Als ik te snel opsta dan word ik ook duizelig, maar word het alleen maar zwart voor m'n ogen, met witte puntjes zeg maar. Dus geen gekleurde kleuren.
ik zie dan kleuren: geel en blauw
Dat je aura rood is betekend dat je een onbewuste of bewuste woede in je hebt.
ik heb altijd ruzie met m'n vader... of is het iets veel diepliggenders?
Bij de 1e x had ik ook bijna alleen maar rood. De laatste x had ik allemaal kleuren, duid erop dat ik ook paranormaal begaafd schijn te zijn.
het was een internet test, dus of het echt rood is weet ik niet. het rood pastte bij m'n karakter, ik denk dat dat wat anders is. vervolgens werd er wel beschreven dat ik vrij bot kon zijn ofzo, maar ook wel lief... ik weet et niet meer precies, zal het eens opzoeken
Ik schijn mensen beter te kunnen maken dmv magnetiseren. Maar ik kan alleen de aura van mijn zusje voelen. Ik kon trouwens wel bij haar voelen dat ze hoofdpijn had en ik heb het wel een beetje weg kunnen krijgen.
dat kan ik niet...
Dat je voorspellende dromen hebt lijkt me wel raar. Droom je iets, komt het later uit. Als je dat soort dromen onder de knie kan krijgen kun je misschien zelf mensen waarschuwen voor iets.
het is idd raar, maar ik besef het ook altijd pas later... om mensen er mee te kunnen waarschuwen vind ik niet zo'n goed idee, jaag ik ze alleen maar angst mee aan.
wat me nu trouwens weer te binnen schiet: ik ging pas op vakantie naar frankrijk. ik had de nacht voor de dag van het vertrek gedroomd dat we een auto ongeluk kregen en iedereen behalve ik (mij lijkt nooit zo veel te gebeuren) in het ziekenhuis terecht kwam. ik hoopte echt dat we niet zouden gaan want ik had er geen goed gevoel over. toen gingen we op weg en er gebeurde niets. toen we nog ongeveer 20 kilometer van ons eindpunt vandaan waren was ik opgelucht: er was niets gebeurd. precies op dat moment knalden we bijna, het scheelde echt bijna niets, tegen een andere auto aan... als het wel was gebeurd was iedereen waarschijnlijk zwaar gewond geweest: iedereen zal al los om even bij de bakker te stoppen, behalve ik...
vaag als ik het zo es opschrijf... brrrr!
doris