ik heb Jantien nog wel wat op de envelop laten zetten en ik wou vragen wat het verhaal er nou achter was. Ze moesten op dat moment echter naar buiten dus ze vertelde het effe niet af. Daarna heb ik helaas niet meer de kans gehad. Dat vond ik echt jammer, maar ik was het daarna ook vergeten want het was allemaal zo indrukwekkend al die kandidaten. Er stonden gewoon groepje om de kandidaten en de kandidaten vertelde zelf ronduit. Veel werd er niet gevraagd, want ze bleven maar vertellen. George zag ik na een uur niet meer zoveel vertellen, maar meer met insiders ofzo staan en met compuart en malcolm. Het lekke wel of iedereen een beetje in de gaten had dat George (heel begrijpelijk hoor) een beetje genoeg had van alle aandacht. Zijn vriendin stond er maar een beetje bij, dus toen heb ik haar ook maar om een handtekeing gevraagd. Dat vonden ze allebei wel lachen.
De jas van Angela is trouwens niet meer helemaal rose, er zit wat make up op, maar hij wordt wel gestoomd ofzo. Als je nog meer wilt weten dan vraag het maar, hoewel ik zo weg moet.
Pommes