Als Frédérique op Liz zit, en ze zet [maar] twee jokers in, en ze vliegt er dan niet uit, dan is óf Liz óf Roderick de mol. Er zijn bij die test denk ik zoveel vragen waarbij er voor hen tweeën een aparte antwoordmogelijkheid is, dat het dan wel één van die twee moet zijn. (Of het is Fré zelf!)
Zelf denk ik toch Liz, hoor. Iedereen werkt verder goed mee in de groep. Richard doet wel lastig maar die is het niet. Milouska is onhandig maar dat is haar karakter gewoon. Frederique zat wel op de control-positie in de laatste opdracht, maar dat was ook meer toeval want Mary-Lou mocht als laatste een aantal palen noemen.
De opdrachten zijn trouwens ook echt bullshit. Er valt weinig te mollen lijkt me. Liz is nog steeds mijn mol!
Grote P.S.! Heeft iemand dat vogelachtige geluidje gehoord meteen aan het begin van de aflevering, vlák voordat Karel in beeld komt? Het leken me meer een soort tik-/morse-geluidjes dan een vogel
Ja, dat moet dan haast wel. Maar kijk het eens via deze manier. Wie waren de enigen die jokers nog hadden? Mary Lou, Toine, Frédérique en verder niemand toch? Toine gaf 1 aan Frédérique even als dat Mary Lou 1 van haar jokers gaf aan Frédérique. Beide heeft Frédérique in gezet en Toine zette er
vier in. Dat betekend dat Toine niet meer in het bezit is van zijn jokers, over Mary Lou weet ik het niet. Chris had geen jokers en zat te denken als mol iemand uit zijn groep. Terwijl Frédérique bijvoorbeeld naar voren brengt dat ze rekening gaat houden met de overweging: de mol bevind zich in de tango club.
Maar weinigen hoorde je zo praten tijdens de test.
Voor de rest, over de sneak preview van volgende week. Daarin komt het abseilen van de intro van Richard aan bod. En het blijkt de hoofdoprdracht te worden want het was me toch vele secondes in beeld!
Ook de intro van Liz komt daarin aan bod. Enige wat me nu nog tegenzit is dat niet bekend is of Richard nu een groen scherm zou krijgen of rood.