Auteur Topic: Formule 1  (gelezen 73461 keer)

Offline FFWD

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: Formule 1
« Reactie #240 Gepost op: 15-01-2005, 19:49:32 »
Volgens mij hebben ze nu ook een lage neus, op die foto te zien
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #241 Gepost op: 15-01-2005, 19:54:53 »
Alle neuzen moeten hoger worden, de FIA heeft weer nieuwe airodynamicaregels ingevoerd. Dus daar zullen ze wel iets op gevonden hebben. Ben benieuwd wat t geworden is. De sauber vind ik echt prachtig, alleen jammer dat de wagen door het vertrek van Red Bull aldaar een beetje 'leeg' is. Maar qua vormgeving is ie prachtig ::bravo::

Offline FFWD

• Forumlid
  • button4ever
« Reactie #242 Gepost op: 15-01-2005, 20:08:30 »
kbedoel zeg maar zoals de sauber. Het stuk tussen vleugel en weg moet groter, maar kbedoel dat andere stuk ;)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #243 Gepost op: 16-01-2005, 16:30:07 »
Geplaatst: 15-01-2005 (13:31)

Pastorelli test voor Minardi

Nicky Pastorelli test volgende week dinsdag voor het team van Minardi. De test is een presentje van Superfund voor het winnen van de Euro 3000-series in 2004. Ook Christijan Albers gaat aan de slag.

De test vindt plaats op het circuit van Misano en wordt uitgevoerd door drie coureurs. Naast het Nederlandse duo Pastorelli en Albers komt ook de rijke Israëliër Chanoch Nissany in actie.

Minardi test van 18 tot 21 januari met de PS04B, die waarschijnlijk voorzien zal zijn van onderdelen voor de nieuwe auto. De eerste testdag is het interessantst: zowel Albers als Pastorelli komen die dag in actie. Albers, die al een contract heeft voor 2005, rijdt ook op woensdag en donderdag, terwijl Nissany dankzij een forse financiële injectie in de Minardi-kas ook op de laatste twee dagen test.

Serieuze plannen om een zitje bij Minardi te bemachtigen heeft Pastorelli niet: de Rijswijker richt zijn pijlen op de Amerikaanse Champcars.

http://www.sbsonline.nl/modules.php?name=f1_news&site=f1nieuws&sid=50673
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #244 Gepost op: 16-01-2005, 16:32:25 »
Hoop dat Pastorelli naar de Champcar kan, hij deed 't vorig jaar natuurlijk goed, maar dat kampioenschap was niet echt sterk, ben benieuwd wat in daar in Amerika zou kunnen laten zien

De nieuwe BAR!
http://images.f1racing.net/large/38736.jpg
http://images.f1racing.net/large/38715.jpg
http://images.f1racing.net/large/38712.jpg

Offline FFWD

• Forumlid
  • button4ever
« Reactie #245 Gepost op: 17-01-2005, 08:31:40 »
Denk dat ze hoge ogen kunnen gooien :D

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #246 Gepost op: 20-01-2005, 20:17:53 »
McLaren presenteert maandag 24 januari de nieuwe wagen voor komend seizoen op het Circuit de Catalunya in Barcelona.

Er gingen geruchten dat de MP4-20 op een later tijdstip zou worden gepresenteerd vanwege kleine problemen. Maar de wagen wordt nu ruim op tijd voor de eerste Grand Prix gepresenteerd.

McLaren is na Toyota, Sauber en BAR de vierde renstal, die de wagen voor 2005 onthuld.

rtlgrandprix.nl
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #247 Gepost op: 24-01-2005, 15:31:55 »
Het is dan eindelijk officieel. Jordan en Midland Group hebben een overeenkomst gesloten over de toekomstige overname van de Britse renstal door Midland.

Overeenstemming
Beide partijen bereikten afgelopen week in grote lijnen overeenstemming. De laatste details werden in het weekeinde besproken.

Sterker
‘Ik moet Bernie Ecclestone bedanken. Hij liet mij kennis maken met Alaex Shnaider van MidlandF1’, zegt Eddie Jordan in een reactie. ‘Ik ben van mening dat Midland het team sterker maakt.’

Juist
‘Ik ben de afgelopen maanden met een aantal partijen in gesprek geweest, maar dit (Midland, red.) zijn de juiste mensen’, aldus Jordan.

Details
Meer details over de deal zullen binnenkort bekend worden gemaakt. Een ding is wel zeker, de naam Jordan zal in 2005 nog niet verdwijnen.

rtlgrandprix.nl

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #248 Gepost op: 28-01-2005, 10:21:41 »
Op http://www.f1manager.info is al jaren een F1 spel aan de gang, waarbij je een team kan samenstellen, daarmee geld kunt verdienen om zo je team te verbeteren. Het lijkt me leuk om een soort RN poule daar te houden. Op dit moment is het nog niet mogelijk om een subleague aan te maken, maar als er voldoende animo is wil ik dat wel doen, wanneer de site aangeeft dat het mogelijk is om een subleague te starten.

Ik heb iig alvast inschreven: Team Totaly Crazy, that's me ;D

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #249 Gepost op: 28-01-2005, 10:35:10 »
Op http://www.f1manager.info is al jaren een F1 spel aan de gang, waarbij je een team kan samenstellen, daarmee geld kunt verdienen om zo je team te verbeteren. Het lijkt me leuk om een soort RN poule daar te houden. Op dit moment is het nog niet mogelijk om een subleague aan te maken, maar als er voldoende animo is wil ik dat wel doen, wanneer de site aangeeft dat het mogelijk is om een subleague te starten.

Ik doe ook wel mee met die subleague! als die er komt van RN dan!

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #250 Gepost op: 28-01-2005, 16:43:25 »
ik wil ook wel mee doen dan!

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #251 Gepost op: 28-01-2005, 19:29:23 »
Lijkt me leuk. Zal het van het weekend doen, want ik wil voor WidM nog ff wat topicjes lezen! :D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline FFWD

• Forumlid
  • button4ever
« Reactie #252 Gepost op: 29-01-2005, 19:43:03 »
I'm in:P

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #253 Gepost op: 29-01-2005, 20:26:26 »
Ik doe ook mee! Leuk! ::ok::

Zal er waarschijnlijk wel niets van bakken, maar goed.  ;D

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 29-01-2005, 20:32:37 »
Zal er waarschijnlijk wel niets van bakken, maar goed.  ;D

Meedoen is belangrijker dan winnen ::jaja::

::)

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: 3-02-2005, 16:43:59 »
Jordan heeft zojuist de Indier Narain Kartikheyan en de Portugees Tiago Monteiro bevestigd voor het seizoen 2005 :( Geen Jordan zitje dus voor Doornbos. Minardi schijnt voor Kiesa te gaan, Red Bull wordt t of Liuzzi of Klien (hoop het laatste  ::jaja:: ) dus geen Doornbos in de F1, of hij moet 3e rijder bij Jordan willen worden!

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 3-02-2005, 18:56:43 »
dus geen Doornbos in de F1
Wel jammer, had wel leuk geweest 2 Nederlanders in de F1!

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #257 Gepost op: 3-02-2005, 19:08:42 »

Ik ben nu bezig met inschrijven, team Firefoot... Het goedkoopste team (als je tenminste alles meeneemt) kost 114M en je hebt er maar 120M... :o

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #258 Gepost op: 3-02-2005, 19:27:35 »
Je hebt idd nu nog niet veel geld. Je moet wel vanalles iets nemen (2 coureurs, 1 chassis, 1 motor en banden, als je iets mist scoor je geen punten) en aan de hand daarvan gaat je budget omhoog (als je veel punten scoort) en kan je dus betere coureurs aanschaffen. Totaan de vrije training van de 1e GP kan je onbeperkt wisselen, daarna kost elke wissel ook nog eens geld. Dus denk goed na voordat je wisselt, wil je terug op een beslissing komen, kost dit dus ook geld!

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #259 Gepost op: 3-02-2005, 19:29:39 »
Ik heb een teampje samengesteld... kijken of er nog wat mee te verdienen valt! ;)

Gaan we nog subleagen eigenlijk? Ik weet niet of het al mogelijk is?