van me en mijn school e.d., een soort spannende tocht, ja ik weet het niet zo goed meer, maar in het begin kwamen iig Karen en ik geloof ook Harry er in voor. (Nee, Prince niet, voor zover ik weet! Serieus!!) Dat is alles wat ik nog weet...

Wel erg leuk om jullie dromen te lezen, hoop dat jullie de mijne ook nog een beetje interessant vinden...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #12 Gepost op: 12-05-2002, 11:10:39 »
Ik heb nog een leuke droom, was niet van mezelf, maar van mijn zoontje. Ik wilde hem wakker maken, omdat hij moest gaan zwemmen. Hij draaide zich om en ik zag dat hij in zijn bed had geplast. Hij kijkt me aan en zegt: ik droomde dat ik op het toilet zat!

hahahhahaa

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #13 Gepost op: 12-05-2002, 12:11:08 »
aaaaaach! maar wel grappig... ff denken, wat had k nou gedroomd vannacht... et was iets met de widm soap, ik zat samen met ovide op de grond en der waren allemaal stenen ofzo, en toen zei ik iets over zo'n bonuskaart. toen gingen we naar de ah. het stond er helemaal vol met bemodderde etos jassen... verder weet k et niet meer, maar george was der ook bij... vaaaaaaaaag

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #14 Gepost op: 13-05-2002, 10:48:57 »
hihi doris, leef je je een beetje teveel in op de widm soap? ;D

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #15 Gepost op: 13-05-2002, 11:24:44 »
Ik kan m'n dromen ook (bijna) altijd herinneren. Vroeger droomde ik zelfs met reclame(!) ertussen door. Heel stom. En daarna ging mijn droom gewoon weer verder. Nu droom ik "gewoon". Als je droomt schijn je ook uit je lichaam te treden maar daar merk je nix van. Ik heb 1x een bewuste uittreding meegemaakt en dat heb ik ech nie gedroomd! Heel eng was dat. Iemand ervaring mee?

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #16 Gepost op: 13-05-2002, 14:00:39 »

Ik kan m'n dromen ook (bijna) altijd herinneren. Vroeger droomde ik zelfs met reclame(!) ertussen door. Heel stom. En daarna ging mijn droom gewoon weer verder. Nu droom ik "gewoon". Als je droomt schijn je ook uit je lichaam te treden maar daar merk je nix van. Ik heb 1x een bewuste uittreding meegemaakt en dat heb ik ech nie gedroomd! Heel eng was dat. Iemand ervaring mee?

ik niet tijgetje, tenminste, ik weet niet precies wat je daarmee bedoeld, leg eens uit, klinkt interessant...

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 13-05-2002, 14:38:18 »
hihi RA, en heb je al gekeken wat deze droom kan betekenen???
Heb net es gekeken. Dromen van giraffen waarschuwt je dat je je niet met andermans zaken moet gaan bemoeien. Ik heb niets gevonden over vliegende giraffen.
Het doolhof: Als ik er makkelijk door kon geraken, of het me weinig problemen baarde, zal ik problemen met weinig moeite kunnen oplossen, als ik echt vastzat en bang was zit ik met een frustrerend probleem en moet ik een andere richting inslaan... Ik denk dat het het eerste was...

PS: Juul, ik heb ook iets gevonden over dromen dat je naar het toilet gaat. Het is een teken van een rechtsgeding ivm geld of eigendom....  ??? Het zal voor je zoontje waarschijnlijk niet tellen denk ik  ::)

« Laatst bewerkt op: 13-05-2002, 14:42:37 door Robbieazerty »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 13-05-2002, 14:46:39 »

Heb net es gekeken. Dromen van giraffen waarschuwt je dat je je niet met andermans zaken moet gaan bemoeien. Ik heb niets gevonden over vliegende giraffen.

ja joh, Robbie, je moet je ook niet zo met andermans zaken bemoeien!! :P ;D

ik heb de laatste tijd niet zoveel boeiends gedroomd, alleen maar over familie... met m'n tante en neefje in het zwembad, dat lijkt me niet zo heel veel 'betekenen'...?

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 13-05-2002, 14:52:34 »
een zwembad staat voor (effe het engelse quoten 'A swimming pool is a symbol of social gaiety') gaiety zal waarschijnlijk wel voor vrolijkheid staan en niet de andere vertaling ;) Dus het staat symbool voor vrolijkheid, tenzij het leeg of vies was (maar denk het niet anders had je't wel gezegd)
Als het een zwembad in een tuin was, staat het als voorteken van een liefdesaffaire (echt waar!) Maar ik weet niet of je neef en tante er iets mee te maken zullen hebben :p
Veel plezier met de liefdesaffaire iig ;)