Poll

Vond je het leuk?

Geweldig!
Het was leuk!
Ik vond het tegenvallen.
Ik vond het niks aan.
Ik kom nooit weer! >:(

Auteur Topic: MolFanDag 2008: 9 maart 2008  (gelezen 273021 keer)

Offline annebeth

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: MolFanDag 2008: 9 maart 2008
« Reactie #1000 Gepost op: 10-03-2008, 17:20:02 »
Me too :)
Was wel grappig, ik dacht: Tepoztlan, want dat kon ik me nog min of meer herinneren van de WIDM podcast, was het Tepotzlan. Heeft Joerie het waarschijnlijk ook fout :D

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #1001 Gepost op: 10-03-2008, 17:20:22 »
de antwoorden:

1. B
2. B
3. A
4. A
5. C
6. B
7. A
8. B
9. D
10. A
11 B
12 D
13 C
14 D
15 C
16 B
17 A
18 B
19 B
20 A
21 C
22 A
23 D
24 B
25 C
26 C
27 B
28 D
29 B
30 B

Nog helemaal juist ook! Iemand heeft goed opgelet!  ;D

10 fouten, met maaw 1 fout waar ik me echt voor schaam (in een vlaag van verstandsverbijstering Dunya ingevuld bij de vraag in welke pinjata het geld zat  ???)
>:D Daarom had ik haar erbij gezet.
Idem met die twee vragen over welke letter Edo op z'n dak had en wie de T op z'n dak had.  >:D

Hopelijk was ie een beetje leuk, ondanks dat ie moeilijk was? Hij moet gewoon moeijlijk zijn, zodat de échte molkenner terecht wint. ;) (en zodat er geen zes winnaars zijn, zoals ooit eens is gebeurd)

Offline annebeth

• Forumlid
  • Sherlock Moles
« Reactie #1002 Gepost op: 10-03-2008, 17:21:50 »
Vond die met de bootnaam en wie de artiest was van het Jorisliedje het moeilijkst, en die van Edo vond ik inderdaad sneaky maar had ik goed :P

Thanks for the quiz

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #1003 Gepost op: 10-03-2008, 17:27:14 »
Leukste belg uit Turnhout/Leuven: uw onderschrift klopt niet ::rofl:: ::rofl::

:-[
2024: wie is de Mol?

Offline WIDMJokertje

• Forumlid
  • ;D
« Reactie #1004 Gepost op: 10-03-2008, 17:32:21 »
die vraag over Regina's Graafmachine  ::rofl::
Had ik nog goed ook  ::rofl::

Maar 1 ding snap ik niet:
Citaat
De Quiz bestaat uit 30 meerkeuzevragen en 1 openvraag over alle details van de Mol
Waar stond die open vraag?

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #1005 Gepost op: 10-03-2008, 17:33:02 »
Maar 1 ding snap ik niet:Waar stond die open vraag?

Dat vroeg ik mij ook af, er waren dit jaar helemaal geen schiftingsvragen?

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #1006 Gepost op: 10-03-2008, 17:39:48 »
Nope, schiftingsvragen (= open vragen) had ik uiteindelijk besloten toch niet te doen. Compuart had het idee om die opdracht met de kaarten te laten doen in geval van gelijke stand. (dat er dus 2 kaarten uitgehaald waren en degene die het snelst vond welke, was dan winnaar)

Maar was ik dus in de heading vergeten aan te passen (die was namelijk gecopy-paste van de versie van vorig jaar). Amateuristisch, ik weet het!  ::schaam::

Offline Marijee

• Forumlid
« Reactie #1007 Gepost op: 10-03-2008, 17:39:57 »
Oooohh, volgend jaar wil ik ook  ::love::
Als ze mijn SET-week dan niet zo verdomde slecht plannen, kom ik, want het klinkt echt suuupergaaf  ::tandpastasmiley::

Alleen denk ik dat ik maar vast moet gaan sparen, als ik hoor wat voor bedragen eruit vliegen bij de veiling  ::)

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #1008 Gepost op: 10-03-2008, 17:42:07 »
Die moet je dus op een gegeven moment van iemand gekregen hebben. Ik hoop dat je dat heb gekregen.

Ik ben Bodejos later op de middag niet tegen gekomen waarna hij het aan mij wilde geven. Wel in het begin van de middag. Maar op het moment dat er petten meegepakt werden woonde ik de veiling bij. Anders zou ik alles op het programma aan me voorbij moeten laten gaan naast het vragenvuur/fotoshoot en een babbeltje maken met kandidaten. Dat wilde ik niet, dus zodoende, na afloop van de veiling liep ik terug naar de tafel en lagen er nog 3 petten.

Maar als er in meerdere gevallen mensen wel een pet hebben meegepakt en het geld aan 1 van de WIDM organisatoren heeft gegeven, zou ik graag te weten komen wie hoeveel geld in ontvangst heeft genomen voor mij. En zou diegene dan ook zo vriendelijk willen zijn mij een PB te sturen? Want ik was niet onvindbaar, ik stond in de menigte op het binnenplein toen de veiling aan de gang was. Algoed, als er 100 man verzameld is op dat binnenplein is het lastig om mij eruit te pikken. Maar enfin, ik was er wel gewoon. Toen de veiling over was, de resterende petten verkocht waren vertrok ik. 't Programma was immers voorbij dus ik ging op weg naar het station.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #1009 Gepost op: 10-03-2008, 17:45:49 »
Het was echt super! :D ::bravo:: Ik heb me echt geamuseerd! ::ok::

Offline PM

• Forumlid
« Reactie #1010 Gepost op: 10-03-2008, 17:46:38 »
Nounou, toch maar vier vraagjes fout!  ::oink::
The see has many drops of water / But the salt won't let you taste the sweat

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #1011 Gepost op: 10-03-2008, 18:17:05 »

Amateuristisch, ik weet het!  ::schaam::
Het blijft liefhebberij, en daarom moeten ''schoonheidsfoutjes' gewoon kunnen.

Offline Lady C

• Forumlid
« Reactie #1012 Gepost op: 10-03-2008, 18:24:50 »
Ik heb geen idee wie hoeveel petten heeft gestolen maar ik mis in totaal 50 euro, dus dat zijn 5 petten. De rest is gelukkig wel verkocht. Verder wil ik ook gewoon rond kunnen lopen zonder dat mensen achter mijn rug om dingen lopen te jatten en het is gebleken dat dat niet mogelijk is. Dus jammer maar helaas. Laatste keer dat ik zoiets nog georganiseerd heb.

Lieve YIDM,

Ik lees direct alle berichtjes even verder en dan mijn reactie van de dag, maar wilde hier toch eerst even op reageren.
Het is idd gewoon ****schandalig !! Ik wist niet dat jij dit organiseerde, maar wel erg leuk initiatief !!
Ook begrijp ik dat je zegt: "Dit nooit meer" alleen al die fans die hier zo blij mee zijn worden erg teleurgesteld vanwege een paar *&^% niet fans in elk geval...
Ik wil graag €5 euro betalen, als er nog 9 mensen mee willen doen hebt jij het geld terug, verdien je..
Maar zou je heel misschien er over na willen denken om volgend jaar toch weer iets te doen ? Ik wil je graag hierbij helpen en dan verzinnen we iets waardoor dit NOOIT meer voor komt ;-))

Liefs Lady C Xx
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #1013 Gepost op: 10-03-2008, 18:31:39 »
het schijnt dat guikie van iemand 10 euro heeft gekregen ... en dat hij op zoek was naar jouw. heb je dat wel gehad ? ( hoorde ik van jos )
anywayz, ik betaal wel mee. jos ook
wie nog meer ? dan is het maar klaar :)
dennis for mole !

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #1014 Gepost op: 10-03-2008, 18:43:43 »
Van Guikie heb ik al een PB ontvangen. Van Bodejos ook, dus dat is 20 euro die nog mijn kant op moet. Resteert 30 euro die ik zelf voor mijn rekening neem. Want Lady C, net zoals nevermind, lief dat jullie het zo aanbieden, maar ik vind dat oneerlijk. Want jullie hebben allebei geen pet gekocht, dus om dan 5 euro bij te betalen aan iets waar jullie buiten staan zeg maar vind ik zelf oneerlijk. Zelfde geldt voor de mensen die nu hun pet al hebben gekocht en 10 euro ervoor betaald hebben. Die hebben hun pet en hebben 10 euro betaald zoals het hoort. En om van een paar van die mensen dan 5 euro te ontvangen vind ik zelf niet juist.

Die 30 euro neem ik zelf voor lief, sterker nog, de rekening is vandaag gewoon betaald door mij. Dus ik waardeer het gebaar maar nee, dat kan ik niet van jullie vragen noch verlangen. Verder zie ik wel hoe en wat m.b.t. volgend seizoen. Ik denk dat ik het dan om ga gooien, wel zoals ik nu deed polsen hoe het met de animo zit en qua kleur en noem het maar via polls bepalen. Maar dat op het moment dat je exemplaren van iets in het vervolg reserveert en dus op de lijst staat, dat ik dan vooraf betalen in ga voeren. Want ik heb nu al 2x zoiets gedaan en bij beide keren heb ik me aan mijn woord gehouden door mensen exemplaren aan te bieden die gereserveerd hadden en geld te doneren aan het goede doel.

Want met vooraf betalen heb je ook geen gedoe of ik wel genoeg geld overhou na afloop om de rekening van te kunnen betalen. Want dan heb ik al de rekening betaald, kunnen jullie je item op komen halen en is iedereen blij.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mariell

• Forumlid
  • agja
« Reactie #1015 Gepost op: 10-03-2008, 19:28:48 »
ik meld me nu ook vast aan om volgend jaar, mocht je iets organiseren weer, een shift van je over te nemen. Je zat daar idd heel de dag. Das nie egt leuk lijkt me?

iig gelukkig dat alweer 20 is terug gekomen.

verder nog even: Kom op met die Fotoos! :D

(ow en wees ook vandaag weer welkom in onze chat...)

Offline opaweethetbeter

• Forumlid
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
« Reactie #1016 Gepost op: 10-03-2008, 19:42:01 »
Ziet eruit alsof het weer leuk is geweest. Heeft iemand misschien de antwoorden van het vragenvuur onthouden?

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #1017 Gepost op: 10-03-2008, 19:43:29 »
Nee, maar er is wel een vraag van jou langsgekomen!  ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #1018 Gepost op: 10-03-2008, 20:00:39 »
niet precies maar op .nl heeft DC wel een samenvatting van een paar vragen en antwoorden gemaakt. Staat volgens mij in het topic over de fandag.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel