Auteur Topic: [Kandidaat] Georgina  (gelezen 35733 keer)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #40 Gepost op: 10-01-2008, 20:22:29 »
ze wordt met milouska vergeleken omdat mensen haar dom vinden blijkbaar.. en las ook al vergelijkingen met nadja..
Ik vind Georgina absoluut niet op 1 van die 2 lijken.. En hoe ze in afl 1 was, zo ken ik haar ook, dus tot zover haarzelf in mijn ogen..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #41 Gepost op: 10-01-2008, 21:57:01 »
Ik vond haar erg grappig deze keer. Borsten en Edo.. Riiiight ;D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #42 Gepost op: 10-01-2008, 22:50:42 »
Ik vind Georgina een grappige kandidaat  :D

Vooral deze aflevering :P Toffe karikaturen maken, vooral die van haarzelf  ::oink:: ::ok::
Maar met name met die kofferweeg opdracht dat ze, met al die kleren aan verschijnt bij de executie. Net zoals Edo overigens. Ook haar commentaar bij het horen van de namen. Dat ze grote borsten als een grote buik ziet, nee, ik mag haar wel.

Vind haar in WIDM heel leuk overkomen i.t.t. de films die ik gezien heb waarin ze acteerde.
En ergens kan ze nog wel de mol zijn ook, al blijf ik erbij dat ik nu gewoon een man wil zien als mol. Dus voor mij is Georgina niet de mol, wel een hele leuke kandidate.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline ThatFizzy

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #43 Gepost op: 11-01-2008, 02:28:22 »
Arme Georgina toch...

Niet alleen bij Jort bruine flesjes krijgen, maar zelfs in Mexico... :-X

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #44 Gepost op: 11-01-2008, 08:42:29 »
Wat speelt zij goed de onnozele zeg, ongelooflijk.

Hoe kan ze nu bij het wiegen van een kind door Patrick denken aan zichzelf met haar kat, en de andere signalen gewoon negeren? En hoe kan ze aan Edo denken terwijl Patrick heel duidelijk borsten aanduidt?

Volgens mij zei ze wat anders dan ze daadwerkelijk dacht. In haar hoofd moet ze de juiste namen hebben gehad, maar tegen de camera expres de verkeerde noemen. Volgens mij is ze heel slim. Het lijkt nu of ze loopt te mollen, maar ondertussen doet ze het gewoon goed.

Geweldige tekeningen trouwens  ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #45 Gepost op: 11-01-2008, 11:46:11 »
Ze is (na annette ) Mijn mol  >:D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #46 Gepost op: 11-01-2008, 14:30:45 »
Georgina is denk ik hartstikke slim, maar weet zichzelf gewoon goed neer te zetten. Ik denk dat ze een bepaalde houding heeft. Ik vond haar in ieder geval heel erg grappig deze aflevering!

En een-raar-soort-van-verdacht ook...
Laten we jabberen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #47 Gepost op: 11-01-2008, 15:15:38 »
Stel Georgina is de Mol: zou ze dan geweten hebben welke drie namen Coen en Dunya in de seinopdracht hadden uitgekozen? Uiteindelijk kiest ze de goede. Dus als ze de Mol is en wilde saboteren, wist ze kennelijk niet dat dit de goede namen waren. Is dat logisch? Ik denk van niet. Ik denk dat er best een manier was om Mol Georgina op de hoogte te brengen van de juiste namen. En dus dat ze niet de Mol is.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #48 Gepost op: 11-01-2008, 15:18:01 »
Goede observatie Heinz, dat lijkt me juist. ::ok::
The British are not impressed.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #49 Gepost op: 11-01-2008, 15:32:01 »
Tsja, daar is iets voor te zeggen. Maar ze kan het toch geweten hebben, ze om hebben gedraaid en zo verstieren, maar toch iets minder verdacht zijn. Zo zou de fout ook eerder bij Joris hebben gelegen.
Laten we jabberen.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #50 Gepost op: 11-01-2008, 15:36:25 »
Maar zij had de antwoorden wel goed, dus als zij mol was, de antwoorden wel goed tekende (en dat zag er op zich goed uit, kandi's leken goed!), dan was toch de kans dat Joris ze goed over zou nemen te groot! Terwijl het makkelijk voor haar was geweest slechter te tekenen of een heel andere kandidaat te tekenen, zodat de kans dat Joris het fout zou zien 100% was.
The British are not impressed.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #51 Gepost op: 11-01-2008, 15:38:16 »
terwijl Patrick uitbeeld dat Coen pas een kindje heeft gekregen....

"oh, volgens mij ben ik dat, zo sta ik ook altijd met mijn kat"

Alsof Patrick en Dennis dat weten....

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #52 Gepost op: 11-01-2008, 15:39:36 »
Al legt zij de gekste verbindingen (haalt ze heel Alice in Wonderland erbij, bijvoorbeeld), zolang zij de juiste kandidaten tekent is dat onmols.
The British are not impressed.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #53 Gepost op: 11-01-2008, 16:10:13 »
Dat is ook waar.
Maar volgens mij ben ik ook een beetje in de war, want maakte het nou wel of niet uit in welke volgorde Coen, Georgina en Edo werden genoemd aan JPH? Nee he?
In dat geval al een stuk minder mols inderdaad.
Laten we jabberen.

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #54 Gepost op: 11-01-2008, 16:14:59 »
terwijl Patrick uitbeeld dat Coen pas een kindje heeft gekregen....

"oh, volgens mij ben ik dat, zo sta ik ook altijd met mijn kat"

Alsof Patrick en Dennis dat weten....

patrick zal dit zeker wel weten. Patrick en georgina zijn hele close vrienden

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #55 Gepost op: 11-01-2008, 16:22:19 »
Maar volgens mij ben ik ook een beetje in de war, want maakte het nou wel of niet uit in welke volgorde Coen, Georgina en Edo werden genoemd aan JPH? Nee he?
Maakte niet uit. PJH zelf liet hem de twijfelfoto zelfs als laatst pakken, puur om de spanning voor de kijkers op te drijven (we hadden immers niet gezien welke Joris uiteindelijk koos, tot dat moment).
The British are not impressed.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #56 Gepost op: 11-01-2008, 16:24:21 »
Dan is het omdraaien van de volgorde dus totaal niet mollerig geweest, nee.

In dat geval: wat een goede observatie, Heinz.  ::tandpastasmiley::
Laten we jabberen.

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #57 Gepost op: 11-01-2008, 21:44:27 »
Stel Georgina is de Mol: zou ze dan geweten hebben welke drie namen Coen en Dunya in de seinopdracht hadden uitgekozen? Uiteindelijk kiest ze de goede. Dus als ze de Mol is en wilde saboteren, wist ze kennelijk niet dat dit de goede namen waren. Is dat logisch? Ik denk van niet. Ik denk dat er best een manier was om Mol Georgina op de hoogte te brengen van de juiste namen. En dus dat ze niet de Mol is.
Ik denk niet dat ze Georgina die namen hebben doorgegeven.
Als ze de mol is, denk ik dat ze er zelf voor had moeten zorgen dat de opdracht niet slaagde.
De redactie gaat echt niet álles voorzeggen?
In dat geval kan ze nog best hebben gemold, en als mol perongeluk toch alles goed hebben gedaan.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2008, 21:46:11 door Liett »

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #58 Gepost op: 11-01-2008, 21:58:03 »
terwijl Patrick uitbeeld dat Coen pas een kindje heeft gekregen....
"oh, volgens mij ben ik dat, zo sta ik ook altijd met mijn kat"
Alsof Patrick en Dennis dat weten....

::rofl:: Ik vond dit zo grappig he.
Vooral toen ze zei: Oh en Dennis speelt voor hond
::rofl::

Maar ikd enk ook niet dat zij de Mol is, anders had ze het fouten maken niet van Joris laten afhangen en had ze zelf wel een verkeerde kandidaat doorgeven. Eentje maar.
The sun came up and reality set in.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #59 Gepost op: 11-01-2008, 22:18:10 »
Ik denk niet dat ze Georgina die namen hebben doorgegeven.
Als ze de mol is, denk ik dat ze er zelf voor had moeten zorgen dat de opdracht niet slaagde.
De redactie gaat echt niet álles voorzeggen?
In dat geval kan ze nog best hebben gemold, en als mol perongeluk toch alles goed hebben gedaan.


Op zich geloof ik ook in deze mogelijkheid. Bij alledrie namen zat ze te klooien, maar kwam per ongeluk goed uit. Haar 'biecht' van: nu ga ik mollen, kan ook alvast opgenomen zijn voor de uitlegaflevering, maar omdat ze met haar daad alles goed zet en daarna Joris toch weer wisselt, kan de redactie besloten hebben deze biecht nu al in de aflevering te monteren, zodat Georgina overkomt als een nepmol, als een serieus kandidaat.

Ik weet niet wat ik over deze molsheid moet denken, wel grappig om te zien hoe ze met 3 foute redeneringen toch op 3 juiste namen komt.

 8)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!