Auteur Topic: [Aflevering 8]  (gelezen 7808 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #80 Gepost op: 9-05-2022, 19:07:35 »
Van zodra ik Gilles met al het naturel van een vis op het droge door het publiek zag komen wist ik al dat het goed fout zat.

 ::rofl:: ::rofl::
Ik moest echt hardop lachen

Gilles maakt dat allemaal goed met zn sexy uitstraling  ::love::

Maar ben t wel n soort van met je eens

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #81 Gepost op: 9-05-2022, 19:19:08 »
::rofl::

Toch denk ik dat Gilles er best van kan genieten om voor zoveel man te staan.

Hij is presentator, dus hij zal wel wat gewend zijn.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #82 Gepost op: 9-05-2022, 19:21:57 »
Hij is presentator, dus hij zal wel wat gewend zijn.

Exact. Hij was zich volgens mij ook wel bewust van alle eierstokken die hij in beweging bracht.  ::roos::
Woosie down?

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #83 Gepost op: 9-05-2022, 19:27:57 »
Hij is presentator, dus hij zal wel wat gewend zijn.

Uiteraard, maar of je snel aan een zaal met 10.000 gillende en selfies makende molloten went weet ik niet. ::rofl::

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #84 Gepost op: 9-05-2022, 19:29:32 »
Uiteraard, maar of je snel aan een zaal met 10.000 gillende en selfies makende molloten went weet ik niet. ::rofl::

Kom op Heinz, zou jij zelf stiekem ook niet...? En daarbij was het geen vrijwilligerswerk. ;)
Woosie down?

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #85 Gepost op: 9-05-2022, 19:33:09 »
Ik ga me sowieso opgeven.. hollander of niet..  ::tandpastasmiley::


Ik ga me ook opgeven. Heb ik trouwens al eerder gedaan.
Graven, graven, graven...

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #86 Gepost op: 9-05-2022, 19:34:35 »
Kom op Heinz, zou jij zelf stiekem ook niet...? En daarbij was het geen vrijwilligerswerk. ;)

Ik weet niet wat je allemaal in mijn berichten leest maar ik bedoel enkel dat het er wat onwennig uitzag en dat ik dat kan begrijpen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #87 Gepost op: 9-05-2022, 19:35:29 »
 ::rofl::

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #88 Gepost op: 9-05-2022, 19:35:59 »
::rofl::

Toch denk ik dat Gilles er best van kan genieten om voor zoveel man te staan. We kunnen het hem eens vragen als er nog eens een chat met hem komt. (Dat is op dit moment nog niet duidelijk.)

Daar was ik juist nieuwsgierig naar: komt Gilles nog chatten. Ik hoop van wel.
Graven, graven, graven...

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #89 Gepost op: 9-05-2022, 19:36:57 »
::rofl::

Soms denk ik dat spraakverwarring.com een betere titel voor deze website zou zijn. :P

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #90 Gepost op: 9-05-2022, 19:38:16 »
Soms denk ik dat spraakverwarring.com een betere titel voor deze website zou zijn. :P

Ja, of beetjemeergevoelvoorironie punt com  ::)
Woosie down?

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #91 Gepost op: 9-05-2022, 19:42:26 »
Net de aflevering teruggekeken. Het blijft jammer dat ik gisteren voor een zwart scherm zat. Hoe goed de finale ook in elkaar zat, ik vond het niet echt een succes. Ik snap dat het fantastisch was om live bij te zijn, maar als tv-kijker (zeker nu ik al gespoild was) bood het mij niet heel veel.

De bom was op zich best een aardige opdracht, maar voelde toch als een anticlimax. De deelopdrachten waren zeer slecht haalbaar en de aanwijzingen moeilijk. De bom zou hoe dan ook ontploffen.

De live-optredens vond ik mwah. Ik denk dat de makers meer spektakel verwachtten dan dat er uiteindelijk ontstond. Alleen de opdracht van Yens was spectaculair, het drummen en dansen vond ik vrij saai (hoe knap ik het ook vond van Sven).

Het diner vond ik super, leuk om de kandidaten elkaar af te horen troeven hoe goed ze als mol waren. Leuk om als iets van Uma te horen als mol.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #92 Gepost op: 9-05-2022, 20:19:24 »
Meh.  :-\\ (Redenen zijn al door anderen benoemd  ;))
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #93 Gepost op: 9-05-2022, 20:22:29 »
123 Patat gaat dan niet meer lukken in ieder geval :)

Er zijn natuurlijk ook genoeg Nederlanders die wel al wat banden met Vlaanderen hebben en laten we niet vergeten dat mensen die zich hier voor opgeven waarschijnlijk al fan zijn van De Mol

Het lijkt mij best leuk om 2 of 2 Nederlanders in de groep te hebben, liefst dan wel níet meteen een hele assertieve/stereotype

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #94 Gepost op: 9-05-2022, 20:27:41 »
De muziek gister was wel grandioos. Ach, voor een keer was dit acceptabel.
Geef me volgend jaar maar weer een gewoon seizoen, met een mol die in het spel blijft, gewone eliminaties, en een leuke plottwist hier een daar. Een mens kan al snel tevreden zijn, voor de mol geldt ook, sterk zijn is simpel zijn.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #95 Gepost op: 9-05-2022, 20:32:33 »
Naja ik heb mij in dit seizoen regelmatig voorgesteld dat ik er als kandidaat bij zat en ik zag toch wel wat problemen. Dat met die patatten inderdaad. Zo noemen wij dat aardappels en is een klap ook geen patat. Ik zou dat wel begrijpen, maar slimme Nederlander die dan de link legt. Maar dat hoeft op zich geen probleem te zijn. Kan ook juist grappig zijn. Maar zo waren er nog wel meer dingetjes. Ook die bekende figuren in deze aflevering (Tom Waes enzo) ... geen idee wie dat waren.

Tom Waes is hier ook heel bekend?  ::rofl::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #96 Gepost op: 9-05-2022, 21:15:59 »
"Nou, als het dan toch een live ontknoping moet zijn, doe het dan maar zo!"  ::cheerleader:: ::confettie::  ::bravo::

Ik vond het een geweldige show, met de allure van een EurovisieSongFestival, hier thuis, maandagvanavond, gekeken.
Super prachtig in beeld gebracht, alles uit de kast gehaald, rook, videowall, bom, liveacts, schakelen naar 5 maanden eerder, ik heb er heel erg van genoten. Makers absoluut een dikke jubileum chapeau!!

1 voordeel had het uitgesteld kijken, zoals bekend, de reclameblokken ertussenuit, dat is een verademing. Maar ook ik moest zondagavond om 21u mijn VPN-pogingen staken en ver uit de buurt van het forum blijven. Gevalletje hoogtepunt uitstellen.

Vraagje, hebben molloten zichzelf nog herkenbaar in beeld gezien, of zal iedereen ergens ver weg?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #97 Gepost op: 9-05-2022, 22:15:32 »
123 Patat gaat dan niet meer lukken in ieder geval :)
Want dat ging nu feilloos ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #98 Gepost op: 10-05-2022, 08:54:15 »
Hoe goed de finale ook in elkaar zat, ik vond het niet echt een succes. Ik snap dat het fantastisch was om live bij te zijn, maar als tv-kijker bood het mij niet heel veel.

Dit. Ik vind De Mol een prachtig gemaakt programma, maar deze live afsluiting past totaal niet bij de rest van het programma. Ik had liever gehad dat ze het in stijl hadden afgesloten op La Gomera. Bij de van tevoren opgenomen opdrachten op La Gomera, fungeerde het publiek in Brussel nu als een soort 'lachband'. Als er iets niet bij De Mol past...

De kandidaten (Yens voorop) waren daarnaast totaal niet op hun gemak in deze setting, wat niet ten goede kwam aan normale interactie/spontaniteit.

Verder misschien een beetje vloeken in de kerk hier, maar ik ben wars van fandom: gillende fans die hun idolen adoreren. De kandidaten die op het podium worden toegeschreeuwd alsof ze popsterren zijn. Ik vond het juist leuk dat het in Vlaanderen nog gewoon een razend spannend spel was met 10 (/11) gewone mensen, zonder die dimensie.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #99 Gepost op: 10-05-2022, 09:10:58 »
Ieder z'n ding. Maar ik vind zelf dat als je de X'e keer het meest fantastische programma op tv maakt, je best wel een feestje met deze proporties mag geven binnen het programma. Als het een 'reguliere' finale zou zijn, zou het forum ook uit z'n voegen barsten van teleurstelling, ("was dit het nou? een jubileum vier je toch groot?"), ben ik van overtuigd. Hoe leuk was het dat Sven helemaal in z'n element als 'gewone kandidaat' en winnaar dit jaar eens helemaal uit z'n dak kon gaan voor 10.000 mensen die hem toejuichten! Superleuk om te zien en helemaal gegund.
Uma was ook overdonderd inderdaad en Yens ... tsja Yens... (het leek mij zelfs alsof hij onder invloed stond) maar zo'n feestje moet je soms ondergaan. Ik vond het een fantastisch feestje (en voor mij onderstreepte het nogmaals het grote kwaliteitsverschil met een ander molprogramma hier in holland). Hulde!