Auteur Topic: [kandidaat] Lancelot  (gelezen 18221 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #40 Gepost op: 29-03-2023, 22:24:27 »
Samya had het over Lieselot dacht ik, waarmee ze zoveel had gelachen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #41 Gepost op: 29-03-2023, 23:45:32 »
Ja, dat ook. Maar ik dacht ook dat ze iets zei over haar band met Lancelot. Of ik heb het verkeerd verstaan, dat kan natuurlijk ook.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #42 Gepost op: 3-04-2023, 09:22:57 »
Ik verdacht hem eigenlijk niet. Maar op meerdere momenten in de aflevering was hij echt de enige die consequent dingen fout deed. Op Toos dan na, maar aflevering 3 is te laat als mol om je te tonen. Ook deed Toos weer goede dingen, waardoor ik momenteel Lancelot, helemaal niet overtuigd, maar vooral door gebrek aan beter, als mol aanduid. 

Ik vind hem ook gewoon een toffe kandidaat. Stelt de groep wat op scherp. Dat hij veel kritiek krijgt is typerende voor de hedendaagse maatschappij. Iedereen wil precies een groep met woke, lieve, brave ja-knikkers. Dan wordt het ook maar saai.
« Laatst bewerkt op: 3-04-2023, 09:41:51 door Belgian Mol »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #43 Gepost op: 3-04-2023, 10:15:08 »
Lancelot is er verantwoordelijk voor dat hun team eindeloos op de rode knop heeft gedrukt. Geen mol. Een mol had naar de rode knop gewild en vrijstellingen pakken voor geen geld.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #44 Gepost op: 3-04-2023, 10:22:05 »
Lancelot is er verantwoordelijk voor dat hun team eindeloos op de rode knop heeft gedrukt. Geen mol. Een mol had naar de rode knop gewild en vrijstellingen pakken voor geen geld.
Niet akkoord.
Gezien het dilemma dat in kamer 110 wacht is het voor de mol ook prima om daar 2 kandidaten naartoe te laten gaan. Ideaal snipperavondje om de rest wat zenuwachtig te maken.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #45 Gepost op: 3-04-2023, 10:38:37 »
Niet akkoord.
Gezien het dilemma dat in kamer 110 wacht is het voor de mol ook prima om daar 2 kandidaten naartoe te laten gaan. Ideaal snipperavondje om de rest wat zenuwachtig te maken.
Idem. En een hele makkelijke manier om te voorkomen dat er heel gemakkelijk 5000 euro wordt verdiend. Tuurlijk wil je als mol daar staan. En er is maar 1 kandidaat die je misschien doorheeft.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #46 Gepost op: 3-04-2023, 10:39:37 »
Maar je wil als Mol toch juist wél in de kamer met vrijstellingen zijn? Dan heb je invloed op hoeveel geld er wordt verdiend. Ga je niet naar die kamer, dan bestaat de kans dat er een duo naar buiten komt met één vrijstelling én 5000 euro. Stel even dat Lancelot de Mol is, dan had het in dit geval zomaar kunnen gebeuren dat Toos 5000 euro had verdiend door toch een vrijstelling te pakken.
Een Mol die zomaar 5000 euro in de pot laat komen, terwijl hijzelf ook in die kamer had kunnen zijn, is geen goede Mol.
 
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline lunares

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #47 Gepost op: 3-04-2023, 10:45:38 »

Ik vind hem ook gewoon een toffe kandidaat. Stelt de groep wat op scherp. Dat hij veel kritiek krijgt is typerende voor de hedendaagse maatschappij. Iedereen wil precies een groep met woke, lieve, brave ja-knikkers. Dan wordt het ook maar saai.

Ja, ik ben blij dat iemand dit zegt - ik vind hem ook een toffe kandidaat! Ik ben zelf best woke maar ik kan Lancelot toch ook gewoon grappig vinden.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #48 Gepost op: 3-04-2023, 10:53:44 »
Ja, ik ben blij dat iemand dit zegt - ik vind hem ook een toffe kandidaat! Ik ben zelf best woke maar ik kan Lancelot toch ook gewoon grappig vinden.

Woke is natuurlijk ook maar een buzzword ;) Fijn dat je hem ook een leuke kandidaat vindt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #49 Gepost op: 3-04-2023, 10:56:26 »
Leuk juist de diversiteit aan karakters. Ik geloof niet dat ik me ooit geërgerd heb aan een molkandidaat in de talloze reeksen die ik zag. Diverse karakters maakt de speurtocht ook interessanter.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #50 Gepost op: 3-04-2023, 11:50:24 »
Helemaal mee eens. En het zoekgemaakte eitje van Lancelot was een ontzettend slimme actie. Hoeft niet eens door de Mol te zijn gedaan. Kan ook dat een slimme kandidaat bedacht dat het een goede manier was om Lancelot eens te testen. Je zag dat Lancelot behoorlijk geïrriteerd was en daarmee zijn kandidaatschap prijs gaf. Zou me niks verbazen als Laïla dit op haar geweten heeft. 
 ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #51 Gepost op: 3-04-2023, 13:26:34 »
Ik vond vooral de reactie van Lancelot leuk toen zijn rode ei was verdwenen. Die bozige verontwaardiging. En vervolgens de ijzige stilte in de auto, die in de andere auto ook werd vermoed. Heeft vervolgens Lancelot uit baldadigheid het rode ei van Ruben kapot getikt? Drie keer aanraken is best veel. Nu komt Lancelot mols over in deze opdracht.

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #52 Gepost op: 3-04-2023, 14:02:38 »
Met de rietjes was Lancelot ook EI-genwijs.
'Ook een fijne dag verder...’

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #53 Gepost op: 3-04-2023, 16:31:52 »
Of... Lancelot heeft zelf, toen hij buiten de valiezen in de auto aan het leggen was, het ei kapot gegooid en daarna een toneelstukje opgevoerd om kandidaats over te komen  ::vergroot::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #54 Gepost op: 3-04-2023, 18:26:36 »
Komt op mij over als den Bart van de groep. Gewoon lekker bruusk en kribbig reageren om het vermiste ei. Evenwel een prima tactiek om mingeld te introduceren en die act kan je prima volhouden in de auto.

En deels Robin. Gewoon vol aan staan en fanatiek zijn in opdrachten. En daardoor verdenk ik Lancelot in zijn geheel niet. Allicht een blinde vlek maar ik zie een kandidaat die sjeu geeft aan de groep.  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #55 Gepost op: 3-04-2023, 18:36:47 »
Volgens mij was hij echt boos dat zijn ei weg was. Als hij dat gespeeld heeft, moet hij gauw het vastgoed vaarwel zeggen.   ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #56 Gepost op: 3-04-2023, 19:38:09 »
 ::rofl:: ::rofl::

Zijn vastgoedmakelaars ook niet een soort van acteurs, een huis veel beter beschrijven dan dat is is moet je ook geloofwaardig kunnen  ;D

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #57 Gepost op: 4-04-2023, 12:33:59 »
Bij het opnieuw kijken viel me de absoluut passieve houding bij het kiezen van de stalknechten op van Lancelot. Rustig wachten tot er twee zijn gekozen..?

Ook dirigeert hij Thomas en Toos naar de juiste combinatie Bucephalus en Alexander de Grote. Maar die hoefijzers liggen wel zeer dichtbij Skeeter, de rodeojager. Met veel mazzel weet Toos de veilige haven te bereiken.

In de leader de verwijzing naar weer een film, met ' blijf weg uit kamer', De mol  wil niet naar de vrijstellingskamer gaan en dus drukt Lancelot fanatiek op de knop?
« Laatst bewerkt op: 4-04-2023, 13:54:35 door Mosquito »
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #58 Gepost op: 5-04-2023, 20:15:19 »
Lancelot plaatst zichzelf op de voorgrond, hij oogt een fanatieke kandidaat en is vaak sturend, zowat in alle opdrachten. Af en toe doet hij goede zaken maar dat zijn maar kruimeltjes m.a.w. hij heeft tot nu toe weinig resultaten bereikt en doet vaak foute dingen (bv. Jolly Jumping, het ei van Ruben breken). Dat is de reden waarom hij één van mijn verdachten is.
Fanatieke kandidaten die zelden resultaat bereiken zijn in mijn ogen verdachter dan kandidaten die zich op de achtergrond houden en zich nauwelijks met het spel bezig houden.
« Laatst bewerkt op: 5-04-2023, 20:17:03 door Luc »

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #59 Gepost op: 5-04-2023, 22:30:56 »
Komt op mij over als den Bart van de groep. Gewoon lekker bruusk en kribbig reageren om het vermiste ei. Evenwel een prima tactiek om mingeld te introduceren en die act kan je prima volhouden in de auto.

En deels Robin. Gewoon vol aan staan en fanatiek zijn in opdrachten. En daardoor verdenk ik Lancelot in zijn geheel niet. Allicht een blinde vlek maar ik zie een kandidaat die sjeu geeft aan de groep.  ::ok::
Ja, he. Niks mis mee, ik vond zijn "Ik wil nog steeds die geschilde patatten" een beetje als Robin in "Een boot die zinkt toch niet?" op de muziek van Titanic.  ::rofl::