Als de gebruiksvoorwerpen een functie zouden hebben, dan had ik het wel wat duidelijk in beeld willen zien van iedereen. Ik vraag me namelijk of dick z'n aansteker neer heeft gelegd, maar je ziet niet van iedereen wat ze neerleggen.
Ik moet wel opeens aan die mensen van de productie denken. Zo een heel spel bouwen en dan is het in 10 seconden opgelost haha. Wat me wel opviel is dat Inge niets van sudoku's snapt, maar wel hyperactief erdoorheen tettert. best storend.
Dick zit totaal niet op te letten, kijkt niet eens naar het spel. Iedereen neemt wel snel voor lief dat Eva gelijk heeft. Ze drukt wel aardig haar mening door ook. en in de promo voor volgende week is ze weer als een haaibaai bezig, zullen zien of dat bij haar karakter hoort, of dat ze molt.
Daarnaast hebben die spelltjes niet heel veel zin, maar als je verkeerd loopt lever je ook geld in per persoon, dus heeft het toch wel een beetje zin. Je weet immers niet of Alex de vrijstelling zou krijgen. Het is maar goed trouwens dat er niet iemand daar (bij de sudoku) al moest achter blijven, dan moet je wel heel erg lang wachten.