Auteur Topic: [kandidaat] Lancelot  (gelezen 18758 keer)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #300 Gepost op: 8-05-2023, 09:23:02 »
Hij gaat alvast een VZW steunen die Comfort heeft opgericht in Kameroen zei hij in een interview
klaar voor de strijd

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #301 Gepost op: 8-05-2023, 10:02:49 »
Misschien hadden we hier ook wat meer gewicht aan moeten geven:



Er werd wel gezegd dat hij als mol dit juist zo kan doen, omdat je het niet zou verwachten. Maar de productie doet dit eigenlijk nooit. Nu dus ook niet.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #302 Gepost op: 8-05-2023, 10:44:12 »
Leuke winnaar, en slim gespeeld! ::bravo:: Al had ik het Toos misschien nog wel meer gegund. Maar toch: Lancelot had meer invloed op de stand van de pot (5.000 erin bij de bunker, 3.000 misgelopen voor de klas...) dus wat dat betreft is het wel terecht dat de pot naar hem gaat.

Mooie plannen ook met de verdiende 27.320 euro. Plus nog die 10 euro van Thomas. Ik ben heel benieuwd of die zich volgende week aan zijn belofte houdt. ;D

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #303 Gepost op: 8-05-2023, 10:50:56 »
Toffe kandidaat. Jammer dat hij voorafgaand aan dit seizoen te maken kreeg met kritiek en daardoor een valse start maakte voor sommigen. Lijkt me echt een aardige, vriendelijke en zorgzame gozer en dat blijkt ook wel uit de opmerkingen van andere kandidaten en Gilles.

Lancelot, je bent een topgozer!

Welke kritieken ontving hij op voorhand precies? Gemist toentertijd en ben wel nieuwsgierig.

Wat mij betreft een top winnaar en fijne kandidaat!

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #304 Gepost op: 8-05-2023, 11:13:56 »
Lancelot is zeker een leuke kandidaat geweest!
Ik vermoed toch wel dat hij op verschillende momenten bewust de nep-mol heeft gespeeld, en dat heeft hem geen windeieren gelegd...

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #305 Gepost op: 8-05-2023, 11:17:45 »
Mooie kerel. De winst is hem van harte gegund!   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #306 Gepost op: 8-05-2023, 11:21:43 »
Hij gaat alvast een VZW steunen die Comfort heeft opgericht in Kameroen zei hij in een interview

Kijk zoiets siert hem enorm.

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #307 Gepost op: 8-05-2023, 17:44:28 »
Welke kritieken ontving hij op voorhand precies? Gemist toentertijd en ben wel nieuwsgierig.

Wat mij betreft een top winnaar en fijne kandidaat!

Hij schijnt banden te hebben / bevriend te zijn met een of meerdere leden van Reuzegom, die studentenverenining die in precies die tijd veel in het nieuws was vanwege de rechtzaak om de dood van een medestudent tijdens de ontgroening.

Hij is op foto's met leden gespot, maar heeft verder niets met de rechtzaak te maken, maar goed: hij had daardoor bij sommigen de schijn tegen. Geen lekkere start als je op de nationale televisie komt en direct aan de 'schandpaal' wordt genageld als 'een van hen'. Hij heeft mede door de kritiek ook zijn Instagram en Twitter verwijderd.

Hij gaat iets heel moois doen met zijn prijzengeld en dat toont al aan dat hij een topper is.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #308 Gepost op: 8-05-2023, 19:10:13 »
OK.
Ik dacht dat het ging over de foute opmerking die hij maakte bij zijn intro.
Ik vond dat ook niet echt ok zoals hij het verwoordde, maar ik dacht nog het is waarscchijnlijk een beetje uit zijn verband gerukt. Dus laat maar gaan, we merken vanzelf wel of hij echt zo is of niet.

Maar tegenwoordig weet een groot deel van de mensen zich dan niet te beheersen en gaan dan mensen helemaal afbranden. Belachelijk gewoon.

Maar ik begrijp nu dat dat dus gebeurde omdat hij lid was van iets waar iets gebeurd is waarmee hij niets te maken had. Zielig hoor.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #309 Gepost op: 9-05-2023, 22:16:50 »
Het feit dat Lancelot het gewonnen geld aan een VZW geeft ... chapeau!
Lancelot heb ik altijd een leuke kandidaat met de nodige humor gevonden en ik heb het bashen op hem nooit begrepen.
Al kan ik het nog steeds moeilijk vatten dat hij Red Lions en Tessa Wullaert niet kende, reden waarom ik hem terug verdacht.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #310 Gepost op: 10-05-2023, 00:26:03 »
Lancelot is zeker een leuke kandidaat geweest!
Ik vermoed toch wel dat hij op verschillende momenten bewust de nep-mol heeft gespeeld, en dat heeft hem geen windeieren gelegd...

Wel een gebroken ei.  ;)

Goed gedaan! Ik had eigenlijk verwacht dat Toos zou winnen, naar mijn idee zat hij Comfort langer op het spoor, maar Lancelot dus.
Jammer van die nare berichten op social media; zo stom dat mensen dat doen... Hij heeft zijn hart op de juiste plaats.

En wat heeft hij het slim gespeeld. Vraag me toch af: was hij nou telkens aan het nepmollen of toch af en toe wat onhandig?  (ik herken die onhandigheid ook wel bij mezelf hoor; ik zou met mijn bootje omslaan als ik naar dat flesje had moeten hengelen)  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #311 Gepost op: 10-05-2023, 12:02:43 »
Wel een gebroken ei.  ;)

Goed gedaan! Ik had eigenlijk verwacht dat Toos zou winnen, naar mijn idee zat hij Comfort langer op het spoor, maar Lancelot dus.
Jammer van die nare berichten op social media; zo stom dat mensen dat doen... Hij heeft zijn hart op de juiste plaats.

En wat heeft hij het slim gespeeld. Vraag me toch af: was hij nou telkens aan het nepmollen of toch af en toe wat onhandig?  (ik herken die onhandigheid ook wel bij mezelf hoor; ik zou met mijn bootje omslaan als ik naar dat flesje had moeten hengelen)  ;D

Op Instagram vertelt Lancelot dat het voornamelijk onhandigheid was.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #312 Gepost op: 10-05-2023, 12:14:09 »
Op Instagram vertelt Lancelot dat het voornamelijk onhandigheid was.

Aha, kan gebeuren. Mooie bijkomstigheid dat hij daardoor best verdacht overkwam.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #313 Gepost op: 14-05-2023, 21:18:33 »
Ontzettend slimme tactiek bij de DeLorean. Niet een dom risico nemen met all-in gaan (ookal zit je goed), maar wel bewust alle antwoorden naar Toos vermijden, zodat je zeker bent van een 0-score als hij toch de mol is. Wetende dat je daarna een rood scherm kan omkeren. Blijft natuurlijk nog een risico, maar in ieder geval heel slim!  ::bravo::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #314 Gepost op: 14-05-2023, 21:19:06 »
Lancelot is wel echt een hele goede winnaar, zoals hij het spel met de Delorean heeft gebruikt om Toos uit te sluiten. Heel knap!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #315 Gepost op: 15-05-2023, 00:48:55 »
Nu Lancelot wél groen kreeg, wist hij zo goed als zeker dat Toos nooit meer de mol kon zijn. Anders was hij wel laatste of anders één-na-laatste geweest. Heel slim gespeeld inderdaad ::bravo::

Met 10 vragen op de juiste mol invullen (als het hoofdverdachte 1 of 2 is), zit je normaal gezien wel veilig. En nee, dit was niet zonder risico's, want je moet er nog altijd van uitgaan dat je de mol in je top 3 verdachten zit. Anders doe je net als iedereen mee aan de tombola.
« Laatst bewerkt op: 15-05-2023, 00:51:57 door Pac »
...óf niet!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #316 Gepost op: 15-05-2023, 11:14:49 »
Die truc werkt alleen omdat Lancelot spreidde op 2 verdachten Comfort en Lieselot.
In het opdracht topic heb ik vragen die ik kon bedenken voor deze aflevering gegeven. Bij 8 hiervan kies je bij elk antwoord voor meerdere mogelijke mollen.
Als je Toos uitsluit dan kies je bij 2 vragen voor zowel Comfort als Lieselot. Bij 3 kies je alleen voor Comfort en bij de overige 3 voor Lieselot.
Resultaat: 5 op 8 als Comfort of Lieselot de mol is. 0 als Toos de mol is.
In het ergste geval kies je met de 12 overige vragen telkens maar één kandidaat per antwoord. Verdeel je die bijvoorbeeld 7 op Comfort en 5 op Lieselot, dan scoor je 12/20 als Comfort de mol is en 10/20 als Lieselot de mol is. Hoogstwaarschijnlijk genoeg als één van beide de mol is.

Offline Barry21

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #317 Gepost op: 15-05-2023, 12:47:41 »
Ontzettend slimme tactiek bij de DeLorean. Niet een dom risico nemen met all-in gaan (ookal zit je goed), maar wel bewust alle antwoorden naar Toos vermijden, zodat je zeker bent van een 0-score als hij toch de mol is. Wetende dat je daarna een rood scherm kan omkeren. Blijft natuurlijk nog een risico, maar in ieder geval heel slim!  ::bravo::

Ja, het is super slim bedacht. Er is wel een MAAR. Hij kan bvb. niks invullen op Toos en een rood scherm krijgen. Dit betekent niet per se dat Toos wel de mol is, want hij kan bvb. 5/20 behaald hebben (i.p.v. 0/20) en daardoor nog steeds de slechtste score hebben en dat de mol dan blijkt niet 1 van zijn verdachten te zijn, noch Toos.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #318 Gepost op: 15-05-2023, 18:50:05 »
Je kan helaas niet alles hebben bij deze proef ook al zou je het anders spelen.
Als Lancelot een rood scherm had gehad dan wist hij wel bijna zeker dat Comfort en Lieselot (zijn hoofdverdachte) niet de mol waren. Toos zou het inderdaad nog steeds kunnen zijn, net als Leila, Ruben en Thomas.
Ik denk wel dat dit de meest optimale tactiek was.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #319 Gepost op: 16-05-2023, 10:51:09 »
Zeer slim gespeeld van hem en op zo'n cruciaal moment is dat voldoende om de finale te halen. Toos die al langer goed zat werd alsnog geklopt.