Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
De twee poppetjes zijn zo basic dat ik daar echt geen (goede) hint in kan zien
Maar goed, dit is waarschijnlijk iets wat het beste met een Cruyffisme kan worden verduidelijkt: 'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
Als je als Mol bij de kettingen op afstand een incomplete groep naar je ziet kijken weet je dat Dolly Parton en het aantal kinderen al een hele gok wordt, dan maakt het niet uit of 'ENG' wel wordt geraden, kun je bij drie kandidaten mooi de te vertrouwen kandidaat spelen en veilig onder de radar blijven. en je bent volgens de mol ingedeeld bij mensen die waarschijnlijk voor zichzelf gaan spelen, atypische rol voor de mol, dus mooi verstopt. De Makers weten heel goed dat in deze gelaagde opdracht alle focus ligt op degenen die schijnbaar de hele opdracht 'in control' zijn zoals Philippe en Sven, Nele. Da's veel te vroeg te veel in de schijnwerpers naar mijn idee.
Nog even naast elkaar:
Op zich is t niet heel ver out of the box hoorOp de plek van mol Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Alina loopt iemand met rood haar.. Uma had rood haar vlak voor haar deelname.Ik zie er zelf niks in maar vind m ook niet vergezocht ofzo
Echt rood haar vind ik dat niet echt, maar dat kan ook aan mij liggen...
Als je als Mol bij de kettingen op afstand een incomplete groep naar je ziet kijken weet je dat Dolly Parton en het aantal kinderen al een hele gok wordt, dan maakt het niet uit of 'ENG' wel wordt geraden, kun je bij drie kandidaten mooi de te vertrouwen kandidaat spelen en veilig onder de radar blijven. en je bent volgens de mol ingedeeld bij mensen die waarschijnlijk voor zichzelf gaan spelen, atypische rol voor de mol, dus mooi verstopt.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
623 gasten en 7 vaste bezoekers