Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 72262 keer)

Offline NajRad

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je maar lang genoeg zoekt, vind je het vanzelf
Re: Aflevering 2
« Reactie #160 Gepost op: 11-01-2008, 14:00:37 »

maar ze hebben een blaadje met semaforen. Die "staan" met hun gezicht op het blaadje ook naar Dennis en Patrick toe. Dus in het echt zijn het hun rechterarmen, maar op papier, en op de manier hoe ze tegen Edo aankijken is het gewoon hun linkerarm.
Vind het dus wel begrijpelijk dat hij het hun linkerarm noemt, want dat is ook handiger om op het blaadje af te lezen.
Anders zou Dennis eerst de linkerarm van Edo de rechterarm moeten noemen tegen Patrick. Patrick zou dan weer moeten bedenken dat de rechterarm van Edo, in feite de linkerarm is op het papier dat hij heeft. Zo gaat het sneller fout.

Die heb ik niet helemaal scherp meer (moet nog ff de 2e keer kijken), maar ergens roept ie ook linksonder terwijl die linkerarm gewoon echt helemaal strak naar beneden hangt...
« Laatst bewerkt op: 11-01-2008, 14:02:43 door NajRad »
Alles van waarde is gevoel

Offline vla

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #161 Gepost op: 11-01-2008, 14:08:09 »
.....
Wel klein verdacht dingetje dat me opviel: Joris heeft een MOLeskine opschrijfboekje.

Ik ben niet zo goed in het speuren naar hints maar dit is iets wat mij ook opviel. Zijn boekje kwam wel erg duidelijk in beeld bij het onthullen van zijn foto's. Weet iemand of iedereen hetzelfde mollenboekje heeft (als voorgaande jaren) of dat ieder dit jaar zijn eigen boekje mocht meenemen? Als Joris de enige is met dit MOLeskine-boekje ga ik hem toch meer in de gaten houden...

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #162 Gepost op: 11-01-2008, 14:17:05 »
knip

@ IDM: Bedoel je niet Regina in plaats van Rebecca? :P
Ja, inderdaad. Qua naam haal ik Regina en Rebecca (allebei Romei[j]n)door elkaar.

Verder wil ik graag even zeggen dat ik het een super aflevering vond, hoor.
We zitten hier denk ik niet op een WIDM-forum omdat we het programma niks vinden.
Laten we jabberen.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #163 Gepost op: 11-01-2008, 14:39:07 »
Mag ik heel even iets tussendoor plaatsen wat totaal niks met aflevering 2 te maken heb??

Hoe heet de nicknaam van dick (serie 3) ? 
Die was hier toch ook op het forum??

Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #164 Gepost op: 11-01-2008, 14:46:52 »
Hierbij 3 foto's.
De eerste 2 zijn de foto's van de flessen in het rek en de laatste foto is als Pieter Jan Hagens ze een voor een neerzet om de volgorde te bepalen.

Even doorgaan op die flessen. Joris, Regina en Dunya hebben als enige in het rek, flessen waar sterke drank in zit. Drie kandidaten en er zijn ook doorgaans 3 finalisten. Ga er namelijk niet vanuit dat we een herhaling van vorig jaar krijgen wat betreft finale ;)

Nu weet ik wel dat het vergezocht is, maar is het dan puur toeval dat er exact 3 andere flessen zijn naast wijnflessen?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 2
« Reactie #165 Gepost op: 11-01-2008, 14:48:53 »
Of gewoon als enige doel weer ons het hoofd op hol te brengen? Het kan best dat ze ergens aan willen gaan geven dat er 4 finalisten zullen zijn, maar daar kunnen ze geen etiketten op gaan plakken.
The British are not impressed.

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Aflevering 2
« Reactie #166 Gepost op: 11-01-2008, 14:49:57 »
Hierbij de tekeningen van georgina.


Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Aflevering 2
« Reactie #167 Gepost op: 11-01-2008, 14:51:31 »
Even doorgaan op die flessen. Joris, Regina en Dunya hebben als enige in het rek, flessen waar sterke drank in zit. Drie kandidaten en er zijn ook doorgaans 3 finalisten. Ga er namelijk niet vanuit dat we een herhaling van vorig jaar krijgen wat betreft finale ;)

Nu weet ik wel dat het vergezocht is, maar is het dan puur toeval dat er exact 3 andere flessen zijn naast wijnflessen?

Ze weten op dat moment toch nog helemaal niet wie er in de finale gaat komen. Dus kunnen ze dat toch ook nog niet als hint neerzetten op dat moment.



Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #168 Gepost op: 11-01-2008, 15:05:02 »
geweldig die tekeningen ;D

Edo en zichzelf  ::rofl::
Triomf!

Offline jorrizza

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #169 Gepost op: 11-01-2008, 15:43:44 »
weet je wat ik denk.. dat annette weer terug komt... die was denk ik niet zomaar ziek.. en dat spel kon volgensmij ook niet met haar er bij dan had je een persoon teveel of heb ik dat nouw??? :-\\

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #170 Gepost op: 11-01-2008, 15:58:24 »
Ik vond het ook vreemd dat Annette ineens ziek was.
De dag ervoor merkte je niks. En waar slapen de kandidaten? Slaapt er niemand bij Annette? Vreemd dus dat PJ de andere kandi's de volgende morgen moest vertellen dat Annette ziek was.
Triomf!

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 2
« Reactie #171 Gepost op: 11-01-2008, 16:03:01 »
Er was wel ruimte voor annette hoor, bij het tekenen bijvoorbeeld, niet bij joris omdat hij de mol is naar mijn mening  :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 2
« Reactie #172 Gepost op: 11-01-2008, 16:10:26 »
was 3 jaar geleden toch ook zo ... roeland werd toen ziek en de kandidaten hoorden dat ook pas de ovlgende dag
dennis for mole !

Offline Pippo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #173 Gepost op: 11-01-2008, 16:11:47 »
Bij de hints op de officiele site staat 'Waarom denkt Patrick dat 'cab' over Joris gaat en niet over Edo?
Lijkt me op zich niet zo raar. ::ohno::
Joris heeft toch ook een tijd het programma taxi gedaan? ::jaja::
En Edo heeft dat andere programma gedaan, cab,waarbij men geld kon verdienen.
Alleen is Edo's programma veel minder lang op TV geweest en Taxi (met dus oa Joris als chauffeur) veel langer.
Die 'fout' kan ik me dus wel voorstellen en ik zie dat niet echt als een grote hint.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #174 Gepost op: 11-01-2008, 16:11:55 »
Annet had bij Joris of bij Georgina in de toren gekund.

Volgens mij heeft nog niemand dit genoemd, maar volgens mij is elke kandidaat met een koffer op zich verdachter dan degenen met een sporttas. Edo, Georgina, Joris en Annette hadden allemaal een koffer bij zich. Die is als je er veel uit haalt alsnog redelijk zwaard. Een sporttas weegt vanzichzelf niks. De mol weet van tevoren dat deze opdracht erbij zit en zou dus bewust een zware reiskoffer kunnen hebben meegenomen ipv een lichte sporttas.


Aan de andere kant... zou de mol heel veel spullen in zijn tas laten zitten? Of een hele lichte tas hebben, waardoor die minder verdacht lijkt, maar wel zoveel mogelijk in de tas van Coen stoppen. (Dennis en Regina)


Oh trouwens over terugkomende kandidaten gesproken... Wie heeft hier allemaal de veronica gids? Bij donderdag 10 januari staat bovenin een foto van wie is de mol, zonder Annette, maar met Nicolet. Misschien dat zij terugkomt?
« Laatst bewerkt op: 11-01-2008, 16:14:36 door Qper »

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #175 Gepost op: 11-01-2008, 16:13:29 »
Op de borst van die sherrif staat R.P. Hunez. G.
En op de groepsfoto maken een paar mensen gebarentaal lijkt wel. Ik denk dat ze dat gewoon doen om ons af te leiden maar vooral Joris, Georgina en misschien Dunya maar dat kan ik niet goed zien staan raar met hun handen. Joris met 1 vinger op z'n arm en zo.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 2
« Reactie #176 Gepost op: 11-01-2008, 16:17:33 »
Bij de hints op de officiele site staat 'Waarom denkt Patrick dat 'cab' over Joris gaat en niet over Edo?
Lijkt me op zich niet zo raar. ::ohno::
Joris heeft toch ook een tijd het programma taxi gedaan? ::jaja::
En Edo heeft dat andere programma gedaan, cab,waarbij men geld kon verdienen.
Alleen is Edo's programma veel minder lang op TV geweest en Taxi (met dus oa Joris als chauffeur) veel langer.
Die 'fout' kan ik me dus wel voorstellen en ik zie dat niet echt als een grote hint.

Waarom zouden Edo en Regina Taxi in hemelsnaam naar Cab vertalen? Dat is toch heel onlogisch geredeneerd door Dennis en Patrick?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 2
« Reactie #177 Gepost op: 11-01-2008, 16:25:38 »
Waarom zouden Edo en Regina Taxi in hemelsnaam naar Cab vertalen? Dat is toch heel onlogisch geredeneerd door Dennis en Patrick?
Mee eens, Taxi vertalen naar Cab, maar wel DRIEFM voluit spellen terwijl bijv. RADIO al korter was geweest.
The British are not impressed.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #178 Gepost op: 11-01-2008, 16:30:12 »
Toch zou ik bij Cab eerder aan Cash Cab denken, dan aan taxi.
Laten we jabberen.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #179 Gepost op: 11-01-2008, 16:37:17 »
Edo deed het programma Cashcab en Joris deed Taxi. bij Patrick en Dennis was er in het begin wat verwarring over de eerste letters en het systeem. Daarom misten ze vier letters (wat ook gezegd wordt later). Omdat ze niet helemaal zeker waren lieten ze het bij 'cab' wat zowel op Edo als op Joris kan slaan.
Overigens het was echt Patrick die zei: "nee, ik denk toch dat het Joris is." Toen zei Dennis: "ok dan." Dat vond ik een vrij behoorlijke hint richting Patrick!
Plus, hij wou ook geen enkele bagage inleveren...
Denken jullie wat ik denk?
Tell me what your telescope says