Auteur Topic: [kandidaat] Lancelot  (gelezen 18340 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #80 Gepost op: 11-04-2023, 08:33:40 »
Gelukkig is er geen haat op dit forum, waarschijnlijk omdat we een community zijn van molloten die elkaar door de jaren heen een beetje hebben leren kennen. (En incidenteel verwijderen we een bericht maar ik kan me niet heugen wanneer dit voor het laatst vanwege haat was.) Het bespreken van het soort idiote berichten dat hierboven gequote wordt vind ik ook niet nodig. Ik snap de verontwaardiging maar we hebben verder niks te maken met het slechtste wat er in mensen naar boven komt op twitter etc. dus laten we het verder gewoon negeren.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #81 Gepost op: 11-04-2023, 09:36:44 »
Met het weigeren van de pasvragen zal Lancelot aan sympathie hebben gewonnen. Hij speelt gewoon zijn  spel en probeert de boel te controleren. Dat lukt niet altijd en soms maakt hij een fout.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #82 Gepost op: 11-04-2023, 10:43:36 »
Samen met Lieselot alleen de pasvragen een aai geven. En lekker fanatiek de bingo in gaan en koekeloeren bij de buren. Voor zover dat gaat met zo'n Gert pak  :P Nee elke aflevering zie ik meer en meer bevestiging dat Lancelot een type Robin/Bart is. Ik hou wel van zulke type kandidaten. Nochtans wel mol af voor mij.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #83 Gepost op: 11-04-2023, 12:16:44 »
Lancelot lijkt me zeker van zijn stuk. Zat hij al vroeg op het goeie spoor?
Samen met Ruben in de allereerste opdracht met de zandloper? Of bij Comfort op de motelkamer?

Offline kovcamaus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #84 Gepost op: 11-04-2023, 12:43:42 »
Moest op het begin aan hem wennen maar een van de leukste kandidaten nu vind ik. Maar na afl 4 definitief niet de mol.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #85 Gepost op: 11-04-2023, 12:54:33 »
Sociaal soms een beetje onhandig, maar zeker niet onsympathiek. Ik vond de manier waarop hij afscheid nam van Samya echt aandoenlijk. Dat ze 'vriendjes waren of zo'. Daarmee had hij mij al om. ::bravo::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #86 Gepost op: 12-04-2023, 10:41:26 »
Ik vond hem de vorige aflevering best verdacht, maar na het weigeren van de pasvraag toch een dikke streep door Lancelot.  ::jaja::

Ik moest ook aan hem wennen (misschien door de onhandigheid wat Molest hierboven zegt), maar vind hem niet onaardig. Ik krijg de indruk dat hij achter de schermen (wat we misschien niet altijd te zien krijgen) wel goed in de groep ligt. Als kandidaat lijkt hij het spel wat harder (en ook tactisch) te spelen; dat doet me heel erg denken aan het Griekenlandseizoen. Als Lancelot hetzelfde doet, komt hij in de finale terecht.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #87 Gepost op: 12-04-2023, 15:52:22 »
Deze gaat qua persoonlijkheid nog botsen met Lieselot vrees ik.
Daar blijkt dus niets van te kloppen.
Lancelot qua persoonlijkheid wel heel broodnodig voor een goed molseizoen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #88 Gepost op: 14-04-2023, 21:28:08 »
Wat vinden jullie de drie beste (mogelijke) molacties van Lancelot tot nu toe? Ik zou zeggen:

- Samen met Ruben het duo Conny en Samya achterlaten en veel te vroeg op de knop drukken waardoor de eerste opdracht meteen grandioos mislukt
- Het duurste voorwerp (1500 euro) uit de trein aan diggelen smijten
- Lucky Luke aan Jolly Jumping koppelen en daarna nog andere foute combinaties willen maken

Offline Evake

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #89 Gepost op: 15-04-2023, 00:21:28 »
Wat vinden jullie de drie beste (mogelijke) molacties van Lancelot tot nu toe? Ik zou zeggen:

- Samen met Ruben het duo Conny en Samya achterlaten en veel te vroeg op de knop drukken waardoor de eerste opdracht meteen grandioos mislukt
- Het duurste voorwerp (1500 euro) uit de trein aan diggelen smijten
- Lucky Luke aan Jolly Jumping koppelen en daarna nog andere foute combinaties willen maken
Die eerste was erg duidelijk...
De mooie Bucephalus weten, maar goedweervandaag en pippi Langkous koppelen, vond ik mooi. Ingaan op Witse en Dimi benoemen.
Het ei van Ruben kikken vond ik ook ne goeie.
Het was ook duidelijk dat hij Ruben in de traagste auto wel echt wou opdrijven, denk dat Ruben hem door heeft (en Lieselot ook). Zijn trouwens de enige 2 die niet zeker genoeg zijn om all in te gaan in de vorige aflevering. Hij nam de pasvraag niet...
De aardappelen willen afschieten.
Kadertje aanduiden op de trein, twijfel zaaien over de vaas. Het tafeltje benoemen als ze bij de start eens kijken naar voorwerpen.

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #90 Gepost op: 19-04-2023, 01:59:59 »
Op de landingsbaan zien we alleen bij Lancelot als hij naar het scherm loopt voor de film moment het logo van de mol. (En dat in filmtheater jaar). Aardige is nog het getoonde moment: "oeps.." , en werekeert het mollogo.
Ook als Lieselot oppert dat comfort niet vloog of dat.. zegt Lancelot meteen iedereen.
'Ook een fijne dag verder...’

Online mocemole

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #91 Gepost op: 19-04-2023, 19:14:19 »
Ik heb de pagina's hier een keer opnieuw gelezen en het enige wat hij kandidaats deed was dus de pasvraag niet nemen.
Misschien wilde hij helemaal niet op die stoel blijven zitten en heeft hij zich vergist in de code van Thomas. Maar dat had niets uitgemaakt als mol want Lieselot zat al met het foute element als eerste op de stoel.
Mol of kandidaat, het was maar 1 pasvraag voor 5000euro, das best veel geld. Ik weet ook niet of de mol die altijd zou pakken, iedereen kijkt dan je richting uit. Zeker als je nog onverdacht bent niet ideaal.
Ik vond het vooral verdacht dat hij zich de volgende opdracht bij de bingo zette, effe afkoelen als mol.

De laatste aflevering vond ik hem nog meer verdacht, waardoor ik mij afvroeg waarom ik hem niet beter in de gaten had.
In de winkel gaat hij als eerste zijn robot opladen, waardoor Toos en Comfort kans hadden dat hun batterijen plat gingen. Gebeurde ook bij Comfort, waardoor ze blind haar partner moest gaan zoeken, gelukkig was er Toos die haar ging helpen, maar beiden veel tijd mee verloren.
En dan gaan al die corn flakes dozen tegen de grond, Lancelot, 0 euro.

Hij begrijpt de omschrijving van de loops van Ruben niet en kiest de foute film. Stuurt Lieselot te veel terug en laat haar (te laat) landen naast de landplek.

Het was ook hij die beurten bijtelde bij de zandloper, misschien had hij dat eerder ook al gedaan, waardoor ze veel te vroeg waren.

Al bij al heeft hij nog niet veel goed gedaan.
Na Thomas op 2 bij mij.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #92 Gepost op: 19-04-2023, 19:17:10 »
In de molbiecht klaagt de mol dat elke kandidaat toch die pasvragen zou pakken.
Lieselot stelt nog voor ze te pakken en weg te gooien. Het feit dat hij daar niks mee deed is streep door Lancelot

Online yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #93 Gepost op: 19-04-2023, 19:43:37 »


Hij begrijpt de omschrijving van de loops van Ruben niet en kiest de foute film.

Ik denk dat niemand de omschrijving van Ruben begrepen had, want het waren geen loops.

Online mocemole

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #94 Gepost op: 19-04-2023, 19:57:17 »
Ik denk dat niemand de omschrijving van Ruben begrepen had, want het waren geen loops.

 ::rofl::
Waarschijnlijk niet.

In de molbiecht klaagt de mol dat elke kandidaat toch die pasvragen zou pakken.
Lieselot stelt nog voor ze te pakken en weg te gooien. Het feit dat hij daar niks mee deed is streep door Lancelot
Met een kleine nuance, Lieselot is kandidaat, en die wilde ze niet.


Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #95 Gepost op: 19-04-2023, 21:07:07 »
En als Lancelot de mol was geweest was hij meegegaan met dat plan.. of had hij ze zelf zogenaamd graag willen hebben.. of had hij ze ff opgetild zodat de bom af zou gaan.
Niemand zou daar raar van kijken verder

Dus hij is de mol niet.
Of een mol die hier niet zo slim is geweest  ::rofl::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #96 Gepost op: 19-04-2023, 21:39:47 »
Of hij durfde niet, bang dat Lieselot weer met de zweep aan de gang zou gaan.    ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #97 Gepost op: 19-04-2023, 21:52:20 »
 ::rofl::
van die zweep wist hij pas toen ze eruit vloog en Ruben dat opeens openbaarde

Online mocemole

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #98 Gepost op: 19-04-2023, 22:47:42 »
En als Lancelot de mol was geweest was hij meegegaan met dat plan.. of had hij ze zelf zogenaamd graag willen hebben.. of had hij ze ff opgetild zodat de bom af zou gaan.
Niemand zou daar raar van kijken verder

Dus hij is de mol niet.
Of een mol die hier niet zo slim is geweest  ::rofl::
Ja, ik weet het. Ik zoek alternatieven omdat Thomas al zo verdacht wordt. Vanaf aflevering 1 op Thomas, en ik had hem nog nooit zo snel juist. Max aflevering 3. Ik hou toch nog een paar anderen in het oog.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #99 Gepost op: 23-04-2023, 21:21:54 »
Dat feitje over vallende cactussen hè... Toen de auto met Thomas wegreed, zag je nog net een cactus vallen. Hint naar Lancelot?
Tell me what your telescope says