Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 72265 keer)

Offline mr.mol

  • Forumlid
  • Dennis de Bengel :)
Re: Aflevering 2
« Reactie #80 Gepost op: 10-01-2008, 22:03:12 »
Overigens vond ik dat die sein-opdracht heel goed ging

Ja das wel s iets nieuws in een WIDM serie , dat zoon grote opdracht gewoon lukt ::tandpastasmiley::

Offline Junkhead

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #81 Gepost op: 10-01-2008, 22:05:15 »
Ja das wel s iets nieuws in een WIDM serie , dat zoon grote opdracht gewoon lukt ::tandpastasmiley::

Nou gelukt is het niet:P Maar vond die grijns van joris wel lijp:p Kun je zien dat Annette door alleen het missen van die opdracht wellicht eruit is gegaan.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 2
« Reactie #82 Gepost op: 10-01-2008, 22:05:31 »
bah .... joris mocht ik wel, tot vandaag !
tis net nadja de 2e, wat een misselijk ventje ! die discussie hadden we vorig jaar ook, mja. ze moeten eens echt voor het geld gaan. verdacht worden is prima, maar dit
bah

Ik wil me niet zo sterk uitdrukken maar ik vind het toch een kolere streek en spelbederf, beetje mollen is wel leuk (MM die foto jat in serie 5) maar dit gaat me toch echt te ver, stom stommer stomst. ::niet-ok::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Trisch

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #83 Gepost op: 10-01-2008, 22:07:04 »
Hmm misschien dan toch maar terug naar de onbekende mensen die het spel gaan spelen....¿¿¿

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 2
« Reactie #84 Gepost op: 10-01-2008, 22:07:21 »
precies, net als nadja vorig jaar.
heb ik geen respect voor.
moet je nagaan, als elke kandidaat dat zou doen om verdacht te worden, dan kan je beter helemaal geen spel spelen.
ik vind het misselijk. zo hoor je widm niet te spelen.
dennis for mole !

WorldExpress

  • Gast
Re: Aflevering 2
« Reactie #85 Gepost op: 10-01-2008, 22:08:31 »
Ik wil me niet zo sterk uitdrukken maar ik vind het toch een kolere streek en spelbederf, beetje mollen is wel leuk (MM die foto jat in serie 5) maar dit gaat me toch echt te ver, stom stommer stomst. ::niet-ok::
Beetje overdreven vind ik. Ik vind dat dat ook deel van het spel is, jezelf verdacht maken. En kost natuurlijk geld, anders is het niet echt mollen. Misschien een tikkeltje jammer dat BN-ers ietwat minder op het geld letten, maar te ver gaan?
precies, net als nadja vorig jaar.
heb ik geen respect voor.
moet je nagaan, als elke kandidaat dat zou doen om verdacht te worden, dan kan je beter helemaal geen spel spelen.
ik vind het misselijk. zo hoor je widm niet te spelen.

Is er een standaard manier om WIDM te spelen dan? En waarom geen respect voor iemand die een spelletje op zijn/haar manier speelt?  ???

Offline Junkhead

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #86 Gepost op: 10-01-2008, 22:10:53 »
Ik wil me niet zo sterk uitdrukken maar ik vind het toch een kolere streek en spelbederf, beetje mollen is wel leuk (MM die foto jat in serie 5) maar dit gaat me toch echt te ver, stom stommer stomst. ::niet-ok::

Vindt ik niet er zijn wel vaker mollenstreken uitgehaald. Het is gewoon jammer dat het zo duidelijk in beeld is gebracht mede door de uitleg van joris. Als ze die hadden weggelaten zou je wat anders denken, omdat hij ook al in de uitkijkpost over had dat hij twijfelde tussen Dennis en Coen. Maar ja met de uitleg erbij lag het er inderdaad dik bovenop en hoe hij het aan de groep verklaarde was ook niet helemaal helder. ;)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 2
« Reactie #87 Gepost op: 10-01-2008, 22:11:22 »
ga maar eens de eerste series van widm kijken ! dan weet je wat ik bedoel.
vorig jaar heb ik me ook heftig moeten verdedigen, dus mss niet slim vna mij om deze discussie weer te starten :)
maar ik vind het echt jammer.
ze gaan veel minder voor het geld dan onbekende nederlanders.
en wat ik zeg, als 9 kandidaten allemaal opdrachten gaan verknallen om verdacht te worden, dan heeft de mol geen werk meer !
de mol moet subtiel te werk gaan )( zwijmel * george * zwijmel )
flink mollen, en toch niet verdacht/gepakt worden.
de mol hoeft nu niets meer te doen.
en DAT is niet zoals het bedoeld is
dennis for mole !

Offline Knabbel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #88 Gepost op: 10-01-2008, 22:12:04 »
Hoi,

Vind het jammer dat Annette eruit is. Maar denkend aan afl. 1 vraag ik mij het volgende af. Annette is één van degene geweest die in afl. 1 haar jokers niet heeft ingeleverd.  ::ohno::
In afl. 2 heeft ze een gedeelte gemist omdat ze ziek was.
Toch heeft ze bij de test géén jokers ingeleverd! Dit in tegenstelling tot Regina!
Durfde ze niet omdat het een openbare test was?

Misschien heeft dit haar de das wel omgedaan! ::zwaai::

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 2
« Reactie #89 Gepost op: 10-01-2008, 22:12:19 »
SPELBEDERF met hoofdletters
Beetje overdreven vind ik. Ik vind dat dat ook deel van het spel is, jezelf verdacht maken. En kost natuurlijk geld, anders is het niet echt mollen. Misschien een tikkeltje jammer dat BN-ers ietwat minder op het geld letten, maar te ver gaan?

precies ze gaan voor mij gewoon te ver.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline spider2208

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #90 Gepost op: 10-01-2008, 22:12:29 »
maar bedenk me nu ook iets anders nl. het volgende zat na aanleiding van de vorige uitzending op 't forum iets staan over de maya's maya's gebruikten een vorm van heroglieven om te communiceren. communicatie hier is seinen door morsen, vlaggen, armen en tekeningen. maar hierdoor durf ik geen uitspraak te doen over wie de mol zou kunnen zijn.

WorldExpress

  • Gast
Re: Aflevering 2
« Reactie #91 Gepost op: 10-01-2008, 22:13:30 »
ga maar eens de eerste series van widm kijken ! dan weet je wat ik bedoel.
vorig jaar heb ik me ook heftig moeten verdedigen, dus mss niet slim vna mij om deze discussie weer te starten :)
maar ik vind het echt jammer.
ze gaan veel minder voor het geld dan onbekende nederlanders.
en wat ik zeg, als 9 kandidaten allemaal opdrachten gaan verknallen om verdacht te worden, dan heeft de mol geen werk meer !
de mol moet subtiel te werk gaan )( zwijmel * george * zwijmel )
flink mollen, en toch niet verdacht/gepakt worden.
de mol hoeft nu niets meer te doen.
en DAT is niet zoals het bedoeld is
Het is inmiddels al de 8e serie, dus de deelnemers (BN-ers of niet) weten hoe het spel al 7x gespeeld is (als ze trouwe fans zijn, anders ook vast wel een paar series) en weten dat als ze zichzelf verdacht maken meer kans maken.

Ik vraag me af of onbekende nederlanders NU ook zo voor het geld zouden gaan?

En discussies kunnen altijd toch? :P

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 2
« Reactie #92 Gepost op: 10-01-2008, 22:15:37 »
verdacht maken, alla ! maar lees je wat ik postte ?
de mol heeft niets meer te doen, de kandidaten doen het werk. vorige serie was dat net zo. en dat maakt het voor mij zoveel minder aantrekkelijk.
echt jammer !
dat was met onbekende nederlanders heel anders.
toen had je ogenschijnlijk 10 fanatieke kandidaten, en twas heel moeilijk omdaar de mol in te vinden.
nu heb je 10 mollen.
tis niet voor niets dat de pot de laatste series schrikbarend laag is  :)
dennis for mole !

Offline Pommes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #93 Gepost op: 10-01-2008, 22:16:58 »
Ik vond daardoor de eerste series ook veel beter. Fanatieke spelers. Nu allemaal mollen om te mollen en zich verdacht te maken en dan ook nog zo dik er boven op. Ik vind het persoonlijk erg jammer en ben het helemaal met je eens Nevermind.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #94 Gepost op: 10-01-2008, 22:17:21 »
Milouska heeft ook vaak gezegd dat ze expres aan het mollen was.. en achteraf bleek ze toch de mol te zijn. dus ook een mol kan zeggend at hij of zij expres molt..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 2
« Reactie #95 Gepost op: 10-01-2008, 22:17:42 »
Ja, ik vind dat het met onbekende Nederlanders ook beter was, maja toen hadden ze minder kijkers...

Offline irmahoeve

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #96 Gepost op: 10-01-2008, 22:18:05 »
Beste Nevermind,

Daar zijn wij het als molkenners natuurlijk mee eens
Molkenners sinds 2002

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 2
« Reactie #97 Gepost op: 10-01-2008, 22:18:13 »
de eerste series krijg je toch niet terug, ook niet met OBN-ers.
het spel is inderdaad al te veel gespeeld om het puur te houden  ::jaja::

maar het valt me nog niks tegen dit jaar, ik heb er weer helemaal zin in  ::jaja::

maar dat opvallende ge-mol, nee, dat vind ik ook echt helemaal niets. verdorie zeg, was die opdracht toch bijna gelukt doordat iedereen goed z'n best deed.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #98 Gepost op: 10-01-2008, 22:19:48 »
Vind het wel goed dat ze zo allenmaal gaan mollen.
Zo is het tog leuker.. Als niemand iets doet behalve de mol.. Dan ben je er binnen 2 afleveringen uit.. Dit is gewoon leuker. Dat ik nu bijna iedereen verdenk is weer wat minder leuk.. maja das het spel hea xD
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 2
« Reactie #99 Gepost op: 10-01-2008, 22:20:38 »
precies, zon opdracht hoort te slagen.
en als het mislukt dan moet het zo zijn dat je er niet de vinger op kan leggen.
waar ging het mis , wie heeft het verkloot ?
Dat is wie is de mol.
de mol is mysterieus aan het werk. opdrachten mislukken, maar je komt er maar niet achter waar het mis ging.
en nu ?
ach, joris is de bocht .
en de mol kan op zn kont zitten
dennis for mole !