Auteur Topic: Formule 1  (gelezen 73474 keer)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Formule 1
« Reactie #200 Gepost op: 3-09-2004, 23:59:01 »
Spa was cool 8) ::ok:: supervet! Alleen jammer dat Button uitviel :\'(. Maar Klien wel in de punten :D dus dat maakte een hoop goed :)

Ff wat recenter nieuws, nl van gisteren (of inmiddels eergisteren, als ik post is het zaterdag, alhoewel de klok anders zal aangeven ;)

Citaat
Michael Schumacher is donderdagmiddag op Monza gecrasht. De Duitser kwam met een harde impact in aanraking met de vangrail. De Ferrari F2004 was niet enorm beschadigd, maar de Duitser moest wel even in het gras gaan liggen om bij te komen van de enorme klap.

Bridgestone liet weten dat de linker achterband het begaf toen Schumacher op het rechte stuk met ruim 300 kilometer per uur op de eerste chicane afging. Schumacher deelde achteraf mee dat hij in orde is en niemand zich zorgen hoeft te maken dat hij niet in Monza kan racen.

Een Ferrari-woordvoerder liet F1Racing.nl weten in Monza: "Het gaat prima met Michael (Schumacher). De reden dat hij even ging liggen in het gras was om bij te komen van de enorme impact van de crash. Hij heeft gelukkig nergens last van."

Vrijdag zal de Duitser niet verder gaan met de test in Monza. "Luca Badoer zal uit Fiorano komen om hier in Monza verder te testen. Barrichello en Schumacher waren sowieso niet ingepland om vrijdag te testen dus dat Schumacher nu naar huis gaat, heeft verder niets met zijn crash te maken", verzekerde Ferrari's woordvoerder.

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
« Reactie #201 Gepost op: 4-09-2004, 18:57:52 »
op naar de volgende GP
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 22-12-2004, 16:54:05 »
Christijan Albers zal morgen in Amsterdam geprestenteerd worden als Minardi rijder voor het seizoen 2005. Dit bekend weer een Nederlander in de F1 :) ::ok::

Offline FFWD

• Forumlid
  • button4ever
« Reactie #203 Gepost op: 22-12-2004, 16:56:35 »
Geweldig, Nu maar hopen dat Robert Doornbos ook nog een stoeltje weet te bemachtigen voor Jordan.
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 22-12-2004, 20:41:53 »
Christijan Albers zal morgen in Amsterdam geprestenteerd worden als Minardi rijder voor het seizoen 2005. Dit bekend weer een Nederlander in de F1 :) ::ok::

Ik zag 't net op teletekst staan! Geweldig nieuws!  ::ok::

John de Mol schijnt bemiddeld te hebben tussen Minardi en Albers trouwens. Zal hij ook azen om de uitzendrechten voor de Formule 1 voor in de toekomst?  ;)

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 22-12-2004, 21:11:50 »
Als we daarmee verlost worden van Olav Mol vind ik het prima ;D ::ok::

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 22-12-2004, 21:24:54 »
Meen je dat echt? Ik vind Olav Mol juist geweldig!  ::bravo::  Zonder zijn commentaar zou ik Formule 1 'n stuk saaier vinden. Ooit wel 'ns naar 'n verslag van de GP op de Belgische tv gekeken? Dat heb ik wel 'ns effe gezien als er reclame was op rlt5 en daar viel ik echt bij in slaap.  :-\\

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 22-12-2004, 23:10:20 »
Olav Mol is een huichelaar eerste klas. Kopspijkers toevallig gezien? Verschrikkelijk! Olav heeft de F1 populair gemaakt ja, ben ik met je eens, maar sindsdien vind ie zichzelf heel wat en maakte elke GP wel een stuk of 10 enorme blunders en verteld de meest klinklare onzin. Een beetje enthousiasme is leuk, maar dit jaar was het toch echt af en toe een regelrechte ramp. :-\\

Olav, je was leuk, maar wat mij betreft:

Je bent de zwakste schakel: TOT ZIENS!  ::zwaai::

Niet die Belgen beter zijn hoor want die zijn idd erg slaapverwekkend.

Offline Elyne

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 24-12-2004, 10:27:58 »
daar ben ik het niet mee eens

het was juist zo *** dat *** het over nam
en olav mocht mee ik vind die presentator juist super slecht sjonge jonge die eerste helft van het seizoen hij wist niet waar die het over had

oja trouwens ik volg het altijd formule 1 ben een Kimi fan

Offline FFWD

• Forumlid
  • button4ever
« Reactie #209 Gepost op: 24-12-2004, 10:30:44 »
Ik ben fan van Jenson Button en natuurlijk de Nederlanders (zeker nadat ik Jos Verstappen heb ontmoet in 2003 en allemaal gesigneerde merchandising van hem meekreeg ;D)
« Laatst bewerkt op: 24-12-2004, 10:34:17 door button4ever »

Offline Elyne

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 24-12-2004, 10:41:47 »
haha das wel cool ja
nou jai k dus kimi en Juan (althans een beetje kimi heeft meer vind ik)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #211 Gepost op: 24-12-2004, 10:47:20 »
Olav Mol is een huichelaar eerste klas. Kopspijkers toevallig gezien? Verschrikkelijk! Olav heeft de F1 populair gemaakt ja, ben ik met je eens, maar sindsdien vind ie zichzelf heel wat en maakte elke GP wel een stuk of 10 enorme blunders en verteld de meest klinklare onzin. Een beetje enthousiasme is leuk, maar dit jaar was het toch echt af en toe een regelrechte ramp. :-\\

Olav, je was leuk, maar wat mij betreft:

Je bent de zwakste schakel: TOT ZIENS! ::zwaai::

wie moet hem dan vervangen?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline FFWD

• Forumlid
  • button4ever
« Reactie #212 Gepost op: 24-12-2004, 19:20:00 »
Niemand, kwil gewoon ronkende motoren horen

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 26-12-2004, 22:41:13 »
Leuk voor Albers... Doornbos zou ook leuk zijn... maar mijn afnemende interesse voor de F1 doet het niet ecth stoppen...  ::)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 27-12-2004, 10:08:20 »
Olav Mol is een huichelaar eerste klas. Kopspijkers toevallig gezien? Verschrikkelijk! Olav heeft de F1 populair gemaakt ja, ben ik met je eens, maar sindsdien vind ie zichzelf heel wat en maakte elke GP wel een stuk of 10 enorme blunders en verteld de meest klinklare onzin.

Welke blunders dan?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 27-12-2004, 18:57:34 »
"Ferrari is het lichts van allemaal!"
(nog geen ronde later komen alle teams binnen ... behalve Ferrari)

"Kijk daar hebben we Raikkonen."
(sinds wanneer draagt Raikkonen een schotse helm?")

Tijdens de Amerikaanse GP: "Schumacher heeft een pitstop en is weer vóór Sato de baan opgekomen ... he hoe kan dat."
(op beeld was duidelijk te zien dat Sato moest inhouden toen is langs het wrak van Ralf moest, maar Olav zat natuurlijk weer te slapen.")

"He daar is Button uitgevallen!"
('t is Sato staat notabene onder in beeld)

"He daar valt een McLaren stil."
(het is een Minardi staat met koeienletters in beeld)

En dit soort fouten 20x per Grand Prix, in het begin valt het je niet zo op maar op een gegeven moment ga ik me er dood aan ergeren. De GP van Maleisie was een zegen! (Voor degenen die het niet meer weten, het commentaar was een half uur uitgevallen >:D)

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 27-12-2004, 20:16:09 »
De GP van Maleisie was een zegen! (Voor degenen die het niet meer weten, het commentaar was een half uur uitgevallen >:D)
Hij zegt inderdaad wel regelmatig wat fout... maar zonder commentaar is het helemaal saai...  :-\\

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 27-12-2004, 20:19:17 »
Het enthousiasme was leuk ja, maar als daardoor fout op fout gaat stapelen, dan maar saai. Ik wil naar iemand luisteren die ook verstand van zaken heeft, niet die toevallig door z'n dolenthousiasme een Minardi en een McLaren niet uit elkaar kan houden.

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 27-12-2004, 20:20:59 »
Het enthousiasme was leuk ja, maar als daardoor fout op fout gaat stapelen, dan maar saai. Ik wil naar iemand luisteren die ook verstand van zaken heeft, niet die toevallig door z'n dolenthousiasme een Minardi en een McLaren niet uit elkaar kan houden.
Ongeacht wel of geen commentaar of fouten vind ik het toch steeds saaier worden... maar goed, dat is mijn mening! :)

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 27-12-2004, 20:26:27 »
Gelukkig maar, anders was 't leven helemaal saai en stond dit topic nu op pagina 150 van de huiskamer ;)