Auteur Topic: Molbriefing  (gelezen 6931 keer)

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molbriefing
« Reactie #80 Gepost op: 2-05-2022, 22:17:52 »
De mol zegt hier niet “verdorie”

De mol zegt putain .. ze hebben er “verdorie” van gemaakt

Het is Uma  ::joehoe::

Had net even een klein stukje van de laatste opdracht opnieuw bekeken en hoorde Sven in ieder geval al 2x "Doemme" zeggen. Dus zou evt. ook daar naar Sven kunnen verwijzen. (Zit zelf half-half in Sven/Uma tunnel, oops)
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molbriefing
« Reactie #81 Gepost op: 3-05-2022, 08:21:58 »
Ze vestigen er wel de aandacht op dat mol 'putain' zei door het met 'verdorie' te ondertitelen, want eerder werden alle varianten van 'verdo(e)mme'  (met of zonder god- ) als 'verdomme' ondertiteld, toch?

Denk aan de val van Nele. Niemand in BE zegt 'verdorie' (ik overdrijf)




De mol zegt ook in de biecht: "Zo gek, we waren plots met twee mollen."

Volgens mij gebruikt alleen Uma het woord 'gek', en de andere kandidaten die er nu nog inzitten het woord 'zot'. Maar dit weet ik niet zeker, dus 'even' een paar uur beeldmateriaal terugkijken en gaan analyseren.

Ja, het woordje 'gek' idd. Daar sloeg een Vlaamse twitteraar ook op aan.

Het accent van de mol wordt ook vaak genoemd. Het lijkt allemaal meer naar Uma te wijzen dan naar Sven.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Molbriefing
« Reactie #82 Gepost op: 3-05-2022, 09:51:13 »
Mol:
Moest er iemand vanmorgen gezegd hebben binnen 12 uur ga jij de mol zijn, had ik dat nooit geloofd.
Ik denk dat ik een voordeel heb op alle mollen omdat ik ook kandidaat ben geweest.
Dus ik weet waar kandidaten op letten. En ik heb er zoveel zin in om iedereen te misleiden.

Einde afl:
Medewerker: Amuseer je je in je nieuwe rol?

Mol: Ja, ik had niet gedacht dat ik er zoveel plezier uit ging halen. Ik ben ook blij dat ik het gisteren al heb kunnen zeggen tegen mijn bezoeker, zodat ik niet moet wachten tot wanneer de finale wordt uitgezonden.

Medewerker: Die finale.. daar moet ik nog iets over zeggen. Die wordt uitgezonden op 8 mei maar daar is nog iets speciaals mee aan de hand.

Mol: Ah ja, wat dan?
Het is wel toevallig dat de mol zelf over de finale begint, als bruggetje naar iets wat de medewerker te melden heeft. Zou dit gescript kunnen zijn, en achteraf pas opgenomen?

Theorietje: de errors bij de finaletest van Yens en Sven zijn omdat beiden niet de juiste mol aanwezen. Yens heeft Uma al uitgesloten, en Sven moet na Emanuelle een nieuwe keuze maken en kan voor Yens zijn gegaan. De reden van de error wordt niet verteld, maar met nog één ingelaste opdracht krijgen ze dan alsnog de kans om de mol (Uma) op het spoor te komen.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molbriefing
« Reactie #83 Gepost op: 4-05-2022, 08:04:28 »
Het is wel toevallig dat de mol zelf over de finale begint, als bruggetje naar iets wat de medewerker te melden heeft. Zou dit gescript kunnen zijn, en achteraf pas opgenomen?

Theorietje: de errors bij de finaletest van Yens en Sven zijn omdat beiden niet de juiste mol aanwezen. Yens heeft Uma al uitgesloten, en Sven moet na Emanuelle een nieuwe keuze maken en kan voor Yens zijn gegaan. De reden van de error wordt niet verteld, maar met nog één ingelaste opdracht krijgen ze dan alsnog de kans om de mol (Uma) op het spoor te komen.

Ik denk eerder dat dit een opstapje is naar de live-finale, dan dat het gaat om een foute mol
klaar voor de strijd

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molbriefing
« Reactie #84 Gepost op: 9-05-2022, 09:37:04 »
En weer de mol (uiteindelijk) kunnen halen uit t dagboek.
 ::joehoe::

En vooral Yens (en Manu toen ze er nog inzat) kunnen uitsluiten wat ook wat waard is

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Molbriefing
« Reactie #85 Gepost op: 12-05-2022, 18:37:58 »
Bij de finale (laatste briefing) klonk De Mol buiten adem. Was een hele hoge ademhaling, waar ik Uma in hoorde (of was het verbeelding?).

Heel scherp gevonden van de 'putain'-opmerking.  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)