Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Ideetje voor idtv, schrijf een of andere prijsvraag oid uit, en de winnaar mag met iemand anders mee naar de opnames!! Uiteraard ook zwijgplicht €250.000! Dat zou echt de gaafste prijs zijn die een widm fan ooit kan winnen
En dan mag je dus ook ongeveer een jaar niet op dit forum komen... Volgensmij wordt dat nog een lastige opgave voor een diehard molfan
Ik heb dat er wel voor over hoor
bij rtl boulevard hadden ze t vandaag over klaas van der eerden.. maar ik heb t niet goed gehoord.. ging volgens mij wel over widm!
was ook geen reactie op jou hoor, juist goed dat je alvast wat info geeft! meer op Klaas van der Eerden (is hij trouwens niet ook van Klokhuis?)
En hij zat samen met Richard in een team bij Sterrenlingo.... Ik vind Klaas als cabaretier niks aan, maar het lijkt me verder best een leuke gozer.
Klaas is wel lachen, ik heb die twee dvd's.Hij kan heel goed beatboxen, als hij wél meedoet, ga ik hem vragen op de MFD of hij een rap wil maken over Wie is de Mol?
ik weet het dat Karel het gaat presenteren
Nou, ik heb het liever op de vrijdagavond.Want dan is er vaal nix te beleven...De meeste series waar wij naar kijken zijn vaak op het zelfde uur en dag. Dan hebben we videorecorders te kort. Als ze WIDM op de drukke zaterdag gaan uitzenden, dan mis ik weer veel
Ja beatboxen kan die gozer echt supergoed!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
929 gasten en 4 vaste bezoekers