Auteur Topic: Alice in Wonderland HINTS  (gelezen 144064 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alice in Wonderland HINTS
« Reactie #140 Gepost op: 10-01-2008, 21:49:34 »
Doolhof volgende week, lijkt me duidelijk!

Idd
« Laatst bewerkt op: 10-01-2008, 23:12:26 door Megan, Reden: link verstopt »

Offline Chimera

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alice in Wonderland HINTS
« Reactie #141 Gepost op: 10-01-2008, 21:56:44 »
Wat denken jullie van de tekening die Georgina van zichzelf maakt, met 2 vlechtjes en een kat naast haar. Lees net dat Alice zelf ook een kat heeft. (heb jammer genoeg geen screen shot, wie weet iemand anders?)

Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alice in Wonderland HINTS
« Reactie #142 Gepost op: 10-01-2008, 21:57:30 »
Wat denken jullie van de tekening die Georgina van zichzelf maakt, met 2 vlechtjes en een kat naast haar. Lees net dat Alice zelf ook een kat heeft. (heb jammer genoeg geen screen shot, wie weet iemand anders?)
Yep, en die kat heet Dinah.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Alice in Wonderland HINTS
« Reactie #143 Gepost op: 10-01-2008, 22:05:06 »
The British are not impressed.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Alice in Wonderland HINTS
« Reactie #144 Gepost op: 10-01-2008, 22:07:33 »
Yep, en die kat heet Dinah.

Dunya is Dinah?

Lijkt wel of dit jaar de kandidaten zijn gescreend op karakters uit Alice.. Misschien dit keer mol eerst gezocht (een geschikte Alice) en daarom heen andere karakters toegevoegd..

Regina = Harten Koningin
Joris = Harten Boer
Edo = Humpty Dumpty?
en nu
Dunya = Dinah..

(ben vast paar vergeten, later terugzoeken maar)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

WorldExpress

  • Gast
Re: Alice in Wonderland HINTS
« Reactie #145 Gepost op: 10-01-2008, 22:09:25 »
Misschien dit keer mol eerst gezocht (een geschikte Alice) en daarom heen andere karakters toegevoegd..
Lijkt me niet eigenlijk

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alice in Wonderland HINTS
« Reactie #146 Gepost op: 10-01-2008, 22:15:33 »
Wat denken jullie van de tekening die Georgina van zichzelf maakt, met 2 vlechtjes en een kat naast haar. Lees net dat Alice zelf ook een kat heeft. (heb jammer genoeg geen screen shot, wie weet iemand anders?)

hier nog een foto van de kunst van georgina
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Chimera

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alice in Wonderland HINTS
« Reactie #147 Gepost op: 10-01-2008, 22:27:11 »
Jaaa, die bedoel ik, dankjewel tommie! Als ze die kat ook nog een lachend gezicht had gegeven was ik overtuigd ;)
Ik denk alleen dat die kat op haar tekening onnodig was, zonder dat beest had men haar waarschijnlijk ook wel herkent (met haar 2 vlechtjes).

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alice in Wonderland HINTS
« Reactie #148 Gepost op: 10-01-2008, 22:28:05 »
SOS-taal deed me ook denken aan Alice in Wonderland, want Alice wordt ook steeds langer en korter, totdat ze door het deurtje past........

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alice in Wonderland HINTS
« Reactie #149 Gepost op: 10-01-2008, 22:40:10 »
Ik ga nu voor Georgina als mol..

De mol tekent niet voor niks een kat naast der..
De mol doet niet voor niks een jurkje aan tijden het mollengrijpen..

Nee georgina is me 2de mol :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alice in Wonderland HINTS
« Reactie #150 Gepost op: 10-01-2008, 22:43:04 »
georgina tekent een kat omdat ze er zelf 2 heeft en bijna iedereen dit weet, omdat ze het altijd over haar katten heeft..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Alice in Wonderland HINTS
« Reactie #151 Gepost op: 10-01-2008, 22:44:24 »
Flesjes, Alice zat in een flesje en dreef op het water. Welke kandidaten zaten in het bootje? Edo en Regina?
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Alice in Wonderland HINTS
« Reactie #152 Gepost op: 10-01-2008, 22:45:01 »
WIDM blijft bovenal over kijkcijfers gaan, dus ik denk niet dat de kandidaten zijn geselecteerd op characters. ze moeten natuurlijk wel een flinke portie BN-ers binnenslepen voor een goede kijkcijferhit  ::jaja:: (volgens mij alleen al al die 3fm luisteraars..)

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Alice in Wonderland HINTS
« Reactie #153 Gepost op: 10-01-2008, 22:47:14 »
Hoewel ik totaal niet in deze theorie geloof vind ik hem erg leuk en ik ben dan ook niet te beroerd om ook even wat olie op het vuur te gooien.

- Hoofdstuk 2 heet "The pool of Tears", waarin Alice in een meer van tranen valt, dat ze zelf heeft veroorzaakt doordat ze huilde toen ze erg groot was. Dunya brak deze aflevering in tranen uit en vervolgens gingen de kandidaten een meer op ... En Dunya heeft ook al van die grote ogen, net als Alice.
- Hoofdstuk 11 heet "Who stole the tarts". Tarts zijn gebakjes en in deze aflevering zijn deze geintroduceerd in de vorm van de tonino's of hoe ze ook heten. Met een beetje mazzel gaan er inderdaad nog wat van die dingen gestolen worden en dan is deze theorie echt bewezen.

Er is al gesuggereerd dat de kat van Georgina de Cheshire Cat moet zijn, maar dat klopt natuurlijk alleen maar als hij halverwege de serie ineens vermist raakt en dat ze dan alleen nog maar een foto van zijn grijns heeft ofzo.


Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alice in Wonderland HINTS
« Reactie #154 Gepost op: 10-01-2008, 22:49:28 »
tot zover vind ik voornamelijk de leader nog steeds het meest op alice slaan..
alle stukjes in die leader zijn namelijk terug te redeneren naar alice..

in de opdracht moesten ze flesjes stuk schieten, maar of dat nu een hint is net zoals het bootje..  er zitten zoveel dingen in alice dat alles dan wel als verwijzing gezien kan worden.. regina en dunya huilen alice huilt, georgina heeft een kat er zit een kat in alice (verder zitten er heel veeel dieren in alice overigens) dunya had het b.v over boeken.. alice leest een boek,.. maar dat vind ik dan allemaal weer een beetje te ver gezocht eerlijk gezegd..

wat ik wel duidelijk op alice vind slaan:
de hartenboer
de klok
de boten die om de vogel op de paal een rondje vaart
het maisdoolhof
en de achtbaan

Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Alice in Wonderland HINTS
« Reactie #155 Gepost op: 10-01-2008, 22:52:09 »
Hoewel ik totaal niet in deze theorie geloof vind ik hem erg leuk en ik ben dan ook niet te beroerd om ook even wat olie op het vuur te gooien.

- Hoofdstuk 2 heet "The pool of Tears", waarin Alice in een meer van tranen valt, dat ze zelf heeft veroorzaakt doordat ze huilde toen ze erg groot was. Dunya brak deze aflevering in tranen uit en vervolgens gingen de kandidaten een meer op ... En Dunya heeft ook al van die grote ogen, net als Alice.
- Hoofdstuk 11 heet "Who stole the tarts". Tarts zijn gebakjes en in deze aflevering zijn deze geintroduceerd in de vorm van de tonino's of hoe ze ook heten. Met een beetje mazzel gaan er inderdaad nog wat van die dingen gestolen worden en dan is deze theorie echt bewezen.

Er is al gesuggereerd dat de kat van Georgina de Cheshire Cat moet zijn, maar dat klopt natuurlijk alleen maar als hij halverwege de serie ineens vermist raakt en dat ze dan alleen nog maar een foto van zijn grijns heeft ofzo.



Voor iemand die niet in deze theorie gelooft, weet je hem wel goed te verdedigen. Maar zoals eerder opgemerkt door Kolko, die kat heet Dinah, wat verdacht klinkt als Dunya..
En met de Verkademeisje-reclame en nu jou tranen lijkt Dunya ineens de Alice...
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: Alice in Wonderland HINTS
« Reactie #156 Gepost op: 10-01-2008, 22:59:26 »
Ik vind het allemaal nog te veel tunnelvisie. De belangrijkste hints zitten inderdaad in de trailer. Ook de betekenis van sommige namen is frappant:

Regina: Koningin
Joris: Boer
Georgina: Boerin

Maar dat roept meteen weer vragen op: de mensen zijn echt niet gecast op hun namen, dus dat moet toeval zijn.
C'est le Fruit!

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Alice in Wonderland HINTS
« Reactie #157 Gepost op: 10-01-2008, 23:01:14 »
Voor iemand die niet in deze theorie gelooft, weet je hem wel goed te verdedigen. Maar zoals eerder opgemerkt door Kolko, die kat heet Dinah, wat verdacht klinkt als Dunya..
En met de Verkademeisje-reclame en nu jou tranen lijkt Dunya ineens de Alice...
En dan heb ik het nog niet eens gehad over Dennis die opeens een raar hoedje draagt. The Mad Hatter!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Alice in Wonderland HINTS
« Reactie #158 Gepost op: 10-01-2008, 23:02:32 »
De kat van Georgina heet toch Dinah? Of snap ik het nou verkeerd?
Dus Georgina => alice => kat van Georgina => Dunya is de hint-keten?
The British are not impressed.

WorldExpress

  • Gast
Re: Alice in Wonderland HINTS
« Reactie #159 Gepost op: 10-01-2008, 23:03:58 »
De kat van Georgina heet toch Dinah? Of snap ik het nou verkeerd?
Dus Georgina => alice => kat van Georgina => Dunya is de hint-keten?
Iig heet de kat van Alice Dinah, van georgina weet ik 't niet?