Auteur Topic: De Compuart Mol Competitie 1  (gelezen 44460 keer)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:De Compuart Mol Competitie
« Reactie #280 Gepost op: 19-04-2003, 15:09:02 »
Oh, ik zat al te denken wat kan dat toch zijn ;D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #281 Gepost op: 20-04-2003, 11:25:14 »
ik wist dat !! ik dacht zo van: geen voetbal... ff denken... LOTTOOO !! tsja kijk, hadden jullie mij maar voor de raadsels moeten laten gaan

schitterende afl Chriz, jammer voor jou Annemieke... [color=F7FFEE] mss een andere raadsman kiezen dan Daan?[/color]

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #282 Gepost op: 20-04-2003, 13:56:14 »
De Nederlandse Mol zit gewoon enorm te jatten uit CMC.  :o Laat ze zelf opdrachten verzinnen  >:(  

Eerst al de mogelijkheid om een hint te kopen (net als in CMC bij de 'vanillacave-opdracht') en daarna ook nog eens het idee gejat om de kandidaten een lijstje te laten maken van meest betrouwbaar naar minst betrouwbaar!  >:(  >:(  :P

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #283 Gepost op: 20-04-2003, 14:33:12 »
ik wist dat !! ik dacht zo van: geen voetbal... ff denken... LOTTOOO !! tsja kijk, hadden jullie mij maar voor de raadsels moeten laten gaan

schitterende afl Chriz, jammer voor jou Annemieke... [color=F7FFEE] mss een andere raadsman kiezen dan Daan?[/color]
Ja, was een mooie afl [color=fffff1]Elmar bijvoorbeeld...[/color]

Take a glorious bite out of the whole world

• Forumlid
« Reactie #284 Gepost op: 20-04-2003, 15:12:48 »
echt knap van je dat je dat steeds voor ons wil doen ! [color=F7FFEE]ik denk dat ik iemand eens aan de tand ga voelen >: ( [/color]

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #285 Gepost op: 20-04-2003, 17:00:08 »
De Nederlandse Mol zit gewoon enorm te jatten uit CMC.  :o Laat ze zelf opdrachten verzinnen  >:(  

Eerst al de mogelijkheid om een hint te kopen (net als in CMC bij de 'vanillacave-opdracht') en daarna ook nog eens het idee gejat om de kandidaten een lijstje te laten maken van meest betrouwbaar naar minst betrouwbaar!  >:(  >:(  :P
Ik moest er wel gelijk aan denken :D  

• Forumlid
« Reactie #286 Gepost op: 24-04-2003, 20:04:42 »
Morgen de allesbeslissende finale! De laatste afvaller is bekend. De spanning stijgt. Welke 2 kandidaten gaan de finale spelen samen met de mol? Voor mij een weet, voor jullie een vraag.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #287 Gepost op: 24-04-2003, 20:13:49 »
Kunnen we het ook nog ff hebben over grappige momenten? Ik vond de " tijgermobiel" echt ge-wel-dig ;D

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #288 Gepost op: 24-04-2003, 20:14:06 »
Hé, mijn mol is exit  ???

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #289 Gepost op: 24-04-2003, 20:17:38 »
Hé, mijn mol is exit  ???
jeeej was ik dat was ik dat was ik dat?! :D ;D wat leuk!! ;D

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #290 Gepost op: 24-04-2003, 20:18:44 »
jeeej was ik dat was ik dat was ik dat?! :D ;D wat leuk!! ;D

Yep, ben benieuwd wie het wel is, ik weet van één persoon zeker dat zij het niet is, mocht zij het wel zijn, heeft zij het verrassend gespeeld (ik zal later wel uitleggen wat ik hiermee bedoel  ;D).

• Forumlid
« Reactie #291 Gepost op: 24-04-2003, 20:39:26 »
Morgen de allesbeslissende finale! De laatste afvaller is bekend. De spanning stijgt. Welke 2 kandidaten gaan de finale spelen samen met de mol? Voor mij een weet, voor jullie een vraag.

wedden dat er een i in haar naam zit ?

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #292 Gepost op: 24-04-2003, 21:14:36 »
 ;D, ik denk het ook...

Hmm, ik ben morgen om 11 uur weg en kom maandag pas trug, kan je drvoor tenminste laten weten wie de afvaller is? ::) Anders kom ik het maandag pas te weten... ::) Ben wel erg benieuwd natuurlijk... Maarja, als t niet kan dan kan het niet... ;)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #293 Gepost op: 24-04-2003, 21:20:18 »

Spannend!!! :D 8)

• Forumlid
« Reactie #294 Gepost op: 25-04-2003, 08:20:09 »
Aflevering 10

'Straks zullen we weten wie de mol, de winnaar en de verliezer is. maar daarvoor moet er nog heel wat gebeuren. Laten we eerst even terug gaan naar vorige week. Vorige week zagen we hoe e afviel. e maakte op het einde een misstap die haar fataal is geworden. Tijgertje, @miesh, Alive & Kicking gingen samen door. In Doris is de mol aardig bezig geweest tijdens de 'Fort Boeier'-opdracht en ook op Kreta heeft de mol toegeslagen. Zelfs in de opdracht in Parijs heeft de mol ongezien een molacties uitgehaald. Nu is het tijd om te zien wie er naar de finale gaan en vooral om te zien, wie er niet naar de finale gaat.'

Parijs, Frankrijk: Robbieazerty: 'Welkom allemaal, bij alweer de laatste executie voor de finale. De afgelopen weken hebben jullie samen veel beleefd. We vertrekken straks allemaal weer terug naar de Benelux, maar 1 van jullie zal daar zijn huis weer moeten opzoeken. Ik zal jullie niet langer in spanning houden. Iemand voorkeur om als eerste te gaan? Doris? GROEN Alive & Kicking? GROEN. @miesh en Tijgertje, tussen jullie 2 gaat het. Goed, @miesh? GROEN. Robbieazerty: 'Dat betekent voor jou dat je moet gaan, Tijgertje.' Tijgertje: 'Tja, ik weet het.' Robbieazerty: 'Maar je neemt wel een geweldige troostprijs mee, je auto, de Suzuki!' Tijgertje: 'Ja, gelukkig wel. He, kandi's. Het ga jullie goed!' *Tijgertje neemt afscheid van de anderen* Robbieazerty: 'Alive & Kicking, @miesh en Doris. Welkom in de finale. We gaan vertrekken.'

Brussel, België: 'Welkom kandidaten. Bij het eerste finalespel. In de finalespellen hebben we 1 nieuwe regel. Al het geld dat de Mol binnenbrengt, wordt niet bij de pot bijgebracht. We zijn hier vandaag in Brussel. In Brussel lopen vaak buitenlandse toeristen rond uit allerlei landen. De afgelopen weken zijn jullie in heel veel landen geweest. Jullie krijgen straks 2 uur de tijd om hier in Brussel uit elk bezocht land een persoon kunt vinden. Jullie moeten dus op zoek naar een Spanjaard, een Portugees, een Israeliet, een Egyptenaar, een Amerikaan, een Braziliaan, een Peruviaan, een Groenlander, een Chinees, een Taiwanees, een Italiaan, een Luxemburger, een Canadees, een Tsjech, een Griek en een Fransman en natuurlijk een Belg. Voor elk gevonden persoon krijgen jullie 1000 Euro, maar let goed op. Alle mensen die gevonden worden door de mol leveren geen geld op.  

• Forumlid
« Reactie #295 Gepost op: 25-04-2003, 08:20:34 »
Aak, @miesh en Doris gaan allemaal een kant op en op zoek naar de verschillende nationaliteiten. Na een uur komen ze weer terug. Robbieazerty: 'Goed, eens kijken wat voor nationaliteiten, jullie allemaal gevonden hebben.

Alive & Kicking: een Belg, een Luxemburger, een Chinees, een Griek, een Portugees en een Spanjaard
@miesh: een Belg, een Italiaan, een Amerikaan, een Luxemburger, een Griek en een Israeliet
Doris: een Belg, een Amerikaan, een Chinees, een Italiaan, een Portugees en een Canadees

Robbieazerty: 'Helaas moet ik de dubbelen bij iedereen er af trekken en om dat eerlijk te verdelen, krijgen we dit lijstje:

Alive & Kicking: Een Belg, een Griek, een Portugees, een Spanjaard
@miesh: Een Italiaan, een Luxemburger, een Israeliet
Doris: Een Amerikaan, een Chinees, een Italiaan, een Canadees

Robbieazerty: 'Dat zijn 11 nationaliteiten en dat levert dus voorlopig 11.000 Euro. De pot staat nu op 52.000 Euro. Alive & Kicking, ik hoop dat het fijn was om weer even terug te zijn in je eigen land, maar we gaan nu verder naar Nederland.'

Amsterdam, Nederland: Robbieazerty: 'Kandidaten, welkom. Waarschijnlijk hebben jullie zelf al een idee gemaakt over wie de mol is. Vandaag halen we nog 1 hulpmiddel uit de kast om jullie te helpen: hier komen ze.' *Elmar, Lucretia, D**n, Heinz, Lautjuh, Fennie, Milk, e en Tijgertje komen binnen lopen.* Robbieazerty: 'De opdracht voor vandaag is om te ontdekken wie deze kandidaten vlak voor hun executie verdachten. Voor elke goed geraden verdachte verdienen jullie 1000 Euro. Jullie kunnen dus 9000 Euro verdienen, maar liefst. Natuurlijk kan het voor jullie zelf ook erg handig om deze informatie te weten. Jullie krijgen straks elk de kans om 3 vragen te stellen aan de 3 kandidaten. Maar let goed op, elke vraag mag maar 1x gesteld wordt. Als @miesh bv. vraagt aan Elmar wie zijn hoofdverdachte was, mag ze dit niet meer aan iemand anders vragen, maar ook Doris en Alive & Kicking mogen deze vraag dan niet meer stellen. Ook bij dit spel geldt weer dat het verdiende geld door de mol later van de pot wordt afgetrokken. Goed, dan mogen jullie nu alledrie eerst omstebeurt jullie 3 kandidaten kiezen die jullie willen ondervragen. Alive & Kicking?' Alive & Kicking: 'Ik kies Tijgertje.' @miesh: 'Ik kies e' Doris: 'Dan kies ik.....Heinz.' Alive & Kicking: 'Fenna' @miesh: 'Milk' Doris: 'Elmar' Alive & Kicking: 'D**n' @Miesh: 'Lucretia' Robbieazerty: 'Dan blijft Lautjuh voor jou over, Doris. Jullie mogen zelf bepalen in welke volgorde jullie de kandidaten ondervragen. Omdat Doris als laatste mocht kiezen, mag zij beginnen.'

Doris begint met Heinz te ondervragen: 'Weet je van anderen wie ze verdachten?' Heinz: 'Nee, alleen van mijzelf en van de interview in Lima weet ik dat ik erg verdacht was.' Doris: 'Wie vond jij totaal niet verdacht van de drie finalisten?' Heinz: '@miesh'   Doris: 'Wie was jouw laatste hoofdverdachte?' Heinz: 'Dat was Alive & Kicking'

@miesh begint met e te ondervragen (hiervoor krijgt een lijstje met de vragen die Doris al heeft gesteld en die zij dus niet meer mag stellen) : 'Heb je ooit Doris het meest verdacht?' e: 'Ja' @miesh: 'Heb jij ooit Alive & Kicking het meest verdacht?: 'Ja' @miesh: 'Wie was vlak voor jouw vertrek jouw minst verdachte?' e: 'Tijgertje'

• Forumlid
« Reactie #296 Gepost op: 25-04-2003, 08:21:01 »
Alive & Kicking kiest als eerste Tijgertje (zij krijgt ook een lijstje met reeds gestelde vragen) Alive & Kicking: 'Heb jij ooit @miesh het meest verdacht?' Tijgertje: 'Ja' Alive & Kicking: 'Wie heb jij nooit verdacht echt verdacht gevonden van alle kandidaten?' Tijgertje: 'Ik heb iedereen wel verdacht gevonden, Milk dan maar' Alive & Kicking: 'Is jouw laatste  hoofdverdachte 13 jaar?' Tijgertje: 'Nee'

Doris mag daarna verder en kiest Lautjuh: Doris: 'Zit jouw laatste hoofdverdachte bij de laatste 3? Lautjuh: 'nee' Doris: 'was Tijgertje jouw laatste  hoofdverdachte?' Lautjuh: 'nee' Doris: 'Was e jouw laatste hoofdverdachte?' Lautjuh: 'Ja'

@miesh gaat verder met Milk. @miesh: 'Was Doris jouw laatste hoofdverdachte?' Milk: 'Nee' @miesh: 'Was Alive & Kicking jouw laatste hoofdverdachte?' Milk: 'Nee, ook niet' @miesh: 'Wie was jouw 2de verdachte vlak voordat je moest vertrekken?' Milk: 'Dat was Doris'

Alive & Kicking besluit om Fennie als 2de te interviewen: Alive & Kicking: 'Heb je altijd dezelfde hoofdverdachte gehad?' Fennie: 'Ja' Alive & Kicking: 'In Amerika, bij welk team zat jouw laatste hoofdverdachte, rood of blauw?' Fennie: 'Het blauwe team' Alive & Kicking: 'Ooit Lautjuh als hoofdverdachte gehad?' Fennie: 'Nee'  

Doris sluit af met Elmar. Doris: 'Was jouw hoofdverdachte een man of een vrouw?' Elmar: 'Geen' Doris: 'Heb jij nooit een lijstje ingevuld.' Elmar: 'Nee, nooit ingevuld.' Doris: 'Dan is mijn laatste vraag nutteloos. Biertje?' Elmar: 'Ja, graag.'

@miesh mag als laatste met Lucretia praten: @miesh: 'Is jouw laatste hoofdverdachte ver gekomen in het spel?' Lucretia: 'Ja' @miesh: 'Hoever?' Lucretia: 'Bij de laatste 5' @miesh: 'Houdt zeker van jonge eendjes.' Lucretia: 'Yup'

Alive & Kicking mag als laatste met D**n praten: Alive & Kicking: 'Wie was jouw allereerste hoofdverdachte?' D**n: 'Tijgertje' Alive & Kicking: 'Op welke plek in je lijstje verdacht je @miesh als laatste?' D**n: 'Plaats 6' Alive & Kicking: 'En Doris?' D**n: 'Plaats 7'

• Forumlid
« Reactie #297 Gepost op: 25-04-2003, 08:21:34 »
Robbieazerty: 'Goed kandidaten, jullie hebben allemaal de kans gehad om de kandidaten te ondervragen. Ik wil graag van jullie horen wie wie vlak voor zijn executie verdacht, laten we beginnen bij het begin: Elmar.' Doris: 'Elmar heeft nooit een lijstje ingeleverd en dus ook geen hoofdverdachte.' Robbieazerty: 'Dat klopt. Lucretia dan.' @miesh: 'Lucretia verdacht e.' Robbieazerty: 'Alweer goed. Gaan we door met D**n' Aak: 'Dat was moeilijk. Ik denk dat ie mij het meest verdacht.' Robbieazerty: 'Nee, fout. Heinz is de volgende.' Doris: 'Heinz verdacht Alive & Kicking' Robbieazerty: 'Correct, Lautjuh is de volgende.' Doris: 'Lautjuh verdacht e' Robbieazerty: 'Alweer goed, dan gaan we door met Fennie.' Alive & Kicking: 'Ik twijfelde tussen twee, maar ik denk Doris.' Robbieazerty: 'Nee, fout. Milk dan.' @miesh: 'Het is niet Doris en niet Alive & Kicking. Ik denk dat ik het was.' Robbieazerty: 'Nee, dat is fout. e is de volgende.' @miesh: 'Hmm, Tijgertje is het niet. Ik denk Doris.' Robbieazerty: 'Nee. weer fout. Tijgertje is de laatste.' Alive & Kicking: 'Doris' Robbieazerty: 'Dat klopt. Doris heeft 3 goede antwoorden gegeven en @miesh en Alive & Kicking allebei 1. Dat levert voorlopig 5000 Euro op. 57.000 euro staat de pot nu op.'

Robbieazerty: 'Doris, Alive & Kicking en @miesh. Jullie gaan nu nog 1x de test maken en daarna zal er nog een laatste spel gespeeld worden. Er kan maar liefst 10.000 euro gewonnen worden. Er is 1 probleem. In dit laatste spel kunnen maar 2 kandidaten meespelen. Na de laatste test moeten jullie invullen wie jullie buiten spel willen zetten.  De kandidaten mogen zelf kiezen wie ze buitenspel zetten. Als ze de mol buiten spel zetten, kan er niet 10.000 Euro, maar 2.500 euro verdient worden, als er wordt gekozen om een kandidaat buiten spel te zetten, dan zal de strijd gaan tussen een kandidaat en de mol, maar er kan dan wel 10.000 Euro verdient worden. Als jullie alledrie allemaal iemand anders buiten spel willen zetten, dan beslist de mol wie er buiten spel wordt gezet. Dan is het nu tijd voor de allerlaatste, allerbeslissende test.'

KANDIDATEN VUL NU Z.S.M JULLIE LAATSTE LIJSTJE IN. DE PUNTENTELLING IS MAKKELIJK. DE MOL KRIJGT 9 PUNTEN EN DE ANDERE KANDIDAAT GEEF JE 0 PUNTEN. ZODRA IK DE LAATSTE LIJSTJES BINNENKRIJG WORDT AFLEVERING 11 GEPLAATST. DE AFLEVERING MET DE ONTKNOPING, DE HINTS EN ALLE MOLLENSTREKEN!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #298 Gepost op: 25-04-2003, 09:03:20 »
Omdat jij zo zat te stressen voor het lijstje (op woensdag a!l :o) heb ik niet goed kunnen consentreren voor deze afl. :P
Wel lullig hoor als je vlak voor de finale eruit moet :-\ :-[ :'(

« Laatst bewerkt op: 25-04-2003, 09:04:12 door Tijgertje »

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #299 Gepost op: 25-04-2003, 09:22:19 »
Erg jammer Tijgertje dat je dr uit moest, tja, vlakvoor de finale he... :-\

Voorderest un erg leuke aflevering Chriz! (again) Ik zal nu snel mn lijstje opsturen hor! ;)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...