Julia, je bent 2 dromen van mij vergeten!
7 mei jl: "Was ik daarnet toch helemaal vergeten te vertellen over mijn afgelopen droom... yepyep, Prince idd, twas wel leuk geloof ik... hij veranderde op een gegeven moment in totaal iemand anders, maar ja, dat heb je altijd in dromen. Verder nog een aantal andere molfans maar ik zou echt niet meer weten wie... behalve dan Natasja, die bij mij thuis kwam samen met haar vriend en baby (!), hahaha. Naja, in totaal wel leuk hoor."
Ja, die droom... toen zat ik gezelli samen met Prince'je op een bankje (hahahahaha) of zoiets en we zaten te kletsen en opeens zei hij iets dat een vriend van me laatst had gezegd, en toen 'bleek' dus ook dat hij die vriend was en niet meer Prince, hij zag er dus plotseling compleet anders uit. Maar in het begin was het zonder twijfel Prince, echt heel erg herkenbaar en ik geloof dat ik bijna flauwviel toen ik hem zag (hahahahaha) of iig deed alsof om aan mijn tante (?) (geloof ik) die achter een raam stond (dat bankje was nl buiten) door te seinen dat ie eraan kwam... (hahahahaha)
8 mei jl: "ik kan jullie weer een droompje vertellen (ja, begin het nu zelf ook een beetje verbazend te vinden...) : het was eigenlijk gewoon een tweede mfb, weet helaas niet speciaal forummers die er waren, wel John en Prince... twas echt hartstikke leuk, ik werd wel wakker voor ik nog zoenen had kunnen krijgen maar we hebben wel gezellig gepraat. Prince had in m'n droom veel meer superfans, die hem allemaal brieven hadden gestuurd... hahaha!!"
Die droom, ja, die brieven, allemaal met 'lieve Prince' erboven...
En de twee vrienden v.h.l. uiteraard weer voortdurend bij elkaar... Oja, we zaten aan tafels, ipv de hele tijd maar te staan... Op zich wel beter, zeker omdat ik dus een plaatsje daar had weten te bemachtigen, tegenover P.
Vannacht heb ik ook iets over widm gedroomd maar dat was nogal vaag, niet zo boeiend ook, want het ging voornamelijk over familieleden van me en mijn school e.d., een soort spannende tocht, ja ik weet het niet zo goed meer, maar in het begin kwamen iig Karen en ik geloof ook Harry er in voor. (Nee, Prince niet, voor zover ik weet! Serieus!!) Dat is alles wat ik nog weet...
Wel erg leuk om jullie dromen te lezen, hoop dat jullie de mijne ook nog een beetje interessant vinden...