Ik denk eigenlijk ook dat het al vast stond dat er 1 (of later meer???) afvaller(s) terug zouden komen. Dit ivm dat er imo iig 1 keer 2 kandidaten tegelijk gaan afvallen. Waarom anders die % goede antw. regel? Daar moet wel gebruik van worden gemaakt, imo op een voor de mol zo gunstig mogelijk tijdstip. Maar wanneer dit is zou ik (nog) niet weten, ik vermoed zo ong. halverwege. Nu is de groep nog lekker groot, is beter voor de mol. Ik denk dat ze Gijs hebben laten terugkomen omdat ze anders met te weinig kandidaten komen te zitten.
Over het loten:
Voor: Roeland (zijn idee zelfs), Isabelle, Yvonne, Victoria, Jim (ik hoop dat ik het goed onthouden heb, maar ik kijk het nog wel even na straks)
Tegen: MM, Sander, Yvon, Lottie (?)
Hierbij viel op dat Sander en Yvon heel erg tegen het loten waren (Yvon wilde perse stoker zijn) en MM eigenlijk heel erg onopvallend en stil in een hoekje (a/d tafel t.o. Roeland) tegen stemde. Vond ik vrij mols gedrag.
Die beller vond ik ook raar, is het mss een Bekende Australier??? En zodoende te linken aan de mol?
Straks maar even rewinden en de afl opnieuw bekijken, ik heb nog de halve nacht wakker gelegen om alles te verwerken!