Auteur Topic: [Aflevering 8]  (gelezen 7811 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
[Aflevering 8]
« Gepost op: 8-05-2022, 15:01:06 »
Bespreek hier datgene wat niet in de opdrachttopics besproken kan worden.
« Laatst bewerkt op: 8-05-2022, 21:55:14 door Heinz »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #1 Gepost op: 8-05-2022, 21:56:21 »
Hulde voor deze aflevering ::joehoe::

Zo maak je een liveshow!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #2 Gepost op: 8-05-2022, 21:57:10 »
Voor wie nog twijfelde.. Dit is met afstand het beste Nederlandstalige tv-programma wat er te zien is. Fantastisch om dit live meegemaakt te hebben. ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #3 Gepost op: 8-05-2022, 22:11:34 »
In het andere topic had ik al gereageerd tijdens de pauze, tot dan was ik er niet heel erg over te spreken. Naast het hoge de Voice-gehalte had ik een beetje medelijden met de kandidaten. Ze waren zo overweldigd dat die anders behoorlijk extraverte persoonlijkheden nu totaal niet wisten wat te zeggen. Stuk voor stuk konden ze niks uitbrengen, waren ze sprakeloos. Heel begrijpelijk maar dat werkt natuurlijk niet echt.
En als de finale dan toch live is, verwacht ik eigenlijk wel de andere kandidaten bij de ontknoping. Hun reactie was toch ook onbetaalbaar geweest? Maargoed, dat is natuurlijk persoonlijk.
Keistrak geregisseerd zoals altijd, maar de leuke, losse spontaniteit van het normale groepsgebeuren bij gewone uitzendingen ontbrak voor mij.
Hopelijk eenmalig voor het jubileum, want ik klaag hier wel, maar verder vond ik het werkelijk een fantastisch seizoen en heb ik ENORM genoten!!  ::bravo::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #4 Gepost op: 8-05-2022, 22:13:32 »
Ik was erg benieuwd naar deze finale, maar helaas doet de aflevering het (nog) niet in Nederland :(
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #5 Gepost op: 8-05-2022, 22:14:23 »
Ik vond vooral het laatste avondmaal met Gilles erg creatief gedaan: dat ze alle drie juist wél zeiden de Mol te zijn. Erg verrassend en het pakte ook heel goed uit. Ook voor de Mol die heel ontspannen kon zijn. ;D

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #6 Gepost op: 8-05-2022, 22:16:24 »
Werkelijk een fantastische finale. Ik was eerst niet al te optimisch over de live-finale het viel me heel erg mee. De live-opdracht viel misschien niet helemaal zoals die bedoeld was, maar goed. Zeker tevreden en heel benieuwd naar de acties van Phillipe, Uma en alle achtergrondverhalen over de Molswitch.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #7 Gepost op: 8-05-2022, 22:17:14 »
Aflevering 9 wordt sowieso top, dat is altijd de beste aflevering van het seizoen. (En gelukkig niet live maar perfect gemonteerd.)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #8 Gepost op: 8-05-2022, 22:19:12 »
Voor wie nog twijfelde.. Dit is met afstand het beste Nederlandstalige tv-programma wat er te zien is.

Volledig mee eens. Al jaren!   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #9 Gepost op: 8-05-2022, 22:20:13 »
Unpopular opinion: ik vond dit by far de beste aflevering 8 ooit  :-X

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #10 Gepost op: 8-05-2022, 22:21:03 »
Jammer dat de stream echt laadde als dikke stront door een trechter. Morgen mijn geluk nogmaals beproeven en tot die tijd alle spoilers ontwijken!  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #11 Gepost op: 8-05-2022, 22:23:54 »
Unpopular opinion: ik vond dit by far de beste aflevering 8 ooit  :-X

En waarom durf je dat eigenlijk niet te zeggen? Ieder zijn smaak toch? De een houdt meer van liveshows dan een ander.

Ik vond het erg goed gedaan en leuk voor een keertje, maar ik hoop wel dat het bij een keertje blijft omdat ik niet zo van liveshows houd. En bij de beelden van op locatie kregen we er nu ineens een soort lachband (live reactie vanuit de zaal) bij. Vond ik ook maar raar. ::rofl::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #12 Gepost op: 8-05-2022, 22:26:04 »
Maar ik hou helemaal niet van liveshows  :-X

Ik vond de interactie enzo geweldig deze keer. Die bom in Paleis 12, dat we mochten stemmen etc.

Daarmee wil ik niet zeggen dat dit elk jaar moet gebeuren. Absoluut niet.

Maar deze aflevering paste echt bij het 10de seizoen. Goed tempo ook in de aflevering!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #13 Gepost op: 8-05-2022, 22:28:28 »
Maar ik hou helemaal niet van liveshows  :-X

OK, dat is wel bijzonder dan dat je dit de beste aflevering 8 vond want de andere afleveringen 8 waren ook niet mis. 8)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #14 Gepost op: 8-05-2022, 22:29:25 »
OK, dat is wel bijzonder dan dat je dit de beste aflevering 8 vond want de andere afleveringen 8 waren ook niet mis. 8)

Zeker! Allemaal een erg hoog niveau.

Maar deze keer zat ik echt helemaal in de vibe rond de live-onthulling. Het plaatje klopte.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #15 Gepost op: 8-05-2022, 22:30:50 »
Leuk om invloed te hebben en de bom te moeten ondergaan  :P Maar stemmen op wie niet mocht deelnemen kon niet want de voting was gesaboteerd. Idem met het intermezzo dat je met Tui een vliegreis kon winnen. Oudmollen kwamen opdraven om een verhaal te vertellen. Wie loog of de waarheid sprak (weet het niet precies meer) moest je op stemmen.

En ik heb een mini goodie mee naar huis van de juiste kleur.  ::trots::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #16 Gepost op: 8-05-2022, 22:34:11 »
Dit was de zwakste afl. ooit.
Echt geen meerwaarde dit.
Hopelijk bleef dit maar voor één keer.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #17 Gepost op: 8-05-2022, 22:36:35 »
Je hebt wel kans dat het terugkeert als het een commercieel succes was. Maar dat zullen we wel zien volgend jaar.

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #18 Gepost op: 8-05-2022, 22:55:45 »
Heinz, klopt het dat er nog slotjes op de opdrachten-topics staan?

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #19 Gepost op: 8-05-2022, 22:56:21 »
Ik was erg benieuwd naar deze finale, maar helaas doet de aflevering het (nog) niet in Nederland :(

Op het Belgische forum staat dat het na middernacht op GoPlay komt.