Auteur Topic: [Kandidaat] Edo  (gelezen 114812 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #140 Gepost op: 8-02-2008, 01:12:06 »
Als Dennis wat terug wil doen, volgens het overzicht heeft hij een witte topito dubbel en Edo heeft geen enkele witte... Ik zeg 1 + 1 = 2.
The British are not impressed.

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #141 Gepost op: 8-02-2008, 01:16:30 »
dat zeg ik niet (ja, opzich wel, maar in dit geval niet  ;D ). Edo heeft idd geen witte, maar ook geen rode. De enigen die nog rood hebben zijn Dunya en Dennis en beiden zijn nogal in de race voor een topo, dus die rode zal hij nooit meer krijgen. denk dat hij het opgegeven heeft en het nu maar een ander gunt.
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #142 Gepost op: 8-02-2008, 01:16:40 »
Subtiele zet van Edo om eerst de envelop met -250 te trekken, Als mol zijnde ( hij is in elk geval mijn mol) weet hij dat dat in eerste instantie -1500 betekent. En als mol zijnde weet hij ook dat de opdracht nog een keer gespeeld gaat worden (maar dan met geswitchte kaartjes) en de kans dat dan dezelfde envelop weer gepakt gaat worden lijkt mij klein. Ik had waarschijnlijk ook de andere envelop gepakt. Stel je voor: je wordt teruggeroepen en PJ begint precies hetzelfde verhaal af te steken, na een paar zinnen merk je dan "oh shit we krijgen een herkansing", nou ik zou denken een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen! En vervolgens pak je de 2e envelop en denkt okee nu moet het lukken... En dan heeft de productie stiekem de kaartjes verwisseld! Mindfucking  ;D


Op de bootjes vond ik Edo nou ook niet echt veel geld ophalen. Okee, hij deed leuk mee als achtergrondkoortje van Joris, die wel fanatiek aan het zingen was (kon ook niet anders, deze opdracht was op de buik van Joris geschreven). De meiden waren in het begin ook niet echt aktief, maar hebben later wel veel geld opgehaald met het poseren als "fotomodel". Maar wat heeft Edo nou bijgedragen aan die pesos? De opdracht was gelukt maar of dat nou zo aan Edo te danken was?


Wat betreft het feit dat Edo de mol niet KAN zijn omdat Coen de test op hem zou hebben ingevuld: misschien zit iedereen op Edo en had Coen gewoon de meeste fouten of hij had te lang over de test gedaan. De montage en de voice-overs bij die test neem ik niet serieus, de productie kan daarmee doen wat ze wil en kan ons laten geloven wat ze wil. Het is dus best mogelijk dat meer mensen Edo verdenken, maar dat is natuurlijk niet leuk als wij dat allemaal nu al zouden weten... Of Coen had toch nog wat gespreid (wat ik wel meende te horen bij zijn interview bij Schiffers.fm) met zijn antwoorden bij de test en is niet volledig op Edo gegaan.

Edo is 8e in de leader van de 8e molserie! Vandaar al die hints met het cijfer 8 ;)

Edo is nog steeds mijn mol ::ok::

Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #143 Gepost op: 8-02-2008, 01:25:07 »
Edo heeft idd geen witte, maar ook geen rode. De enigen die nog rood hebben zijn Dunya en Dennis en beiden zijn nogal in de race voor een topo, dus die rode zal hij nooit meer krijgen. denk dat hij het opgegeven heeft en het nu maar een ander gunt.
Nee, maar Dennis heeft dus 2 witte waar hij er uiteindelijk maar 1 van nodig heeft. Dus als vriendelijke geste kan hij die ene witte die hij toch niet gebruikt aan Edo geven, die immers zijn enige groene aan Dennis gaf, bij wijze van ruil. In die context plaatste ik de som x + x = 2, hoeveel is x?
The British are not impressed.

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #144 Gepost op: 8-02-2008, 01:28:52 »
Nee, maar Dennis heeft dus 2 witte waar hij er uiteindelijk maar 1 van nodig heeft. Dus als vriendelijke geste kan hij die ene witte die hij toch niet gebruikt aan Edo geven, die immers zijn enige groene aan Dennis gaf, bij wijze van ruil. In die context plaatste ik de som x + x = 2, hoeveel is x?

Eh, ja...nog steeds 1 inderdaad... Maar daar heeft edo toch verder geen belang bij? Of is het alleen als gebaar van: goh wat aardig, geef ik jou mijn witte? Ik dacht namelijk dat je bedoelde dat dat een motief was om dennis üerhaupt die groene te geven, om zo dus de witte te krijgen. Maar dat heb ik dus verkeerd begrepen? Wat bedoelde je er dan mee te zeggen?
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #145 Gepost op: 8-02-2008, 01:34:06 »
Nou, vanwege...

Ja, edo is een goeierd  :D . Maar ja, dat ie dennis zo maar die topito gaf...

Wilde ik maar zeggen dat Dennis hem geheel uit eigen beweging en om vriendelijk terug te doen een witte kan geven. Edo mist in elke geval die en Dennis kan die missen. Gewoon een actie om blijk te geven van dank voor de groene. Niemand schiet er direct iets mee op, niemand verliest er iets mee, maar gewoon... he... Nou ja, je snapt toch wel?
The British are not impressed.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #146 Gepost op: 8-02-2008, 07:14:40 »
Wat hebben jullie tegen Edo? Iedere week staat dit topic zo zielig op pagina 2.. ::)

Edo is leuk maar geen spraakmakend iemand en toch is hij mijn knuffelbeer van de serie, net als richard de knuffelbeer van zijn serie was en hij knuffelde lekker ::hug::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #147 Gepost op: 8-02-2008, 08:34:32 »
Was echt bang dat edo eruit ging, omdat hij niet zei tijdens het testen wie er het verdachts is.. Maar Joris ging, ook jammer. Vond het een leuke groep dit jaar  ::ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #148 Gepost op: 8-02-2008, 13:51:26 »
Ik vind Edo niet de mol, maar ik vind hem echt een hele, heeeele leuke kandidaat. Ik vind hem zo grappig. Die guitige lach alleen al  ;D

Ik hoop dat jij er tot het einde in blijft.
Maar vind hem dus niet super verdacht.
Laten we jabberen.

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #149 Gepost op: 8-02-2008, 14:21:26 »

Edo is toch echt niet meer verdacht bij mij: de vraag in de taxi: wie heeft welke letter was toch heel slim.
Als ik me niet vergis ging dat niet om de letters die erop stonden maar om cijfers. Omdat er tig van die groene taxi's daar rondrijden was het natuurlijk wel makkelijk om te weten wie in welk nummer zit zodat ze eerst weten waar iedereen is, hij weet natuurlijk niet hoe groot de letters bovenop staan dus volgens mij bedoelde hij dat. Volgens mij maakte allebei de opdrachten weinig uit voor de mol want die weet dat er bij de volgende opdracht waarschijnlijk een hoop geld verspeeld gaat worden als ie tenminste als eerste een envelop pakt en dat deed ie. Mijn mol blijft Edo  ;D
« Laatst bewerkt op: 8-02-2008, 14:26:12 door kakko »

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #150 Gepost op: 9-02-2008, 21:19:37 »
die weet dat er bij de volgende opdracht waarschijnlijk een hoop geld verspeeld gaat worden als ie tenminste als eerste een envelop pakt en dat deed ie.
Niet dat er nou zo veel geld bij was gekomen in het geval van de andere envelop...

Wat mij betreft is Edo absoluut de Mol niet en ik ben het verder absoluut eens met IDM.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #151 Gepost op: 10-02-2008, 17:12:32 »
Ik ga voor Edo. Juist omdat hij zo onverdacht is, is ie verdacht.
Een Patrick molt heel duidelijk en driekwart van de groep stemt dan ook op hem bij de test. Als hij de mol zou zijn zou hij wel de opdracht krijgen van de productie om eens een paar opdrachten rustig aan te doen met mollen.

Daarnaast heeft hij vandaag ook weer prima gemolt: hij werkt keihard voor die opdracht met het zingen, maar ze verdienen er geen zak mee. Dunya komt met een ander idee, en dat wuift hij snel weg. Uiteindelijk lukt de opdracht dan nog wel omdat Joris op het idee komt dat mexicaanse mannen Regina en Dunya vast wel aantrekkelijk zullen vinden.

Bij de taxi-opdracht zit hij te bellen met de anderen.

Bij de opdracht met de opdrachtenvolgorde pakt hij, heel subtiel, het verkeerde kaartje.

Offline Tara01

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #152 Gepost op: 11-02-2008, 15:52:09 »
Als Edo een envelop pakt en de tekst voorleest noemt hij heel overdreven dat er geld "uit" de pot gaat. Alsof hij al wist wat de opdracht zou zijn!

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #153 Gepost op: 11-02-2008, 18:10:26 »
Als Edo een envelop pakt en de tekst voorleest noemt hij heel overdreven dat er geld "uit" de pot gaat. Alsof hij al wist wat de opdracht zou zijn!

Ja, die manier van uitspreken viel mij ook op, ik had er zo het idee bij dat hij ook wist dat er geld 'in' de pot kon met deze opdracht.
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #154 Gepost op: 12-02-2008, 16:53:20 »
Ja, die manier van uitspreken viel mij ook op, ik had er zo het idee bij dat hij ook wist dat er geld 'in' de pot kon met deze opdracht.
Goed opgemerkt ::ok::
Maar ik denk toch niet dat Edo de mol is.
Tijdens die bootjesopdracht was hij goed fanatiek bezig, en niet té fanatiek.
Hij zij tegen Dunya ook: "Ophouden met zeuren, er moet geld in de pot!!!"
Dus voor mij valt hij ook af.
Ik ben dit seizoen niet echt aan het wegstrepen voor mezelf. Ik dacht vanaf aflevering 1 dat Patrick of Joris de mol was. En na aflevering 3 dacht ik alleen Patrick ;)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #155 Gepost op: 14-02-2008, 21:40:55 »
Hmmmm, Edo. Die was heeel verdacht bezig vandaag. Met z'n landkaart op z'n buik ;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #156 Gepost op: 14-02-2008, 21:52:40 »
Goed opgemerkt ::ok::
Maar ik denk toch niet dat Edo de mol is.
Tijdens die bootjesopdracht was hij goed fanatiek bezig, en niet té fanatiek.
Hij zij tegen Dunya ook: "Ophouden met zeuren, er moet geld in de pot!!!"
Dus voor mij valt hij ook af.
Ik ben dit seizoen niet echt aan het wegstrepen voor mezelf. Ik dacht vanaf aflevering 1 dat Patrick of Joris de mol was. En na aflevering 3 dacht ik alleen Patrick ;)


Als je goed hebt opgelet, zag je dat onder het bewind van Edo en Joris er weinig verdiend werd, en dat het geld pas binnenstroomde toen Dunya en Regina hun uiterlijk lieten gelden... Lekker fanatiek was hij wel, maar verdiende hij veel? Nee...

Offline Rubmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #157 Gepost op: 15-02-2008, 07:48:15 »
HIj had wel heel 'toevallig' een wereldkaart op zn buik bij de opdracht met de pinata's. Een echte streek van iemand met voorkennis... de mol.

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #158 Gepost op: 15-02-2008, 08:41:39 »
Daarvoor kwam ik ook naar dit topic, om die landkaart, haha! Het was ook wel heel vreemd dat hij kleuren noemde die leken op oranje, maar dus niet de goede kleuren waren.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #159 Gepost op: 15-02-2008, 10:56:04 »
En dat hij met het bootje niet een deel van de mangrove in zou passen, dat toch leek te lukken en toen hing daar ook nog eens 750 euro. "750 euro, oh cool" (Dat gezicht van Dennis was toen wel trouwens heel grappig)