Van Guikie heb ik al een PB ontvangen. Van Bodejos ook, dus dat is 20 euro die nog mijn kant op moet. Resteert 30 euro die ik zelf voor mijn rekening neem. Want Lady C, net zoals nevermind, lief dat jullie het zo aanbieden, maar ik vind dat oneerlijk. Want jullie hebben allebei geen pet gekocht, dus om dan 5 euro bij te betalen aan iets waar jullie buiten staan zeg maar vind ik zelf oneerlijk. Zelfde geldt voor de mensen die nu hun pet al hebben gekocht en 10 euro ervoor betaald hebben. Die hebben hun pet en hebben 10 euro betaald zoals het hoort. En om van een paar van die mensen dan 5 euro te ontvangen vind ik zelf niet juist.
Die 30 euro neem ik zelf voor lief, sterker nog, de rekening is vandaag gewoon betaald door mij. Dus ik waardeer het gebaar maar nee, dat kan ik niet van jullie vragen noch verlangen. Verder zie ik wel hoe en wat m.b.t. volgend seizoen. Ik denk dat ik het dan om ga gooien, wel zoals ik nu deed polsen hoe het met de animo zit en qua kleur en noem het maar via polls bepalen. Maar dat op het moment dat je exemplaren van iets in het vervolg reserveert en dus op de lijst staat, dat ik dan vooraf betalen in ga voeren. Want ik heb nu al 2x zoiets gedaan en bij beide keren heb ik me aan mijn woord gehouden door mensen exemplaren aan te bieden die gereserveerd hadden en geld te doneren aan het goede doel.
Want met vooraf betalen heb je ook geen gedoe of ik wel genoeg geld overhou na afloop om de rekening van te kunnen betalen. Want dan heb ik al de rekening betaald, kunnen jullie je item op komen halen en is iedereen blij.