Auteur Topic: [Aflevering 8]  (gelezen 7814 keer)

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #20 Gepost op: 8-05-2022, 22:57:44 »
Heinz, klopt het dat er nog slotjes op de opdrachten-topics staan?

Oeps, dat was niet de bedoeling! De slotjes zijn verwijderd.

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #21 Gepost op: 8-05-2022, 23:02:34 »
Ha dankjewel :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #22 Gepost op: 8-05-2022, 23:50:12 »
De inschrijving voor het volgende seizoen is begonnen: https://www.goplay.be/de-mol/schrijf-je-in-voor-het-nieuwe-seizoen-van-de-mol
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #23 Gepost op: 8-05-2022, 23:55:44 »
Om live mee te maken was het erg vet gedaan! (Enige minpuntje waren de foodtrucks  :))

Heel veel oud-kandidaten voorafgaand buiten kunnen spotten en binnen ook erg leuk gedaan met de bom en de shows. Al waren die wel wat klein en ver weg.
Al met al gewoon een fantastisch molevenement!  ::bravo::

Toch hoop ik dat het eenmalig was. Ik denk dat het qua stijl beter bij De Mol past om in het land zelf af te ronden en er geen extra spektakel van te maken. Maar een groot evenement mag natuurlijk altijd.  ;D
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #24 Gepost op: 8-05-2022, 23:59:43 »
Fantastisch om erbij te zijn en een heel mooie aflevering inderdaad, goede manier om een live aflevering te doen ::bravo::

Van mij hoeft er ook niet elk jaar/vaker een liveshow te komen nu, maar ik kreeg wel de indruk dat ze het zeker nog eens willen doen ::jaja::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #25 Gepost op: 9-05-2022, 00:09:50 »
Ik vind het voor een jubileum zeker op zijn plaats. Maar zitten in de juiste zaal van Kinepolis te Antwerpen had ook wel wat. Na 4 uur reizen en vervolgens 2 uur staan in de rij voor de hotdog en portie fritten en daarna nog 2 uur in de zaal waren mijn benen wel moe. Catering + comfort was beter in de Kinepolis. Maar omwille van het jubileum vond ik het geslaagd als we volgend seizoen weer een reguliere afsluiting hebben.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #26 Gepost op: 9-05-2022, 00:23:39 »
Dit was de zwakste afl. ooit.
Echt geen meerwaarde dit.
Hopelijk bleef dit maar voor één keer.

Echt?

De opdracht ter plekke met een twist in Brussel, de opdracht in Brussel, de resterende 5 vragen maken, de twist met de pasvragen, betoog over dat jij de Mol bent ipv de vraag Ben jij de Mol, stemmen, kans op prijzen, etc. etc.

Er zat een heerlijk tempo in, Gilles kletste het fantastisch aan elkaar. De andere host vond ik wel wat minder, evenals de files en foodtrucks. We zaten pas om 19.17 uur op onze plekken. ;D

Het was een feest, echt heel knap hoe ze dit gedaan hebben. Ben benieuwd of ze het volgend jaar weer zo gaan doen. Zo ja, dan ben ik er weer bij! Maar denk dat het eenmalig is geweest, bioscoop is ook meer dan prima!
« Laatst bewerkt op: 9-05-2022, 09:03:23 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #27 Gepost op: 9-05-2022, 00:36:19 »
Het was geweldig en ik sluit me aan bij HIDM en Brtdm ::love::

Heel moeite voeten, maar absoluut worth it. Hoeft idd niet perse vaker of altijd zo, maar ik vond het echt goed, en het leek me ook voor thuis een gave aflevering.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #28 Gepost op: 9-05-2022, 08:53:46 »
Maar ik hou helemaal niet van liveshows  :-X

Ik vond de interactie enzo geweldig deze keer. Die bom in Paleis 12, dat we mochten stemmen etc.

Daarmee wil ik niet zeggen dat dit elk jaar moet gebeuren. Absoluut niet.

Maar deze aflevering paste echt bij het 10de seizoen. Goed tempo ook in de aflevering!

100% mee eens ::bravo::

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #29 Gepost op: 9-05-2022, 09:11:02 »
Ik had gisteren de eerste 8 minuten gemist, op zoek naar een oplossing om het te kunnen kijken. Leuk dat ze de Mol live gebrieft hebben! :D

En Uma probeerde dus wel het drummen te laten mislukken.
« Laatst bewerkt op: 9-05-2022, 09:12:59 door Heinz »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #30 Gepost op: 9-05-2022, 09:33:26 »
Van mij hoeft dit niet nogmaals maar vond het nog altijd beter dan de nederlandse livetoestand

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #31 Gepost op: 9-05-2022, 09:36:53 »
Van mij hoeft dit niet nogmaals maar vond het nog altijd beter dan de nederlandse livetoestand

Dat is ook niet zo moeilijk, maar dit was echt in alles 100x beter.

Maar voor mij hoeft het ook niet ieder jaar, de bioscoop is ook tof! Maar vanaf nu probeer ik wel ieder jaar naar de finale te gaan.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #32 Gepost op: 9-05-2022, 09:38:09 »
Het enthousiasme dat ik lees van mensen die in de zaal zaten vind ik leuk om te lezen  ;D.

Op beeld kwam het er voor mij niet zo uit. Nu viel de stream twee keer uit en miste ik dus vrij essentiële dingen, dat wel. Maar voor mij hoeft het sowieso niet nog eens. Ik vind een gewone aflevering leuker. Maar voor dit, met pech verlopen, jubileumjaar een leuke afsluiter.

Oh, en voor de verandering had ik de mol eens goed  ;D
« Laatst bewerkt op: 9-05-2022, 09:40:04 door Miss Marvel »
Ma how, zeg!

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #33 Gepost op: 9-05-2022, 10:22:48 »
Een paar leden van de WIDM crew zaten bij mij in het vak  ::vergroot::, dus die hebben in elk geval hun huiswerk gedaan!

Offline tartarus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #34 Gepost op: 9-05-2022, 10:23:13 »
Ik begrijp inderdaad ook dat het heel leuk was als je er bij was, maar ik zocht (thuis in de huiskamer) op een gegeven moment afleiding op de telefoon. Voor het eerst dit seizoen miste ik tempo. Het interactieve deel was leuk bedacht, maar geloofde ik niet (maar dat is vast mijn cynisme).

Nee, dan vond ik de ontknopingen van vorige seizoenen beter en hoop ik dat dit eenmalig was.
"hier klopt wat niet", zei de hartchirurg

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #35 Gepost op: 9-05-2022, 10:30:14 »
Ik heb vanmorgen de gedownloade aflevering bekeken.
Vond het leuk gedaan die live ontknoping en ook dat het publiek nog interactief mee kon doen. ::ok::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #36 Gepost op: 9-05-2022, 11:13:13 »
 Heb vanmorgen pas gekeken. Ik vond het heel erg leuk ::bravo::, ook vanuit de huiskamer. Ze verzinnen altijd aardige wendingen en ik heb ook kunnen lachen. Het bleef toch spannend hoewel ik vrij zeker van Uma was. Ik gunde zowel Sven als Yens de winst. Wilde alleen nog weten hoeveel vragen ze goed hadden, dat werd niet gezegd ::).

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #37 Gepost op: 9-05-2022, 11:14:10 »
Kon helaas ook net pas kijken en zag eigenlijk een beetje op tegen een lange live show maar owww wat was het briljant! Genoten van iedere minuut, wat een gave mensen en wat kunnen ze dit goed die Belgen! Respect! Benieuwd naar volg week!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #38 Gepost op: 9-05-2022, 11:32:14 »
Heb vanmorgen pas gekeken. Ik vond het heel erg leuk ::bravo::, ook vanuit de huiskamer. Ze verzinnen altijd aardige wendingen en ik heb ook kunnen lachen. Het bleef toch spannend hoewel ik vrij zeker van Uma was. Ik gunde zowel Sven als Yens de winst. Wilde alleen nog weten hoeveel vragen ze goed hadden, dat werd niet gezegd ::).

Dat komt wsl volgende week nog wel
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #39 Gepost op: 9-05-2022, 11:50:41 »
Alle weetjes en feiten worden pas volgende week meegedeeld normaal.

Was toch de voorbije jaren zo