Auteur Topic: [Presentator] Pieter Jan Hagens  (gelezen 35287 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #100 Gepost op: 31-01-2008, 22:15:01 »
Of het was gewoon handiger zonder dat het speciaal met een opdracht te maken had. Weten wij veel.

dat denk ik ook ja.
er gebeurt zo veel buiten de opdrachten om (en ook in de opdrachten) dat de kans dat het met een opdracht te maken heeft wel erg klein is.
wie weet waar PJ allemaal uithangt al die dagen.

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #101 Gepost op: 31-01-2008, 23:48:59 »
Bij de visagie

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #102 Gepost op: 31-01-2008, 23:49:39 »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #103 Gepost op: 1-02-2008, 17:47:03 »
en op de wc.  ::)


Dagenlang? Zo beroerd kan mexicaans eten toch niet zijn?

Die keren dat hij wel bij de kandidaten is, doet PJ het prima. Hoop dat de ontwikkeling zich doorzet in zijn volgende seizoen.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #104 Gepost op: 2-02-2008, 17:14:50 »
In aflevering 3 al doorhebben en zeggen dat het dan géén steengoede mol is...

Hij zegt toch juist dat het wel een steengoed mol is?
En CF: sinds wanneer is mysterieus iets anders dan mystiek?
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #105 Gepost op: 2-02-2008, 17:48:54 »
Hij zegt toch juist dat het wel een steengoed mol is?
En CF: sinds wanneer is mysterieus iets anders dan mystiek?

Ik begrijp waarom je dit vraagt. De termen worden zo vaak met elkaar verwisseld dat voor velen de betekenissen identiek zijn geworden, toch hebben ze een volledig verschillende oorsprong. De term mystiek verwijst naar de Mystiek (i.e. de filosofische leer waarbij men streeft naar de bijzondere, persoonlijke vereniging van God met de menselijke ziel). Mysterieus is dan weer afgeleid van mysterie (een onverklaarbaar fenomeen). Een grove vergissing mag je het verwisselen van deze twee begrippen ook niet noemen, want ze is op één of andere manier zelfs in de Van Dale gesukkeld. Zo zie je maar: niets of niemand is onfeilbaar. :)

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #106 Gepost op: 2-02-2008, 20:17:46 »
Bij mijn weten heeft mystiek altijd nog twee betekenissen: idd vereniging met God, maar ook geheimzinnig. En laat dat nou ook de betekenis van mysterieus zijn.
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #107 Gepost op: 2-02-2008, 20:19:26 »
Maar ach, om nou te discusiëren over de betekenis van een woord... daar gaat dit topic helemaal niet over.
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #108 Gepost op: 2-02-2008, 21:26:03 »
Maar ach, om nou te discusiëren over de betekenis van een woord... daar gaat dit topic helemaal niet over.
Mee eens...

Bij mijn weten heeft mystiek altijd nog twee betekenissen: idd vereniging met God, maar ook geheimzinnig. En laat dat nou ook de betekenis van mysterieus zijn.
Mystiek heeft idd meerdere betekenissen, maar de betekenis "geheimzinnig, raadselachtig" (als weergegeven op vandale.nl) deelt het met mysterieus, dus in dat geval mag je zowel mystiek als mysterieus gebruiken.
The British are not impressed.

Offline Stanas

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #109 Gepost op: 18-02-2008, 19:55:48 »
Ik moet zeggen dat ik PJ best een goede vind! Okay, het is geen Karel, maar ik vind het ook niet eerlijk om ze met elkaar te vergelijken.

Bovendien is PJ in het echt een onwijs leuke man. Ik heb hem elk weekend aan mijn kassa en hij is erg vriendelijk. Ik durf alleen nooit iets tegen hem te zeggen over de mol  :-\\ Wie weet doe ik dat nog wel een keer...

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #110 Gepost op: 7-03-2008, 01:33:09 »
Pieter Jan is in aflevering 10 wel echt subliem  ::rofl:: Heel droog.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #111 Gepost op: 7-03-2008, 09:33:00 »
Pieter Jan, je hebt het ::ok:: gedaan! Totaal anders dan Karel, maar lekker op je eigen manier, petje af! ::jaja::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #112 Gepost op: 7-03-2008, 10:27:38 »
Pieter Jan, je hebt het ::ok:: gedaan! Totaal anders dan Karel, maar lekker op je eigen manier, petje af! ::jaja::
::jaja:: PJ is me 100% meegevallen na 'Die is de mol'.  Lag toch aan het programma dat dat niks was. In 'Wie is de mol' was PJ heeeel prettig.  ::ok::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #113 Gepost op: 7-03-2008, 10:46:19 »
Volgend jaar neemt hij de job weer op zich, volgens Coen (zie zijn weblog entry in het Coen Topic)

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #114 Gepost op: 7-03-2008, 11:24:26 »
Pieter Jan, je hebt het ::ok:: gedaan! Totaal anders dan Karel, maar lekker op je eigen manier, petje af! ::jaja::

Vind ik ook. Karel was ontzettend goed, maar PJ heeft het zeker niet slecht gedaan. In tegenstelling tot wat ik na DIDM vreesde heeft PJ helemaal geen afbreuk gedaan aan het programma. Hij heeft er ook zichtbaar van genoten en dat is altijd leuk om te zien. 

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #115 Gepost op: 7-03-2008, 12:40:24 »
Ik vind ook dat hij het heel erg leuk heeft gedaan, maar hij is nog steeds geen Karel.
(No offence dus, maar dat vind ik gewoon echt.)
Laten we jabberen.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #116 Gepost op: 7-03-2008, 15:15:03 »
Een waardige opvolger! ::ok::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #117 Gepost op: 7-03-2008, 15:34:06 »
Eerst hadden we Angela, zij WAS WIDM.
We baalden dat ze wegging en dat Karel ervoor in de plaats kwam.

Niet iedereen was even blij met Karel, omdat het toch een ander gezicht was, maar Karel deed het fantastisch en was een waardige opvolger van Angela.

Na twee seizoenen was het helaas ook exit Karel, en PJH kwam daarvoor in de plaats.
Natuurlijk is het jammer dat we Karel kwijt zijn, jammer voor Karel zelf, maar ook jammer voor ons.

Nu hebben we PJH gezien, en ik vind hem ook heel goed!
Natuurlijk is het even wennen als er weer een nieuwe presentator is! PJH heeft het ook fantastisch gedaan en heeft zich als een waardige opvolger bewezen. Ieder heeft zijn eigen manier van presenteren, dus daar kan je iemand niet op afrekenen.

En mocht je PJH niks vinden, dan denk ik niet zozeer dat het is om de persoon zelf, maar meer omdat we zo van Karel zijn gaan houden (hoe sentimenteel haha) als presentator, en omdat we het zo enorm jammer vinden voor Karel zelf aangezien je gewoon aan hem zag en hoorde dat hij het fantastisch naar zijn zin had bij WIDM! (en aan de leuke afterparties!).

Ik ben er dan ook van overtuigd dat als PJH volgend jaar weer presenteert, en het jaar daarna komt er nog een reeks met bijvoorbeeld een nieuwe presentator (nee geen Tooske haha), iedereen over de nieuwe presentator zal zeggen: hij/zij doet het ook oke, maar het is geen PJH!


*amen* :P
Triomf!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #118 Gepost op: 7-03-2008, 22:40:39 »
Nou, ik vond PJH  ::ok::

Meer heb ik er niet over te zeggen   ::tandpastasmiley::

Offline Rubmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #119 Gepost op: 8-03-2008, 13:32:41 »
Het mooie aan PJ is dat hij het spel het spel laat. Hij maakt er absoluut geen one man show van en de kandidaten staan centraal, bij Karel was dit af en toe  anders.