Auteur Topic: [kandidaat] Ruben  (gelezen 17982 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #300 Gepost op: 30-04-2023, 21:35:55 »
@Luc @Belgian Mol het was leuk om te zien hoe overtuigd jullie waren  ::rofl::

Kijk, ben tunnelend ten onder gegaan. Deze tunnel was de sterkste, dus dat zegt veel over de effectieve mol.

Dat het Comfort niet is, ben ik nog veel zekerder van.

Online Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #301 Gepost op: 30-04-2023, 21:39:09 »
Ja, Ruben was inderdaad mijn hoofdverdachte (al hield ik ook rekening met Lancelot en voordien Thomas die was afgevallen).
Ik ga de 3 finalisten nog eens nader bekijken.

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #302 Gepost op: 30-04-2023, 21:43:45 »
Leuke vent, een genot om hem het spel te zien spelen . ::joehoe::
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #303 Gepost op: 30-04-2023, 22:19:42 »
Interessant wat Ruben tegen HUMO zegt:

RUBEN «Ik ben ervan overtuigd dat we alle drie de mol hadden ontmaskerd, dus dat het zelfs in de voorlaatste aflevering al kon aankomen op snelheid bij de eliminatietest. Maar tijdens het invullen merkte ik al snel dat ik te veel domme fouten aan het maken, ik heb er nog veel nachten over liggen piekeren. Had ik maar gewoon mijn tijd genomen.»

HUMO Nog steeds zeker van je mol, nu je de afleveringen op televisie zag?

RUBEN «Absoluut, want in de afleveringen zag ik ook dat mijn medekandidaten tijdens het spel erg eerlijk waren over hun kant van de opdrachten. Er werd weinig achtergehouden voor elkaar.

Offline ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #304 Gepost op: 30-04-2023, 22:34:38 »
Wauw! Ruben is gewoon nog beter dan de mol in mollen!
Helaas, je was een leuke kandidaat.

Misschien kom je ooit in een jubileumversie waar je wel de mol kunt zijn???

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #305 Gepost op: 30-04-2023, 22:36:28 »
Interessant wat Ruben tegen HUMO zegt:

RUBEN «Ik ben ervan overtuigd dat we alle drie de mol hadden ontmaskerd, dus dat het zelfs in de voorlaatste aflevering al kon aankomen op snelheid bij de eliminatietest. Maar tijdens het invullen merkte ik al snel dat ik te veel domme fouten aan het maken, ik heb er nog veel nachten over liggen piekeren. Had ik maar gewoon mijn tijd genomen.»

HUMO Nog steeds zeker van je mol, nu je de afleveringen op televisie zag?

RUBEN «Absoluut, want in de afleveringen zag ik ook dat mijn medekandidaten tijdens het spel erg eerlijk waren over hun kant van de opdrachten. Er werd weinig achtergehouden voor elkaar.
Toos is vrij open over zijn verdenking van Comfort. En als ze alle drie op dezelfde zaten... Dan is dit een makkelijk rekensommetje. Tenzij Ruben zich vergist, en ze toch niet alle drie de mol hadden ontmaskerd.

Zei hij nou in Café de Mol dat hij naar de oogarts was geweest, om zich te laten testen op kleurenblindheid? ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #306 Gepost op: 30-04-2023, 22:40:15 »
Ja, vijf keer. Dus dat was sowieso overdreven of misschien wel helemaal een grap. ;D

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #307 Gepost op: 30-04-2023, 22:55:02 »
Ruben was mijn Mol vanaf het eerste moment.

Onderstaande uitspraak in aflevering 7 was voor mij een laatste grote hint vlak voor de finale, die mijn vermoedens bevestigden: refereren naar 3 andere kandidaten, terwijl jij (Ruben) de Mol bent?
Maar het mocht helaas niet zo zijn!   ???
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #308 Gepost op: 30-04-2023, 23:04:06 »
Interessant wat Ruben tegen HUMO zegt:

RUBEN «Ik ben ervan overtuigd dat we alle drie de mol hadden ontmaskerd, dus dat het zelfs in de voorlaatste aflevering al kon aankomen op snelheid bij de eliminatietest. Maar tijdens het invullen merkte ik al snel dat ik te veel domme fouten aan het maken, ik heb er nog veel nachten over liggen piekeren. Had ik maar gewoon mijn tijd genomen.»

HUMO Nog steeds zeker van je mol, nu je de afleveringen op televisie zag?

RUBEN «Absoluut, want in de afleveringen zag ik ook dat mijn medekandidaten tijdens het spel erg eerlijk waren over hun kant van de opdrachten. Er werd weinig achtergehouden voor elkaar.

Zou t dan toch Comfort zijn? Zou me ook niet verbazen. Ze riepen zo snel allemaal dat ze voor Ruben (geel) moesten kiezen. Niemand vertrouwt haar kennelijk.
De mol een keer een rood scherm.. interesting

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #309 Gepost op: 30-04-2023, 23:36:53 »
 ::ok:: Ruben heeft het fantastisch gedaan, zo ver komen komen met saus in 't hoofd? Of valt 't toch mee gezien wat Heinz hier uit HUMO heeft gepost. Zo'n kandidaat die alle actie-opdrachten graag doet is goud waard voor de productie.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #310 Gepost op: 1-05-2023, 01:23:08 »
 ::trots::
Zou t dan toch Comfort zijn? Zou me ook niet verbazen. Ze riepen zo snel allemaal dat ze voor Ruben (geel) moesten kiezen. Niemand vertrouwt haar kennelijk.
De mol een keer een rood scherm.. interesting

Moet nu wel, 100%. Als we terugdenken aan het rode scherm waren het Lieselot en Leila die haar sws 100% niet als mol hadden. Wel heel toevallig, dat ze er dan meteen uitvliegen, terwijl de rest schijnbaar op een mol zat, namelijk Comfort.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #311 Gepost op: 1-05-2023, 08:01:30 »
Interessant wat Ruben tegen HUMO zegt:

RUBEN «Ik ben ervan overtuigd dat we alle drie de mol hadden ontmaskerd, dus dat het zelfs in de voorlaatste aflevering al kon aankomen op snelheid bij de eliminatietest. Maar tijdens het invullen merkte ik al snel dat ik te veel domme fouten aan het maken, ik heb er nog veel nachten over liggen piekeren. Had ik maar gewoon mijn tijd genomen.»

HUMO Nog steeds zeker van je mol, nu je de afleveringen op televisie zag?

RUBEN «Absoluut, want in de afleveringen zag ik ook dat mijn medekandidaten tijdens het spel erg eerlijk waren over hun kant van de opdrachten. Er werd weinig achtergehouden voor elkaar.

Hmm .. niet slim van de makers om dit vrij te geven toch. Want dat Toos op Comfort zit is duidelijk te zien en Lancelot lonkt in beeld ook voortdurend in haar richting. Jammer.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #312 Gepost op: 1-05-2023, 09:04:05 »
Maar het komt toch heel vaak voor dat kandidaten denken dat ze toch goed zaten en ze teveel fouten gemaakt hadden. Terwijl dan achteraf bleek dat ze gewoon fout zaten.

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #313 Gepost op: 1-05-2023, 09:11:14 »
Daar zit wel wat in, ja. Dat de kandidaten in de afleveringen 'erg eerlijk zijn over hun kant van de opdrachten', is vaag. Aan de ene kant is er Toos met zijn openlijke verdenking van Comfort. Maar dat gaat niet over de opdrachten. Het is meer Lancelot die geregeld wordt beschuldigd, zoals bij de missende fun fact.

Het is maar net hoe je het interpreteert. Kan nog steeds dat Ruben er op Lancelot is uitgegaan, en denkt dat ze allemaal op Lancelot zaten.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #314 Gepost op: 1-05-2023, 09:20:09 »
Je hebt gelijk Yfpyfke, dat kan.
Maar dan zouden de verdenkingen op Comfort wel breed uitgesmeerd worden denk ik, met alle registers open.

Het is maar net hoe je het interpreteert. Kan nog steeds dat Ruben er op Lancelot is uitgegaan, en denkt dat ze allemaal op Lancelot zaten.

Klopt.
« Laatst bewerkt op: 1-05-2023, 09:44:07 door Molekule »

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #315 Gepost op: 1-05-2023, 10:05:06 »
 Zelfs in deze aflevering dacht ik nog Ruben doe niet zo verdacht 🤪 we gaan gewoon met vier naar de finale. Maar ik was  niet zeker meer omdat we hier te maken hebben met drie finalisten die het spelletje allemaal goed spelen.
En dan met saus in je hoofd en sprinkhanen op je hoofd kun je ook niet nadenken.
Ik heb 4x Commy als mol en 1x Lancelot. Dus liever niet Toos.. maar die loopt volgens mij te genieten omdat hij denkt dat hij zeker weet wie de mol is.

 Ruben. Leuke gast ::zwaai::.
« Laatst bewerkt op: 1-05-2023, 10:11:25 door Lonneke*L »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #316 Gepost op: 1-05-2023, 10:06:25 »
Gebeurt elk jaar bijna dat een kandidaat denkt dat hij juist zit op dit punt. Denk maar aan Christiaan.

Ruben heeft ruim meer gemold dan de mol, dat staat vast.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #317 Gepost op: 1-05-2023, 10:17:36 »
Gebeurt elk jaar bijna dat een kandidaat denkt dat hij juist zit op dit punt. Denk maar aan Christiaan.

Ruben heeft ruim meer gemold dan de mol, dat staat vast.

En dat geldt ook voor ons als molloten dat we denken dat we juist zitten😉 Hij heeft zeker veel verdachte dingen gedaan, maar alleen de mol kan natuurlijk mollen. Dus hij heeft meer genepmold dan. En zich ook onbewust verdacht gemaakt.

Online Molstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #318 Gepost op: 1-05-2023, 10:28:19 »
Ruben heeft ruim meer gemold dan de mol, dat staat vast.
Waarom denk je dat de mol in de Taxi tegen Ruben zei : "ik moet je vooral bedanken, Ruben. je hebt het mij al heel gemakkelijk gemaakt"?
Als iemand het werk voor jou opknapt, waarom zou je dan nog extra gaan mollen? Het hoofddoel is weinig geld in de pot plus (en ook niet onbelangrijk) zo min mogelijk verdacht worden. En voor dat laatste moet je soms van rol wisselen en de rol van kandidaat spelen. Zeker als de mol voor een opdracht een duo vormt met iemand die hem/haar bovenaan op de lijst staan heeft.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #319 Gepost op: 1-05-2023, 10:48:52 »
Hmm .. niet slim van de makers om dit vrij te geven toch. Want dat Toos op Comfort zit is duidelijk te zien en Lancelot lonkt in beeld ook voortdurend in haar richting. Jammer.

Had je al bedacht dat de makers dit vrij geven omdat ze je graag nog een keer op het verkeerde been zetten?    ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!