Ik heb even een btj aanwijzingen zitten zoeken.En nu ben ik op het volgende gekomen.Helemaal aan het begin van aflevering 3 zie je Angela bij een tram staan met de cijfers 358.Is dat iemand opgevallen.Nu ben ik een btj gaan nadenken.Yvon Jaspers kreeg een telefoontje van die vent die een boodschap van de mol doorgaf.Zij zou als ze dan meedeed met mollen 5 vragen toegefluisterd krijgen.Bij Jim gebeurde er hetzelfde en die zou dan 3 goede antwoorden krijgen.Dan blijft isabelle over,maar die hebben we NIET aan de telefoon gezien.Beteknt dat dus dat zij de mol is?Want 4 april is bij elkaar 8.En omdat zij de mol is weet zij het meest aantal goede vragen omdat het over haar gaat?
En dan nog een klein ander detail.Mocht deze theorie kloppen.Telkens als de aflevering begint komen er toch altijd introductiestukjes.Zo van Gijs in helicopter.Presentator enzo...?Nu heb ik even zitten opletten.Je kan volgens mij al een aantal mollen wegstrepen.
En waarom..?Die introductiestukjes laten een aantal opdrachten zien die volgende week nog niet komen. 1 Lottie is aan het duiken.
2 Marc Marie zit in een vliegtuig.
3 Yvon (Jaspers) is krokodillen aan het voeren.
4 Isabelle rent met een helm bij paintballen of een soort van tikkertje?
Zijn dit dan de 4 die doorgaan?Want bij Victoria zie je dat ze in die coupe zit met die tassen ophengelen.Gijs zie je in de helicopter naar de mijnenveld gaan.Sander zie je in de vrachtwagen (wat waarschijnlijk in aflevering 4 komt gezien het introfilmpje voor volgende week.)Jim zie je op het strand waar die een vuurtje maakt.Roeland kruipt in de grot en die is nu exit door zijn ziekte.En dan hebben we nog YvonNE die met iemand praat op een drukke plaats.En ik meen het te herkennen toen ze naar australie kwamen dat dat op de Schiphol?gebeurde...En dit alles is al geweest.Behalve dan van die 4 waarvan de opdrachten nog niet zijn geweest en die volgende week ook nog niet aan bod komen.Zal het dan, omdat het een hele rare widm is met bekende nederlanders,en omdat er nu ook spontaan iemand weer terug is gekomen en er nu ook ineens 2 mensen kunnen afvallen bij de test.Zal het dan zo zijn adt er 2 MOLLEN zijn 1 verliezer en 1 winnaar?Ik bedoel dit is toch al niet een 'normale'wie is de mol!
Ik spits nog ff verder...Naar mijn wie is de MOL theorie..