Auteur Topic: lekker ding  (gelezen 17539 keer)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:lekker ding
« Reactie #40 Gepost op: 16-04-2002, 14:49:23 »

nou, george zal et wel druk krijge zaterdag... maar over verliefde tienermeisjes die met george willen trouwen: okeej, ik ben 15, dus een tiener, ik ben verliefd... maar niet op george! maar als ik dit topic zo lees lijkt het toch of er mensen écht helemaal verliefd zijn. kijk, hijs leuk enzo, maar hoe kan je nou verliefd worden op iemand van de tv... als je iemand der leuk uit vind zien, of dat iemand een leuk karakter heeft (misschien is ie in et echt wel heel anders) snap ik da, heb ik ook heel errug met george, maar hoe kan je nou écht verliefd worden? et zal wel aan mij ligge, maar als ik alle hartstochtelijke berichtjes lees... btw, ze vriendin zal et leuk vinden
aaach... vin ik wel zielig voor haar...  ;)

Ik zou me toch wel verveerd voelen als er zoveel meisjes op mijn vriend zouden vallen...jaja ik heb een relatie, woon zelfs samen (ik weet niet of je op mij doelde met die opmerking van echt verliefd, maar was gewoon een beetje aan het stangen 8)), maar ik begrijp ook wel dat zij zoiets moet hebben van: don't touch my man hahaha zou ik ook hebben ;D

always look on the bright side of life

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #41 Gepost op: 16-04-2002, 14:51:40 »

nou, george zal et wel druk krijge zaterdag... maar over verliefde tienermeisjes die met george willen trouwen: okeej, ik ben 15, dus een tiener, ik ben verliefd... maar niet op george! maar als ik dit topic zo lees lijkt het toch of er mensen 飨t helemaal verliefd zijn. kijk, hijs leuk enzo, maar hoe kan je nou verliefd worden op iemand van de tv... als je iemand der leuk uit vind zien, of dat iemand een leuk karakter heeft (misschien is ie in et echt wel heel anders) snap ik da, heb ik ook heel errug met george, maar hoe kan je nou 飨t verliefd worden? et zal wel aan mij ligge, maar als ik alle hartstochtelijke berichtjes lees... btw, ze vriendin zal et leuk vinden

Ik ben es echt super verliefd geweest op iemand die ik ook alleen maar van de tv ensow kende.. echt, ik was helemaal gek aan et worden door hem!!
En ik ben nog steeds dol op em.. maar verliefd, neej, dat gelukkig nie meer.. (voor de nieuwsgierigen onder ons: we hebben het hier over Scott van 5ive..  ::))
Dus het kán wel!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #42 Gepost op: 16-04-2002, 14:59:41 »
Citaat
Ik zou me toch wel verveerd voelen als er zoveel meisjes op mijn vriend zouden vallen...jaja ik heb een relatie, woon zelfs samen (ik weet niet of je op mij doelde met die opmerking van echt verliefd, maar was gewoon een beetje aan het stangen ), maar ik begrijp ook wel dat zij zoiets moet hebben van: don't touch my man hahaha zou ik ook hebben  

kan me wel iets voorstellen bij dat vereerd voelen, maar ik zou toch zekers zoiets hebben van: don't touch my man!
en ik doelde niet op jou in het bijzonder hoor, maar gewoon op iedereen die hier een verliefde post heeft neergezet. nou ja, dan hoef je nie gelijk verliefd te zijn, want ik heb ook wel eens van dat soort posts over george geplaatst, maar verliefd ben ik nooit op hem geweest

Citaat
En ik ben nog steeds dol op em.. maar verliefd, neej, dat gelukkig nie meer.. (voor de nieuwsgierigen onder ons: we hebben het hier over Scott van 5ive..  )

ja, maar echt verliefd, echt echt verliefd dus, vin ik als je iemand goed kent, en gewoon alles zeg maar. die scott van 5ive zal je wel knap gevonde hebbe, maar verliefd.. na ja, k lijk wel zo'n shrink... hahaha, ik snap wel wat jullie bedoelen hoor met dat george gedoe...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 16-04-2002, 15:20:37 »

kan me wel iets voorstellen bij dat vereerd voelen, maar ik zou toch zekers zoiets hebben van: don't touch my man!
en ik doelde niet op jou in het bijzonder hoor, maar gewoon op iedereen die hier een verliefde post heeft neergezet. nou ja, dan hoef je nie gelijk verliefd te zijn, want ik heb ook wel eens van dat soort posts over george geplaatst, maar verliefd ben ik nooit op hem geweestja, maar echt verliefd, echt echt verliefd dus, vin ik als je iemand goed kent, en gewoon alles zeg maar. die scott van 5ive zal je wel knap gevonde hebbe, maar verliefd.. na ja, k lijk wel zo'n shrink... hahaha, ik snap wel wat jullie bedoelen hoor met dat george gedoe...

Ik denk wel dat k echt verliefd was hoor.. ik dacht de hele dag aan em, als k thuis kwam zette k meteen de video aan om hem maar te kunnen zien en ik had ook echt het gevoel alsof ik m super goed kende.. Maar goei, doet er ook allemaal nie toe, weer back on-topic: George :)
Wat vinden wij van George?  ;D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #44 Gepost op: 16-04-2002, 15:25:28 »
TOPPIE  ;D

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 16-04-2002, 15:29:28 »

TOPPIE  ;D
''

Okeej dan *steekt duim omhoog*
(ff heel erg off-topic: doris, ga je nog zepen??)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #46 Gepost op: 16-04-2002, 15:37:25 »

(en lau, ik ga ff kijken, maar ik wist net ff nix meer... ga ff probere)

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 16-04-2002, 15:41:17 »
En ondertussen ben ik nog steeds hard op zoek naar een leuke John voor op mn avater..  ::)
Ik vind die fotow op de hoofdpagina van deze site wel koel.. haha
Heeft iemand toevallig nog een heel schattige voor me?

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 16-04-2002, 15:44:58 »

amaaaaai.... nu weet ik waar vrouwen het altijd over hebben  ;D
Als ze het over jou hebben, bedoel je?  :D

Ben jij een beetje een 'George-type' dan, Vlaming? ;)

En voor iedereen die verliefd is op George:
Bekijk het van de positieve kant. Als je zaterdag naar de meeting gaat, heb je tenminste nog kans om hem een keer te ontmoeten. Ik was vroeger verliefd op John Travolta, maar bij hem is me dat nooit gelukt! :P

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #49 Gepost op: 16-04-2002, 15:51:57 »
neej sorry lau... enne, jij kan weer hoor! ow, wrong topic... maar anyway, jij kan dus weer

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 16-04-2002, 15:55:18 »
Ik ga.. dusse.. sorry..  ::)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #51 Gepost op: 16-04-2002, 16:11:20 »

Ik was vroeger verliefd op John Travolta, maar bij hem is me dat nooit gelukt! :P

JOHN TRAVOLTA? Jeetje hoe oud ben jij? :p grapje! Je hoeft niet te antwoorden trouwens.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 16-04-2002, 16:45:05 »

Ik ga nog steeds voor Prince, hij was mijn mol en ik vond hem het leukste en toen ging hij eruit... :'(
Nou moet ik zeggen dat George en John allebei ook wel iets leuks hebben hoor.
Natje

Natje, completemente mee eens!!! Ik hoor meer bij het topic 'verliefde tienermeisjes die met Prince uit willen' oid, tja trouwen zal iig niet meer lukken...  ;D hahahaha neehoor, natuurlijk ben ik niet verliefd op hem, hij is voor mij idd gewoon een tv-figuur, maar ja ik vond hem wel erg leuk... Maar kmoet toch zeggen dat toen hij er een tijdje uit was ik idd de betere kanten van George en John ging opmerken en Prince sowieso meer naar de achtergrond verdween... (goh ik ben ook niet bepaald trouw he, uit het oog gelijk uit het hart!) Maar ik vind George idd wel een klein beetje te dik, sorry sorry mensen, eigenlijk moet dat niet uitmaken natuurlijk, maar ja als je kijkt of iemand nou superknap is let je daar toch op... Maar hij lacht wel superleuk, dat wel... Nou ja hoe dan ook ik ging in eerste instantie eigenlijk alleen voor Prince naar Amersfoort, vind het iig erg leuk om hem in het echt te zien, maar ik zal ook wel een paar fotootjes van de anderen maken, als er tenminste niet teveel 23-jarigen voor staan...  ;)

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 16-04-2002, 17:05:28 »

JOHN TRAVOLTA? Jeetje hoe oud ben jij? :p grapje! Je hoeft niet te antwoorden trouwens.
>:( ;) :D

Ik dacht dat ik met mijn opmerkingen 'ben geen tienermeisje' en 'ben meer van George's leeftijd' toch wel een redelijke hint had gegeven.  ;D Ben dus een (vroege) dertiger. Is dat te oud??  :'(

Toen Grease uitkwam zat ik op de lagere school en, ja, John Travolta was mijn 'eerste liefde'.  :-[  :D

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 16-04-2002, 18:25:39 »

Ben jij een beetje een 'George-type' dan, Vlaming?

ohhhhh jayne was ik maar even knap/grappig.....etc. nee hoor, aan george kan ik niet tippen , maar wie wel eigenlijk?

we werden wel in hetzelfde jaar geproduceerd, een goed jaar mag ik wel zeggen  ;)

cheers!
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 16-04-2002, 18:56:47 »

ohhhhh jayne was ik maar even knap/grappig.....etc. nee hoor, aan george kan ik niet tippen , maar wie wel eigenlijk?

we werden wel in hetzelfde jaar geproduceerd, een goed jaar mag ik wel zeggen  ;)

cheers!
vlaming

Wie wil er met Vlaming op de foto??? Nummertjes trekken?

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 16-04-2002, 19:15:13 »

Wie wil er met Vlaming op de foto??? Nummertjes trekken?

zal niet nodig zijn , ik ben er niet eens  ;)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 16-04-2002, 19:20:47 »

Ben dus een (vroege) dertiger. Is dat te oud??  :'(

Toen Grease uitkwam zat ik op de lagere school en, ja, John Travolta was mijn 'eerste liefde'.  :-[  :D

Neuh! helemaal niet te oud, ben zelf ook geen tiener meer (net niet) ;D

Oh ja Grease was wel goeie film, hoofd-drol speler in Grease 2 is toch wel beter dan Travolta, al gezien? Hoofdrolspeelster is daar ook wel beter dan grease 1 (is Michelle Pfeiffer in 2) Maar van de hele film is Grease 1 toch de beste, 2 suckt eigenlijk een beetje...

Maar goed het ging hier over lekkere dingen.... euhm... spaghettisaus van mijn moeder is wel lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 16-04-2002, 19:21:38 »

btw, ze vriendin zal et leuk vinden

Zegguh, ik geloof best dat George een vriendin heeft maar op deze very the same site staat toch echt dat ie 'alleenstaand' is (bij profiel van George, als je op hem klikt in het onderste balkje):
"pagina het laatst
bijgewerkt op
30 maart 2002

Analyse Kandidaat
Profiel van George
Naam   George Langenberg
Geboortedatum   7-9-1971
Geslacht   Man
Geboorteplaats   Grave
Burgerlijke staat   Alleenstaand"

maar ach nu zie ik het, dat was voor 30 maart..... (is toch nog niet zo heel lang geleden... hoe weten jullie dat dan, dat ie een vriendin heeft???)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 16-04-2002, 19:28:42 »
maar ach nu zie ik het, dat was voor 30 maart..... (is toch nog niet zo heel lang geleden... hoe weten jullie dat dan, dat ie een vriendin heeft???)

ik weet het van z'n vriend mark (de mark die hem kwam bezoeken in aflevering 7)

groetjes
vlaming

« Laatst bewerkt op: 16-04-2002, 19:29:40 door vlaming »