Auteur Topic: [kandidaat] Lancelot  (gelezen 18291 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
[kandidaat] Lancelot
« Gepost op: 13-03-2023, 16:33:20 »

https://www.goplay.be/video/de-mol/lancelot-27

Bespreek hier alles over Lancelot.
« Laatst bewerkt op: 19-03-2023, 13:14:42 door Compuart »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #1 Gepost op: 13-03-2023, 18:35:26 »
Snapte iemand iets van dat verhaal over hoe hij zijn lief heeft binnen gehaald .? Hij maakt een cv met wat er te verdienen is, doet er dan niks mee en toch zijn ze samen ?

Geeft bij mij heel erg mixed vibes af . Zou zomaar eens naar buiten toe heel anders kunnen overkomen dan de hidden agenda die hij heeft .

Molvibes 5/10
Eerste afvaller 3/10
Winnaar 7/10

Offline Allalin

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #2 Gepost op: 15-03-2023, 19:43:09 »
Bij de voorstelvideo van Lancelot hoor je, op het moment dat hij zegt: "Nie op de eerste aflevering vaarwel moet", een sirene gaan.
In de originele muziek ( Particles- Mellow Mission) is die sirene niet te horen.

Wordt Lancelot de eerste afvaller?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #3 Gepost op: 16-03-2023, 11:23:12 »
Lijkt wat op Splinter van uiterlijk. Vastgoedmakelaars sowieso nooit te vertrouwen. Kunnen vaak goed dingen opleggen aan mensen en alles beter voorstellen dan dat het is. Zeker een goede molkandidaat dus.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #4 Gepost op: 16-03-2023, 14:09:50 »
Snapte iemand iets van dat verhaal over hoe hij zijn lief heeft binnen gehaald .?

Niet echt ;D. Sowieso licht creepy want nee zou gewoon nee moeten zijn  :-X
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #5 Gepost op: 16-03-2023, 15:16:23 »
Lancelot (en vooral zijn ouders) kwamen al eerder op TV in Vlaanderen:
https://youtu.be/H1-EEhIHU3g

Offline Deluxenite

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #6 Gepost op: 18-03-2023, 08:21:03 »
Lancelot (en vooral zijn ouders) kwamen al eerder op TV in Vlaanderen:
https://youtu.be/H1-EEhIHU3g
Hij heeft blijkbaar ook banden met Reuzegom... Voor de Nederlanders: dat is een studentenvereniging voor mensen uit hoger aangeschreven families waartegen momenteel een proces loopt omdat een van hun nieuwe leden tijdens het doopritueel gestorven is.

Voor alle duidelijkheid: hij was zelf geen lid, maar zou wel gespot zijn op foto's met gekende leden.

Toch niet erg handig om dan nu net in de spotlights te komen staan...

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #7 Gepost op: 18-03-2023, 11:17:35 »
Ai associaties met reuzegom das niet best .

Dan kun je nu wel je fb pagina verwijderen , maar had je je beter kunnen afvragen of je die foto’s er in eerste instantie op had moeten zetten .  Zelfs als je niets met die doop en de dood van Sanda te maken had , is het niets om trots op te zijn als je bij zo’n elitaire, rascistische en gewelddadige vereniging je vrienden had .

Zeker nu de rechtszaak net weer is heropend geen beste zet.

Maar we gaan er maar van uit dat dit niets met Lancelot te maken heeft zoals goplay nu aan zou hebben gegeven. Media moet ook hun verhaaltjes schrijven .
« Laatst bewerkt op: 18-03-2023, 11:44:54 door Tarbozan »

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #8 Gepost op: 18-03-2023, 11:18:57 »
Hij heeft blijkbaar ook banden met Reuzegom... Voor de Nederlanders: dat is een studentenvereniging voor mensen uit hoger aangeschreven families waartegen momenteel een proces loopt omdat een van hun nieuwe leden tijdens het doopritueel gestorven is.

Voor alle duidelijkheid: hij was zelf geen lid, maar zou wel gespot zijn op foto's met gekende leden.

Toch niet erg handig om dan nu net in de spotlights te komen staan...
Banden met Reuzegom is veel gezegd natuurlijk. Ik merk dat mensen hier online nogal zwaar aan tillen, terwijl hij enkel op enkele foto's samen gespot is met een lid van de studentenclub. Voor zover ik weet heeft hij dus totaal niets te maken met de fatale doop of zelfs de studentenclub op zich. Ik vind dan ook dat hier een beetje overdreven op gereageerd wordt door sommigen.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #9 Gepost op: 18-03-2023, 11:49:50 »
Dat is ook de stelling die ik had, het is een media die dit publiceert. Feiten zijn er niet of niet meer te vinden dan een enkele foto met iemand die wel bij reuzegom zat . Feit is ook dat Lancelot nu zijn Facebook pagina heeft verwijderd nadat dit in de media is gekomen.   Mijn enige opmerking naar Lancelot toe is dan ook had je vooraf afgevraagd of je met die foto online wilde komen, dan was dit niet in de media gekomen .

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #10 Gepost op: 18-03-2023, 14:35:37 »
Ach, de Nederlandse WIDM-kandidaten in 2017 hebben allemaal op de foto gestaan met een later veroordeelde drugssmokkelaar. Waar gaat dit in vredesnaam over?
« Laatst bewerkt op: 18-03-2023, 19:08:51 door Michmol »
Woosie down?

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #11 Gepost op: 18-03-2023, 19:19:20 »
Ik vind het als hij zelf nooit lid is geweest inderdaad nogal een stretch …

Wel eens dat hij wellicht z’n socials slimmer had kunnen beheren - want alle banden met Reuzegom zijn nu natuurlijk zwaarbeladen.

Maar das dan eerder het niet goed inschatten wat bekendheid door meedoen aan De Mol doet dan iets wat verder echt kwalijk is toch?

(Ik neem aan dat velen die zelf enigszins tot de elite behoren mensen kennen die bij Reuzegom zitten of zaten? Zijn ouders kwamen in t MBH filmpje ook wel over als mensen die zich in de “gegoede kringen” begeven)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #12 Gepost op: 18-03-2023, 19:23:35 »
Of er nu banden met Reuzegom zijn of niet, het doet niet echt ter zake in onze zoektocht naar de Mol. Bovendien communiceert Play4 dat hij niks te maken heeft met de lopende zaak, dus ik stel voor dat we daar ook zo vanuit gaan en dit laten voor wat het is  ::ok::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #13 Gepost op: 19-03-2023, 11:53:49 »
Toch lijk je me wel redelijk op een bepaalde manier gevormd als je Als Lancelot tussen Oberon, Lohengin en Jevgeni en ouders (vader) die je zo genoemd hebben opgroeit, zonder te generaliseren, maar dat fragmentje uit Man bijt hond gaf me de kriebels.

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #14 Gepost op: 19-03-2023, 23:48:11 »
Vrij kandidaats bij de laatste opdracht leek me, wil gewoon het geld binnenhalen zonder meer.

Bij de eerste leek het soms of hij Ruben wat liet knoeien en observeerde eerder dan zelf te saboteren.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #15 Gepost op: 19-03-2023, 23:55:09 »
Door te pushen om haar te bevrijden , ontneemt Lancelot wel tijd die Lieselot had kunnen besteden om nog meer geld te winnen door die bak te tillen. Het lijkt heel kandidaats maar is het niet echt

In de eerste opdracht bepaalt hij samen met Ruben om door te lopen en 2 kandidaten achter te laten , weg 1000 mogelijke euro .

Verder zegt hij na de spin doe er naar paar keer de zandloper bij.
Geeft net als Ruben aan dat ze waarschijnlijk geen tijd meer hebben en drukt een knop in zonder te wachten op overleg met andere groep .

In opdracht 1 samen met Ruben opvallend aanwezig.  Bij het line dance ook als eerste een fout , weer 500 euro weg .

Hier en daar geeft hij me toch wel wat Molvibes .

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #16 Gepost op: 20-03-2023, 00:06:19 »
Ik heb nog niet echt het gevoel dat dit helemaal mijn soort mens is. Laten we hopen dat dat nog kan groeien tijdens het seizoen. Ik denk dat hij het spel wel hard kan gaan spelen en dat levert hopelijk wel interessante tv op.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #17 Gepost op: 20-03-2023, 07:21:00 »
Ik vond m nog niet zo heel sympathiek overkomen, gaat veel voor zichzelf (in opdrachten mensen achterlaten, drukken zonder overleg) en ook in de biechts lijkt hij me nog niet echt een groepsmens (ik vind dat mensen te snel bleiten)

Hij lijkt me wel iemand die het spel enorm hard kan spelen, maar ben benieuwd hoe hij zich in de groep gaat ontwikkelen en of het iemand is die je als Mol zou kiezen (ik gok voor nu op bikkelharde kandidaat die het doel (de winst) boven de groep zet)

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #18 Gepost op: 20-03-2023, 08:13:25 »
Deze gaat qua persoonlijkheid nog botsen met Lieselot vrees ik.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #19 Gepost op: 20-03-2023, 10:06:07 »
Ik vind hem ook geen sympathieke figuur inderdaad, vooral de opmerkingen die hij in zijn voorstelfilmpjes in Café De Mol en deze eerste aflevering maakte komen nogal onprettig en wereldvreemd over. Blijkbaar is hij in Vlaanderen vooralsnog totaal niet populair. Ondanks dat hij zeker al wat verdachte acties op zijn naam heeft staan maakt dat hem voor mij iets minder verdacht, maar hij kan het zeker nog zijn.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.