Ik zit nog met volgende:
Als ik de uitzending mag geloven zegt Karel toch echt "Vannacht in de trein pik jij 4 molboekjes..."
Op het eind refereert Karel nogmaals aan de gepikte molboekjes.
Tegen Inge zegt Paul dat hij 4 molboekjes moet verzamelen want anders is er waarschijnlijk geen executie en is hij weg.
Dus of Paul hoopt dat Karel niet in de gaten heeft dat hij niet alle boekjes gepikt heeft (Ik weet niet in hoeverre Karel weet wat er zich in de trein afspeelt),
of Paul is de Mol en weet wat er gaat komen en probeert op deze manier de verdenking van zich af te wenden
Verder vind ik het jammer dat ook weer in deze aflevering niet wordt getoond hoe de volgorde bij de eerste opdracht is bepaald.
Als Mol weet je hoe je moet lopen neem ik aan, dus wil je niet als laatste van de groep gaan lijkt me (dan valt het wel heel erg op als het niet lukt en valt er weinig te mollen).
Achteraf was de opdracht vrij makkelijk, terwijl in eerste instantie er toch wel te mollen leek (verkeerde richting doorgeven bijv.) Maar misschien vond de Mol ook wel dat er al genoeg geld verloren was hoor.
De tweede opdracht kon mijns inziens normaliter niet fout gaan, maar er werd teveel op de "pikacties" van Paul gefocust waardoor er weinig
van de opdracht overbleef en achteraf hoefde dat natuurlijk ook niet want het ging gelijk al fout.
Wat ik tot op heden vind van de kandidaten:
Nadja loopt de boel gewoon te naaien met al dat opzichtige gedoe, maar lijkt me niet de Mol
Menno doet steeds erg interessant mee en bedoelt het ook erg goed denk ik, dus geen mol
Paul, door de aflevering van deze week weet ik het niet meer, hij leek mij niet erg mols bezig, maar juist erg actief
Renate loopt ook maar wat aan te ku**en, maar zorgt wel mede voor geld in de pot bij de allereerste opdracht (filmpjes raden), maar lijkt me ook niet de mol
Dick, loopt overal maar wat achteraan en ziet wel wat het wordt, geen mol dus
Eva is te fanatiek met het spel bezig en lijkt mij dus ook geen mol
Alex heeft de pot wel wat geld gekost maar was mede uit eigen belang (vrijstelling), dus voor mij ook geen mol
Inge zorgde ook wel voor geld in de pot in het begin, maar doet én bij het abseilen én in de treinopdracht wel erg naief, dus voor mij tot op heden de meest geschikte molkandidate
Wellicht als ik mij wat meer in de details verdiep, ik wel een heel andere Mol aan moet wijzen, maar voor nu laat ik het maar zo.